IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Vahvistumista bridge hyvältä kuulostaa.
Ja niinhän siinä sitten kävi että aamulla haahuilin testit mukaan vessaan. Molemmat r- ja o testit vitivalkoiset. Miks en pysty odottaa yhtään ton testailun kanssa(n) illalla nukkumaan mennessä mietin fiksusti että huomennahan on jo dpo8 voisihan jo näkyy:unsure:
No testailut jatkukoon kun taas alkuun päästy.
Eikö muita oo testailemassa??? Oonko mä ainoo malttamaton?
 
Negaa lykkäsi testi ja nyt alko vertakin tiputtelemaan. Arvon naiset, tää oli sitten tällä kertaa tässä :( nyt voi siis poistaa piinailijoista ja listoilta muutenkin, kun en vielä tiedä milloin jos koskaan taas näihin hommiin ryhdytään. Kyllä tästä selvitään... Plussatuulia teille muille.
Voi ei :( voimia ja jaksamista nyt kuitenkin ja tsemppiä uuteen yritykseen, sitten kun siltä tuntuu!
 
Vahvistumista bridge hyvältä kuulostaa.
Ja niinhän siinä sitten kävi että aamulla haahuilin testit mukaan vessaan. Molemmat r- ja o testit vitivalkoiset. Miks en pysty odottaa yhtään ton testailun kanssa(n) illalla nukkumaan mennessä mietin fiksusti että huomennahan on jo dpo8 voisihan jo näkyy:unsure:
No testailut jatkukoon kun taas alkuun päästy.
Eikö muita oo testailemassa??? Oonko mä ainoo malttamaton?
Meinasin kyllä itse aloittaa huomenna testailun! Pe tosiaan se virallinen veritestin päivä. Toivon parasta vaikka pelkäänkin pahinta :/ koska sulla on tehty siirto? Mulle on tehty viime viikon ma.
 
Voi Nempula :( voimia, haleja ja lämpöisiä ajatuksia!

Meillä hoito jatkuu tod.näk. ensi kierrossa. Jään siksi aikaa sivummalle ja ajattelen jotain ihan muuta kuin näitä hoitoja. Toivotaan, että plussanneita on paljon kun tuun taas kertoilemaan kuulumisia (y) tsemppiä ihan jokaiselle!
 
Voi kurjuus, Nempula, lämmin halaus. <3 Täällä taitaa valitettavasti olla sama tilanne, viivat ei ole yhtään vahvistuneet, pikemminkin päinvastoin. :( Joten tämä taisi olla tässä, kai näillä päivillä pitäisi jo jotain näkyä? No, olishan se ihme ollutkin, jos olisi tärpännyt, mutta ehtihän tässä jo kaikenlaista haaveilla, kun vähän oireita on kumminkin ollut. Tyhjä olo, mitäänhän ei ole pakkasessa eikä jatkoa jaksa nyt juuri ajatella :cry:

Tsemppiä muille piinailijoille ja testaajille! Nyt onkin niin paljon piinailjoita, että ihan varmasti saadaan vielä plussia tälle kuulle.
 
Voi Roxanne, pahalta tuntuu sun puolesta. Ja Nempulan puolesta. Tää on v.moista tahkoomista! Aina yrittää, toivoo, uskoo, ja pettyy lopulta. Yritän itse vielä uskoa, mutta... Jo viime pe tuli itku, ja nyt aamulla, toinen myöhemmin aamulla. En ikinä onnistu! Oon vanha, paskat munikset, mitä v.ua niillä saa, ei mitään, ikinä! Oon niin toivoton. Yritän muka uskoa tuohon tämän iltapäivän hailuraan, mutten kuitenkaan. Jatkan kuitenkin, kun ei ole mahdollisuutta, että olisin ilman omaa pientä :cry::( rahat menee, mutta menköön. Samalla henkinen terveys.
 
Voi Bridge, niin samanlaiset ajatukset ja tuntemukset täällä. <3 Mä pidän kuitenkin peukkuja sulle viimeiseen asti ja toivon sydämestäni viivan vahvistumista. Ja ei kai tässä itsekään pysty vielä luovuttamaan, pakko jatkaa tätä epätoivoista yritystä, kun ei halua ilman sitä nyyttiä loppuiäkseen jäädä...
 
Viimeksi muokattu:
Nyu
Voi harmi nempula :(. Toivottavasti pääsette uudelleen yrittämään. Bridgelle viivan vahvistumista ja tsemppiä!

Itse alan olemaan aika sinut tämän oman tilanteeni kanssa, enkä asiaa murehdi kovinkaan usein. Meillä tosin on suunnitelmana ryhtyä jossain vaiheessa sijaisvanhemmiksi, joten on tavallaan rauha sen kanssa, että kyllä minusta äiti tulee. Ja tämä suunnitelma on siis riippumaton siitä, saadaanko biologista jälkikasvua. Tälläkin hetkellä saan hoivaviettiäni toteuttaa töissä teinien kanssa (lastensuojeluala). Ei siis ole ainakaan vielä ollut sellaista oloa, että hoitoja tahkotaan maailman tappiin asti, vaan käydään vain julkisen tarjoamat kolme ivf:ää ja sitten saa riittää. Toki mielikin voi vielä muuttua, mutta on tässä aikaakin, kun ollaan kumpikin miehen kanssa alle 30v.

Onko muilla "varasuunnitelmaa", jos kaikesta yrityksestä huolimatta ei onnistukaan tulemaan raskaaksi ja saamaan omaa lasta?
 
Mun suunnitelma on tietty vähän erilainen, kun on ennestään yksi lapsi. Meidän elämä on tälläisenäänkin tosi hyvää ja helppoa, jos raskaus ei ala ja KESTÄ, elämme yksilapsisena perheenä sitten.

Toinen mahdollisuus on adoptio, olemme aikoinaan miehen kanssa puhuneet siitäkin mahdollisuudesta, haluaisimme suomalaisen, tai sitten muun "meikäläisten" näköisen ja -oloisen. En vain tiedä, kun en ole selvittänyt, mikä on ikäraja noissa adoptioissa.. tänä syksynä mittariin pyörähtää 38 meillä molemmilla, joten kiirusta pukannee...
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 9/12 #2. # vähän pco:ta/ kohtutulehdus/ ikä # 1.IVF/1PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/15 #1. #matala AMH+ikä # 3. IVF/1PAS
Cerezah # 9/13 #1 #selittämätön, toinen tuuba mahd.viallinen #1.IVF
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 3.icsi
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 3.PAS
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Emmiina85 #2006 #1. #pco+mahd.vikaa johtimessa #1.IVF
epätoivoista yritystä #10/07 #1. # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
#4/14 #1. # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
#11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Jenifer
#1/15 #1. # selittämätön/tuuba # 1.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 #1.yht # endo,pco # 4.IVF/ICSI
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF

Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Narana
#7/2014#1.# siittiöt?#1.IVF/ICSI
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/4.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nya # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/16 #1.yht #azoospermia #1.ICSI
Pirunpelto # 1/13 #1. # ikä + simpat # 1.ICSI/1.PAS
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF

Pupuska81 # 3/13 #1. # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 #1.# azoospermia+endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/12 # 1. # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI/1.PAS

Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF
ronja81
# 2007 #2.# selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 2.IVF/ICSI

Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF
Timjami77 # 7/13 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI/3.PAS
Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF/1PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco #2.IVF/1.PAS
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # 2. # siittiöt,pco # 1.ICSI/4.PAS
Yrittäjä J
# 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Bridge 21.4 (2x3pv/7.4)
Roxanne 22.4.(2pv/8.4.)
Cerezah 22.4 (3pv/11.4)
Darni73 27.4 (5pv/16.4)
pipa84 29.4 (3pv/18.4)
narana85 2.5 (2x3pv/18.4)
Domi 2.5 (2pv/18.4)
Pirunpelto 2.5 (3pv/18.4)

Plussat 2016: :love:
Tammi:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmi:
JONPA77 1.IVF
Orapihlaja 1.IVF
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (3pv)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (2pv)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Kiela 1.ICSI/6PAS (4pv)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (6pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Nempula poistin sinut nyt toiveittesi mukaan myös listalta, mutta sano heti jos (kun) sinne takaisin olet valmis.
Kiva kuulla että pirtsikin sai kyytiläisen.. Mites munisten kasvettajilla menee? Joko oli jollain punktio?
 
Niin ja siitä luvuttamisesta, sepä se kun ei vaan pysty ajattelemaan et ei koskaan omaa lasta saisi.. tulee heti semmonen yyber masis ajatukset vaan ette eipä ole sitten omalla elollakaan täällä mitään virkaa.. :( Lapsen saanti/äidiksi tulo on ollut ainut asia elämässäni minkä olen aina tiennyt haluavani, esim. toive ammattia tai mitään muuta sellaista ei edes ole koskaan ollut, mutta laspet itsestään selvyys.. Ja jostain syystä tässä vaiheessa ainakin adoptio ajatus tuntuu vieraalta, mahdottomalta.. ehkä en vaan ole siihen valmis..(jotenkin ajattelen etten pystyisi rakastamaan lasta sitten samalla tavalla, vaan tuntisin katkeruutta omasta epäonnistumisestani.. tai vaikea selittää..) mutta en tiedä tulenko koskaan olemaankaan, enemmän ne hetkittäset ajatukset kun pystyy ajattelemaan ettei tää koskaan tulosta tuota, entä sitten, niin ennemmin kai näen meidät vaan sitten lapsettomina.. :cry:
 
Meilläkään adoptio ei ole varteenotettava vaihtoehto ihan jo iän takia. Se on kuitenkin vuosien prosessi, eikä tällä iällä saisi enää ihan pientä lasta. Sijaislapsissa on vielä se epävarmuus, että lapsesta voi joutua luopumaan. Arvostan siis kyllä ihan hirmuisesti kaikkia adoptio- ja sijaisvanhempia, mutta omalla kohdalla se ei vaan tunnu luontevalta. Mulle olis jotenkin niin tärkeää saada se oma vastasyntynyt nyytti syliin ja nähdä se kasvu ja kehitys ihan ekoista päivistä lähtien. :love:

En tosiaan tiedä, kauanko sitä jaksaa vielä hakata päätä seinään. Luovutettuja munasoluja voisin ehkä harkita, jos näillä omilla ei nyt kerta kaikkiaan onnistu, mutta sekin ajatus vaatii vielä vähän sulattelua...
 
Meilläkin on ns. varasuunnitelmana, että jos julkisten tarjoamien hoitojen jälkeen ei omilla munasoluilla ole vieläkään saatu mitään aikaan, mennään sitten yksityiselle jonottamaan luovutettuja munasoluja. Niillä olen kuullut muutamankin jo saaneen lapsen, vaikka mikään muu ei ole auttanut / tai ei pitänyt edes olla mahdollista saada lasta.
 
Heippa kaikki, pitkästä minäkin linjoilla. Paljon on todellakin tapahtunut - surua ja iloa, kaikkea laidasta laitaan...

Me vaihdettiin maaliskuun lopun pettymysten jälkeen NKL:lta yksityiselle. Ei kestänyt pää enää epätietoisuutta ja jatkuvaa odottamista, tässä on liikaa kestämistä muutenkin. Mehän ei ekassa IVF:ssa saatu mitään pakkaseen, joten siirto kävi nopeasti. Muutamassa päivässä oltiin jo ekassa tapaamisessa lääkärin kanssa.

Nyt pistelen Menopuria vatsamakkaraan ja Orgalutrania jarruksi. Toinen seurantaultra perjantaina ja punktio sitten luultavasti maanantaina. Vointi hyvä ja mieli (taas) luottavainen. Hoito yksityisellä on ollut käsittämättömän hyvää ja ystävällistä.

Jospa toinen kerta toden sanoisi...
 
Mulla ei lutinuksesta oo tullu mitään oireita :eek:
Eilen ilmaantu rintojen arkuus kun oikeen puristelee, eli taitaa olla toi puristelu hyvinkin yleistä täälläkin sitä harjoitetaan :D
Heräsin tänään taas hirveeseen päänsärkyyn.
Aamusta tein taas kummatkin testit nyt pc:n liuskan ja one stepin ovis liuskan ja höhlä ku oon ni piti uittaa samalla one stepin herkkä liuskakin:oops:
Nyt o näyttää hailuraa ja pc jotain viivanpaikkaa ja one step 10 on ihan valkonen.
Voisin laittaa kuvankin mutta olikos niin ettei tänne niitä haluttu?
YrittäjäJ pääsee kohta piinailee:barefoot: tsemppiä huomiselle!
 
Tositoimissa on moni yhtä aikaa, jänniä aikoja kaikille. Tulispa mahdollisimman monelle plussa!
Otahan Pipa viinilasi joka ilta, niin ei mene kiinnittyminen ohi. Kaikille ei tule oireita, joten ei voi tietää.
Itsellä edelleen hailura, ei vahvene, ehkä ennemmin haalenee. Odotan ainakin tän viikon, enkä mene kokeeseen vielä. Nyt on jo PP13, voiko olla ihan haalea viiva vasta? Varsinkin kaksosista? Vähän epäilen.
 

Yhteistyössä