IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tervetulo mar80. Katso listasta poiminko sinun tiedot sinne päinkään oikein ja korjataan jos jotain väärin.

Virvatulialle tsemppiä testailuun toisiaan aika aikaista vielä.. Josko se sieltä vielä tulisi se toinen viiva.

Laitoin itselleni tohon plussan perään nyt km, en tiiä mikä se nyt sit oli, kemiallinen vai aikanen keskenmeno vai mikä lie nopea plussa. Eilen lopetin luget kun niin haaleaksi jo painui se viiva. Olen tässä tietenkin kovaa analyysiä käynyt mielssä tosta asiasta. Siis toisaaltahan se on aivan todella hienoa että 3,5 vuoden jälkeen tollasen ylläri plussan antoi ja kyllähän se jopa muutoman päivän vahvistui. Mutta sitten toisaalta kun tuhruttelu ja vuoto alkoi ihan "normaalisti" niin onko toivoa ikinä muuhun, vai oliko tuo nyt se huippu hetki?!!! Hetkittäin se luo uutta toivoa ja sit taas musertaa. Mutta joka taipauksessa, en usko sattumiin, minähän aloin syödä uutena poppaskonstina sitä gelee royalea siinä kierron alussa, tai vähän ennen en muista tarkkaan!!! Sekä tyrnikapseleita eli omega7! Jostain syystä uskon nimenomaan tuon geleen auttaneen. Kaikki vaan nyt sitä popsimaan! Toisaalta ekan kerran PAS:sissa varmistettiin ovis pregnylillä ja eikös joillakin sitä käytetä gonapeptylin tapaan kiinnittymiseen, niin olisiko voinut myös se pregnyl kuitenkin auttaa viellä siellä kiinnittymisessäkin? Toisaalta kyllähän se tuoresiirroissa on ollu. Joten edelleen käännyn uskomaan tohon geleen!!! Itse todellakin jatkan sitä ja toivon että kun pidempään syön niin plussakin pysyisi pidempään kun muutoman päivän.

Tästä tulee taas ihan romaani, mutta kysympäs nyt vielä pari juttua. Eli osaako joku sanoa että pitääkö nyt ton pika plussan jälkeen olla välikierto ennen seuraavaa PAS:sia? Julkisella nimenomaan. En siis edelleenkään ole ollut polille yhteydessä kun tää joulu. Ja toinen asia kortisooni. Ne kenellä sitä on käytetty tukemaan kiinnittymistä, onko teillä kaikilla ns. joku syy siihen? Vai onko jollekkin selittämättömälle, kokeiltu ihan vaan kaiken varalta? Ja tässäkin kiinnostaisi että onko julkisella ylipäätään kenellekkään kortisonia määrätty,vai onko se vaan yksityisten juttu?
 
Virvatulia, mua kiinnostais myös edes kiinnittymisyrityksen bongaus, joten yöllä kun en saanut unta testasin negan one stepillä. Tai jos sitä nyt oikein kääntelee niin onhan siinä sellainen viivanpaikka, mut kai niissä se on aina. Eilen nimittäin tissikipu loppui illalla, tosin oli aamuksi vähän palannut. Ja mieliala on kyllä niin pms, itkin silmät päästäni eilen kun oon varma että nega tää on. Tänään ollut menkkakipuja ihan kunnolla, pp8 nyt siis. Mulla alkoi viimeksikin vuoto jotain pp12 muistaakseni, sitä tää enteilee nytkin. Kiukuttaa ja masentaa. Tähän vielä miehen lapset viikoksi niin ai että on ranteet auki-fiilis kruunattu.
 
Pupuska uusi verikoe vaan jos se pysyy plussana?

Domi mä oo kans syöny aimmin paljonkin gelee royalea, ts. Foreverin Royal Yellyä, mut eipä oo plussia täällä näkynyt. Oon kyllä nykysin niin skrptinen etten usko mihinkään
 
Domi olen kans syönyt gelee royaleja, foolihappoa ja monivitamiineja tähän ja kolmeen edelliseen kiertoon, kaikkea on tullut yritettyä.. En tiedä täytyykö julkisella odottaa ennen seuraavaa pas yritystä, mutta olen saanut käsityksen kun kaveri oli julkisella puolella hoidoissa että tulee tauko. En tiedä onko paikkakuntakohtaisia eroja tässä.

Salama hienoa että olet saanut viivanpaikan, mulla ei ole ollut edes sellaista vaikka kaikki tikut olen tihrustanut vaikka missä valossa. Ja mulla ei ole ollut mitään oireitakaan, pidän sulle peukkuja.(y)

ON: pp9 ja nega testattu, menkkaoireet alkanut. Kohdunnapukka on laskeutunut ja ainoastaan lääkkeet pitää menkat pois. Haluaisin lopettaa nuo pillupallerotkin kun aivan turhaan niitä laitan, menee hukkaan. On aivan takki tyhjä. Tämä oli tässä. Olen syksystä asti yrittänyt päästä siirtoon ja se epäonnistui täysin. Ei edes kiinnittymisyritystä. EM tiedä miten sitä taas keräsi itsensä kasaan:cry:
 
Salama ja Virvatulia, älkää vielä luovuttako! Mulla oli ollut muuten ihan toiveikais olo, mutta sitten jostain puskista pp 9 tuli ihan kauhea masisolo, itketti ja vitutti. Menkkajomotukset oli tosi kovat, nännikipu alkoi (sitä ennen ei ollut ollut mitään) ja kohdunnapukka laskeutui tosi alas, oli ihan pehmeäkin. Mutta niin vaan sitä sitten pp10 tuli hailura plussa. Kohdunnapukka on alkanut vasta nyt, viikkoa myöhemmin, nousta ylemmäs ja kovettua.
 
Olispas ollut ihanaa olla väärässä, mutta ei.. Tänään pp10 ja niin valkoinen testi kuin vain voi olla. Vuoto alkanee jo tänään kun vaaleanpunaiseksi oli värjäytynyt lutinusvuoto. Kohti uusia pettymyksiä.

Miten Salamalla? Oletko tehnyt uutta testiä?
 
Kielon-Kukka
Pitäskö se minunki kuitenkin virallisesti esittäytyä tänne ryhmään ja liittyä.
Eli meidän historia, yritystä n. 3 vuotta takana. 2 ekaa ivf (ei hedelmöittyneitä munasoluja) ja kolmas icsi josta saatiin ensimmäinen hedelmöittynyt munasolu (pakkaseen ei jäänyt mitään) ja siirto oli 9.12 joka oli ilmeisesti kemiallinen lopuksi. Vuoto alko 25.12. Taustalla minulla endo ja pco. Tänään soittelin polille ja kertoivat jonojen olevan toistaseksi lyhyitä ja laput tuleekin varmasti nopiasti postissa. Veikkaan et seuraava hoito maalis/huhtikuussa? Sitä odotellessa!
 
Toivottavasti kaikkien joulu meni hyvin!
Harmi kyllä Domi, kun plussa hiipui pois :( olen pahoillani! Muillekin, jotka saivat viivattomat tikut! Höh!
Täällä joulupäivänä ovis+ bongattu. Tämä kierto siis välikierto letroilla tehostettuna. Mutta eipä näillä simpoilla! Kummasti sitä vaan on positiivinen mieli oviksen aikaan. Nyt vaan odotan milloin kp 2 että pääsen alottaan piikit! Ehdin sopivasti juhlia 30 v kemuni ja sillon ajattelin kyllä viinistä nauttia!!
Mikä kp teillä on ollu punktiot? Yksilöllistähän se on mut sais vähä suuntaa ja tietäs joukkueelle infota ettei niis ajois taida olla pelikunnossa...
 
Täällä on Joulutaukoiltu ja nautittu kyllä hermolevosta. Reilun viikon päästä pitäis raahautua taas klinikalle tekemään sotasuunnitelmaa sitä ekaa PAS varten... Toivottavasti saadaan pakkasesta meille kyytiläinen sitten helmikuun alussa. Kyllä tuntuu pitkältä tää odottaminen, kun ei asia etene taas yhtään mihinkään...
 
Ikävää virvatulia jos viiva ei ilmaannu ja tuhrukin kurkistelee.

Itellä ottaa nyt saakutisti päähän kun ei saa soitettua sinne polille. Luulin et tänään olis ollut puhelin tunti, mut pah, 11.1 seuraavan kerran ketään paikalla sanoi kun se käänty sinne johonkin keskukseen. Varmasti oli aijemmin mitä mulle sanovat, ehkä sit ens ma puhelin aika ja loppiaisen jälkeen paikalla tai jotain. Mites te himotestailijat ketkä on noita ovistikkujakin käyttänyt raskauden testailuun.. Kun mulla siis loppu r-testit, sillon samana päivänä 25.12 tein mielenkiinnosta myös o-testin, nyt sen jälkeen en ollut mitään testaillut ja aattelin aamulla kattoo onko se o-testi jo vaalennut kokonaan, niin siihen tulikin vahvempi ku sillon kolmepäivää sit! Ja toinen et on tissit vähän kipeet.. Siis voikohan mulla jotenkin kummassa olla jo ovis!!! Vähän kyllä muutenkin sellasta olloa.. Ei kai, kun eihän vuotokaan oo vielä kokonaan loppunut, tai tuhruaa vielä. No sit tietysti ihan kaiken varalta piti apteekin kautta kotiutua (vaikka tilasin aamulla vaivaiset 35 r-testiä netistä :oops:, ei lopu enskerran kesken prkl!) Ja joo ei ollut tapahtunut sellaista ihmettä että olisi vahva viiva nyt siihen pärähtänyt.. ihan hyvin haalakka kylläkin yhä.. AAAH, kuinka kätevää olisikaan käydä polilla tsekkaa mitä tuolla oikeen tapahtuu, mut kun ei niin ei, miten voi just tälläsen saakutin joulutauon aikaan sattuu tää! :mad: Mitä lottootte kuinka pahasti sekoo kuuppa tässä vielä 2 viikkoo ootella.. plaaah!
Mamido lyhytkaava ilmeisesti? Mulla oli kp 14 punktio.
 
Domi: hmm..outoa! Josko sitten kumminkin oisi vielä toivoa? Kyllähän sun varmaan pitää se r-testikin tehdä! En usko, että oviksesta vielä johtuisi..vaikee tietty sanoa kun en tiiä miten tumma viiva oli?
Ja joo, lyhyellä kaavalla mennään. Kiitos vastauksesta!
 
Täällähän on ollut varsin rauhallinen joulu! Tervetuloa uusille, josko se tästä teidän myötä taas hieman vilkastuisi. :)

Ja Domi... Voi v... Niin ehdin jo iloitsemaan plussasta! Ei ole elämä reilua ei, mutta toivotaan, että tilanne selkiytyy eikä kuuppa ihan kokonaan sekoa. Ja samoin Pupuskalle toivottavasti epätietoisuus vaihtuisikin iloiseen yllätykseen, sillä ihmeitäkin tapahtuu aina välillä. Ja virvatulian ja salaman osaltakin täällä vielä elättelen toiveita... Kovin positiivisella mielellä yritetään siis mennä kohti uutta vuotta! (y)

Ja sorry, jos unohdin kommentoida joitakin tärkeitä uutisia, mutta tsemppiä kuitenkin kaikille tasapuolisesti!

Täälläkin on nyt joulutaukoiltu jo tarpeeksi. Tällä viikolla pitäisi käydä tyhjentämässä apteekki ja hakemassa koko lääkearsenaali seuraavaa ja viimeistä tammikuun hoitokierrosta varten lääkekattoa hyväksi käyttäen. Nyt siis kaikki toivo ja keinot kehiin, mistä johtuen luontaistuotekauppa sai jo tänään antaa oman panoksensa ja mukaan lähti gelee royalea, ubikinonia ja vahvempaa foolihappoa. Nyt jos ei näilläkään tropeilla solujen laatu parane, niin se siirtyy sitten eläkkeelle tämäkin emäntä. Tammi-helmikuuta odotellessa... :p
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77
Siis tein nyt illalla myös sen r-testin, se oli hyvin haalea. Toki erilainen ku ne aijemmat, mut ei tässä sen suhtee toivoa ole.. mutta tosi jännä nää ovis tuntemukset.. noh, jos sitä kaikelta varalta huomenna vähän :love: tänään kun on mies töissä..Ihan varmaanhan tän ihmeellisen hetken kestäneen plussan jälkeen luomuna tärppää.. joopa joo o_O
 
Moi! En oo saanu testirauhaa... Meillä on ollut serkun perhe kylässä, 4 aikuista ja 6 lasta, luojan kiitos pääsin tänään töihin huilaamaan :rolleyes: Eilen aamuyöstä salaa tikkuilin (pp10) mutta en jaksanut jäädä sitä sihtaamaan -totesin ettei oo ainakaan mikään selvä plussa, that's it. Jos huomenna sit kokeilisi taas. Oloja... välillä menkkajomotusta, tissit ei niin arat kuin joulun aikaan ja se vaihtelee vähän. Oon valvonut viimeisestä neljästä yöstä kolme jostain syystä (yleensä nukun tosi sikeesti) joten tää krapulainen olo johtuu ihan vaan siitä. Ei onneks mitään tuhrua vielä.

Virvatulia ja Pupuska, miten teillä menee? Koita Domi jaksaa, tiedän että ketuttaa toi joulutauko ja tietämättömyys ihan kympillä!

Kiitos tsemppareille, sitä tarvitaan <3
 
  • Tykkää
Reactions: frankie
Ai niin, serkkuni , joka on neuvolassa terkkana, sanoi ettei negaan kyllä mitään viivanpaikkaa edes tule. En usko silti mihinkään, mutta ehkä sillä oon jaksanut edes jotenkin olla ihmisiksi pari päivää. Romahdusvaaraa siis vahvasti ilmassa...
 
Tuossa jo aiemmin totesin että ei edes viivanpaikkaa tule näkyviin vaikka millä testillä testaa, hölmö sitä on kun tänäänkin piti varmistaa nega kahdella testillä. Ei nyt mitkään taikavoimat saa siihen tikkuun kahta viivaa ilmestymään. Kunnon vuotoa odottelen. On aika kurja olo kun ei ole mitään suurta Plan B:tä olemassa..
 
Voi ei virvatulia, oon tosi pahoillani! Voimahali... Vieläkö teillä on pakkasessa ketään?

Mullekin on tosi tärkeetä, että on jo valmiiksi se seuraava steppi mietittynä, ei sitä pettymystä muuten jaksa. Muutenkin mun jaksaminen näyttää perustuvan sellaiseen suunnitteluun, ihan kaikessa. Tosin tiedän ettei se yksi ainoa pakkasukko hetkeen hirveästi lohduta jos tässä huonosti käy.
 
Salama T kuten Tiltuli sanoi olet raskaana!!! ;):) Onnea!
Mulle tuli eilen postissa lisää one steppejä ja tän aamun testi oli nyt sit mielestäni ihan "puhdas", eilen tuli vielä hailura apteekin testiin. Ajon kyllä soittaa tänään gynenpolille ja kysyä osaako ne sieltä sanoa pitäskö kuitenkin varuilta kattoa ettei kohdun ulkoinen, kun jostain syystä pelkään sitä, vaikka toisaalta olen 99.9% varma että tiiän millon tuli ulos.. Mutta jotenkkin häiritsee kun eilenkin oli munasarjan paikkeilla sellasta nippailua.. Onhan niitä aina kaikenlaisia muutenkin toki ja olen joskus endoa epäillyt, vaikkei todettu olekkaan..:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT
Ai mä vai, raskaana? Eihän se oo mahdollista... Ihania ootte, kiitos. Huomenna on verikoe, jännityksellä odotan hcg-lukemaa. Että onko vaan hipaisu vai voisko oikeesti jo vähän hymyillä.

Domi soita vaan sinne polille, sitä varten ne siellä on. Mun pitää kans soittaa heti aamusta soittoajalla, kun tartten lugereseptin, ainakin varalta...
 
  • Tykkää
Reactions: Kielon-Kukka
Sain sieltä gynenpolin kautta yhden "lapsettomuus-hoitajan" luuriin. Sanoi että ollut varmaan ns. biokemiallinen (en oikeen hiffaa mitä meinaa mut), eli yrittänyt kiinnittyä, mutta ei jostain syystä kuitenkaan jaksanut tarrata kunnolla. Ja että jos olisi kohdun ulkoinen niin silloin testi näyttäisi kyllä yhä plussaa. Eli ihan järkeen käypää, mutta piti kuulla se joltain ammattilaiselta. Sanoi se että voi laittaa verikokeeseen, mutta et jos kotitesti nega, niin se on ihan luotettava.. sanoin et hänen sanat riittää kyllä rauhoittamaan vainoharhat. Hänkin mainitsi et tämä oli kuitenkin hyvä asia että jotain yritysyä edes ollut. Seuraavista menkoista sit soitto seuraavan pas:sin tiimoilta..
By the way.. pitäskös siis plussanneet (pysyvästi, toivotaan et kaikilla pysyy) poistaa tosta listasta sit kokonaan vai kuin.. siis ei tietenkään plussanneista vaan "osallistuja" listasta.. osaako kuka sanoa..
 

Yhteistyössä