IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Täällä verikoe vahvisti negan, eli mut voi poistaa piinailijoista. :cry: Pakkasessa ei ole mitään. Samaan syssyyn tuli vielä klinikalta yli 3000 euron lasku tästä hoidosta. Just tällaista tilannetta eniten pelkäsin silloin kun hoitoihin lähdettiin. No, nyt sekin on sitten koettu.

Onnea kaikille piinailjoille - sydämestäni toivon, että te ette joudu kokemaan tällaista pettymystä!
 
Mites toi mun viesti lähti ennen aikojaan, mitähän onnistuin painamaan.. Itsellä on kauhea ahdistus tulevista hoidoista.... haluaisin sinne just nyt ja heti. Tää odottaminen on inhottavaa. Pelkään et kesäkin menee sumussa kun venailee, että päästään aloittamaan. Mietin jo useasti kuinka älyttömän monta odottamisen ja stressaamisen paikkaa hoidoissa oikein tulee.
Ensin odotetaan, että saa aloittaa lääkkeet
Sitten odotellaan miten lääkkeet tehoaa
Sitten odotellaan, että miten punktio sujuu ja saadaanko munasoluja
Taas odotetaan miten lähtee hedelmöittyyn/jakautuun ja odotetaan siirtopäivää ja sitä saako mitään pakastimeen
Sitte odotettaan onko siirto onnistunut
Ja sitte pelätään, että tuleeko keskenmeno jos siirto onnistuu
Ja jos ei hoito onnistu ni sitte taas odotetaan, että päästään tekeen PAS
Ja jännitetään ja odotetaan selviytyvätkö sulatuksesta jos pakkaseen ylipäätään jotain saa.... MITÄHÄN JÄI VIELÄ LISTAAMATTA....
Anteeks tää purkautuminen. Sen verran valotan luonnettani, että oon varmaan maailman kärsimättömin ihminen ja nyt sitten tulossa pelkkää ODOTTAMISTA, ODOTTAMISEN perään ni ahdistaa nyt ajatus siitä miten paljon siitä tulen stressaamaan. Ja ku ei sais stressata etukäteen sitä et tuleeko stressattua... On tää vaikeeta!
 
Kiitos myötätunnosta, ihanat kanssasisaret. <3 Yrittäjä, mulla on jo ikää yli 40, joten me ei enää päästä julkiselle. Ehkä yksi hoito käydään vielä yksityisellä, mutta odotukset ei näiden tulosten valossa ole kovin suuret.

Shelterne juu, sitähän tämä on. Yhtä odottamista, jännitystä ja pelkoa... :(

Revontulet, sulle piti vielä vastata, että yksityisellä ei pitäis olla esteitä tehdä hoitoja vaikka peräkkäisiin kiertoihin, jos vain munasarjat on jotenkin palautuneet aiemmasta kierroksesta. Mulle jopa suositeltiin, että seuraava hoito tehdään mahdollisimman nopeasti edellisen perään (yksi välikierto tosin pidettiin). Ja mitä noihin kela-korvauksiin tulee, niin taitaa tosiaan olla niin ettei kela korvaa kuin kolme yksityisen puolen hoitoa, jollei tuloksia (siis raskaus tai vähintäänkin keskenmeno) saada aikaan.

Mistä muuten sen allekirjoituksen saa täällä tehtyä? Mun mielestäni idea on tosi hyvä, mutta kirjaan tähän nyt vain näin:

2 tuloksetonta IVF/ICSI-hoitoa takana, pakkasessa ei mitään.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS
Ankkalinna # 9/12 #2. # vähän pco:ta/ kohtutulehdus/ ikä # 1.IVF/1PAS
Bridge # 5/15 #1. #matala AMH+ikä # 3. IVF/1PAS
Cerezah # 9/13 #1 #selittämätön, toinen tuuba mahd.viallinen #1.IVF
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 3.icsi
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 3.PAS
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Emmiina85 #2006 #1. #pco+mahd.vikaa johtimessa #1.IVF
epätoivoista yritystä #10/07 #1. # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
#4/14 #1. # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
#11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Jenifer
#1/15 #1. # selittämätön/tuuba # 1.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 #1.yht # endo,pco # 4.IVF/ICSI
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF

Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Narana
#7/2014#1.# siittiöt?#1.IVF/ICSI
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/4.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nya # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/16 #1.yht #azoospermia #1.ICSI
Pirunpelto # 1/13 #1. # ikä + simpat # 1.ICSI/1.PAS
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF

Pussipiru # 2012 #1.# azoospermia+endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/12 # 1. # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI/1.PAS

Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF
ronja81
# 2007 #2.# selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 2.IVF/ICSI

Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF
Timjami77 # 7/13 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI/3.PAS
Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF/1PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco #2.IVF/1.PAS
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # 2. # siittiöt,pco # 1.ICSI/4.PAS
Yrittäjä J
# 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Bridge 21.4 (2x3pv/7.4)
Cerezah 22.4 (3pv/11.4)
Darni73 27.4 (5pv/16.4)
pipa84 29.4 (3pv/18.4)
narana85 2.5 (2x3pv/18.4)
Domi 2.5 (2pv/18.4)
Pirunpelto 2.5 (3pv/18.4)
ilo2010 4.5 (2pv/22.4)

Plussat 2016: :love:
Tammi:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmi:
JONPA77 1.IVF
Orapihlaja 1.IVF
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (3pv)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Kiela 1.ICSI/6PAS (4pv)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Roxanne paina tuolta ylhäältä oikealta omaa nimimerkkiä, siellä kohdassa "allekirjoitus" voi tehdä allekirjoituksen. Minusta tämä on älyttömän hyvä idea, joillain toisilla foorumeilla on tavallista, että allekirjoituksessa kulkee mukana perustiedot.
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Roxanne paina tuolta ylhäältä oikealta omaa nimimerkkiä, siellä kohdassa "allekirjoitus" voi tehdä allekirjoituksen. Minusta tämä on älyttömän hyvä idea, joillain toisilla foorumeilla on tavallista, että allekirjoituksessa kulkee mukana perustiedot.
Mulla ei ainakaan oo toiminu toi allekirjotus.. ei tuu siis mitään näkyviin viestien loppuun vaikka sinne laatikkoon kirjottaskin jotain.
 
No niin piinailut mun osalta ohi. Menkat alko kerta laskista hirveällä vuodolla ilman varottavia tuhruja :cry:
Aamusta soitan klinikalle tiedon ja sit tää oli tässä.
Siis kyllä ihmetyttää ku nyt vasta dpo11pp6, no eipä ollu pitkä piinailu.
 
Aik
Siis mitä ihmettä Darni!!!! Ei voi olla totta!!! :cry: Onko sulla ennen tullut lääkkeen läpi.. mut siis silti noin aikaseen.. Oon tosi pahoillani. Juuri niin kauniisti minua tsemppasit ja nyt en löydä sanoja.. Halaus!
Aikasemmin ollut luget ja niiden lopetuksesta 3 päivän päästä vasta alkanut vuoto ja nyt on Lutinus käytössä ekaa kertaa, niiden läpi näköjään alkaa.
Meinasin pyörtyy ku tuli niin puskista ilman varoituksia lorinat housuun, äkkii vessaan ja vertahan se. Ollaan molemmat ihan paskana surusta mutta onneksi tuetaan eikä katkeroituneina syytellä toisia. On mulla ihana mies:love:
 
Kurjia uutisia taas, voimia kaikille niiden kohtaamiseen. <3

Kysymys raskaustesteistä:
Mä en tiedä mitkä niistä on hyviä tai huonoja, ostin tänään yhden yliopiston apteekin oman testin ja yhden clear bluen tavallisen testin. Ajattelin tehdä sen halpiksen perjantaina (29.4.) kun on verikoekin ja jos siinä ei näy mitään niin sunnuntaina sen clear bluen kun menkkojenkin pitäisi alkaa. Tosin Lutinukset loppuu jo perjataina niin luulisi menkkojenkin tulevan viikonloppuna, jos ovat tullakseen... En uskalla nostattaa toivoa, kun ei ole mitään oireita vielä, paitsi Lutinuksesta (rintojen arkuus ja kohdun nippailut sekä supistelut, joita on kyllä ollut onneksi tänään vähemmän).
Kiinnitysviini ei ole vieläkään maistunut, vaikka nyt oli kyllä sellainen viikko takana, että olis tullut tarpeeseen... :ROFLMAO:
 
pipa84 suosittelen markettien edullista ja herkkää pregchekiä. Nuo em on varmaan myös hyviä. Mut pc:llä vois kohtapuolin alkaa testailla... (y)
Kiitos! Mä luulen et kaksi testiä riittää, veritesti vielä lisäksi. Pissan kanssa lotraaminen on muutenkin niin inhottavaa, etten tee sitä enempää kuin on pakko. :eek:
Aion vaan tehdä perjantaina yhden testin ikäänkuin varulta, jottei sunnuntaina ja maanantaina tule hirveitä ylläreitä. Mä en niin niistä haamuista ja muista perusta, aiemmissa raskauksissa olen testannut kuukautisten olettuna alkupäivänä ja aina saanut hyvän viivan, ei ole jäänyt epäselvää. Jokainen tyylillään (y)
 

Yhteistyössä