IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Bridge: minkä ikänen sulle siirrettiin? Mulla oli blasto ja pp11 hcg oli 100. Siitä sanottiin sillon että oikein hyvin noussu. Noh, viikko sen jälkeen oli enää 50 ja tiedetään miten kävi. Mutta siis pointtina että tuo arvo oli noilla mun päivillä ainakin hyvä ja silloinhan oli dpo about 18.. Toki en just muista minkä ikäinen sun alkio oli :) toivon sulle parasta!
 
Bridge, toivottavasti hcg nousee. Toivottavasti tulee myös lisää plussia kaikille piinailijoille. Tsemppiä punktioon valmistautuville ja meneville sekä siirtoon (tuore, PAS) pääseville. Uusia "hoitolaisia" tullut mukaan joukkoon, tervetuloa!
Mulla tänään taas huonompi päivä henkisesti, vaikka pääasiassa oon yrittänyt pysyä toiveikkaalla mielellä. Ei voi vaan mitään että tuli epätoivon, vitut..sen ja epäreiluuden tunteita, kun töissä oleminen muistuttaa siitä kuinka kovan työn ja tuskan takana lapsen saaminen meille joillekin on :cry: Viime syksynä työpaikalla yks (yli nelikymppinen) sai lapsen. Laskettu aika oli sama kun mulla mut itse sain kkm rv 9. Viime kuussa taas yks sai vauvan ja tässä kuussa yks toinen jäi äitiyslomalle. Ja viime viikolla sain tietää että työpaikalla eräs (kohta nelikymppinen) on raskaana (pari kk ehkäisyn jättämisestä). Tottakai onnittelen kaikkia odottavia ja synnyttäneitä, vaikka sisälläni viiltää tuska. Työpaikalla olen hymyssä suin, mutta kukaan ei tiedä mitään tilanteestaani, hoidoistani, siitä mitä käyn lävitse ja mitä sisimmässäni tunnen :(
Anteeksi avautumiseni, mutta täällä olevilla varmasti joskus samanlaisia tuntemuksia..(n) Halaus ja voimia kaikille :love:
 
Toivottavasti arvot lähtevät nousemaan, Bridge! Tosiaan yksittäinen arvo ei ole niin tärkeä kuin se, että arvo tuplaantuu tasaiseen tahtiin.

Toivo2016 - Tsemppiä, välillä noita rankempia päiviä tulee. Toisten onnea ei ole helppo seurata vierestä..

Mimmi_83 - Minä en pahoittaisi mieltäni lapsesta lapsettomuusklinikalla, Tosin ultran aikana olisi tietty hyvä, jos hän olisi hoitajan kanssa eri huoneessa? Lähinnä lapsen itsensä kannalta mietin.

Minua myös jännittää eniten se, selviävätkö alkiot sulatuksesta. Se jännittää jopa enemmän kuin raskaustestin tulos! Negatiivinen on helpompi hyväksyä kuin se, että ei pääsisi edes yrittämään..

Tänään alkoi vihdoin pieni turhuvuoto, toivottavasti "hanat aukeaa" huomenna ja saa iskeä ensimmäiset laastarit paikoilleen.

Tulossa 2. ICSI:n (punktio 09/2015) 1. PAS
 
  • Tykkää
Reactions: Toivo2016
Nyu
Kylläpä on ketjussa ollut tunteiden vuoristorataa. Suuret pahoittelut keskenmenon kokeneille. Omasta kokemuksesta tiedän, että se on kamalaa. Vielä kamalampaa varmasti siinä vaiheessa, kun on jo vuosia ehtinyt toivomaan ja odottamaan :'(.

Kovasti onnea myös plussanneille ja alkion kyytiin saaneille!

Itsellä alkoi perjantaina suprecur-sumuttelut ja on kyllä vetänyt olotilan suorastaan veltoksi. Vielä ei ole hirveitä kuumia aaltoja tullut, mutta yleisesti paha olo ja tuntuu, että maan vetovoima vaikuttaa tuplaten. Sama vaikutus oli viime hoidossakin niin vähän lohduttaa, että olot loppuu sitten, kun aletaan pistelemään. Tai no, vaihtuvat toisenlaisiin oloihin.

Osui muuten vitsikäs farmaseutti kohdalle, kun kävin tilaamassa gonalit :D. Pieni apteekki ja kyseinen mies ei ollut ilmeisesti ennen kyseistä lääkettä myynyt. Selitti, että jos tilaa toiselta maahantuojalta niin säästää 8 euroa, mutta toimitusaika on pidempi. Katseli sitten hintaa, oli hetken hiljaa ja totesi, että ei sillä varmaan kuitenkaan tässä konkurssissa ole alle kympillä väliä. Meinasin tipahtaa aika perusteellisesti ja hirnuin vaan, ettei tosiaankaan ole mitään merkitystä :D.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS
Ankkalinna # 9/12 #2. # vähän pco:ta/ kohtutulehdus/ ikä # 1.IVF/1PAS
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 3.icsi
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 3.PAS
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Emmiina85 #2006 #1. #pco+mahd.vikaa johtimessa #1.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
IirisL.
# 7/13 # 1.# selit.# 1.IVF
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Jenifer
#1/15 #1. # selittämätön/tuuba # 1.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 #1.yht # endo,pco # 4.IVF/ICSI
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF

Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1. ICSI
Mimmi_83 # 5/13 # 2. siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Narana
#7/2014#1.# siittiöt?#1.IVF/ICSI
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/4.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nya # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/16 #1.yht #azoospermia #1.ICSI
Pirunpelto # 1/13 #1. # ikä + simpat # 1.ICSI/1.PAS
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF

Päivän paisteessa # 7/12 # 1. # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI/1.PAS
Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF
ronja81
# 2007 #2.# selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 2.IVF/ICSI

Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF
Timjami77 # 7/13 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI/3.PAS
Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF/1PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco #2.IVF/1.PAS
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # 2. # siittiöt,pco # 1.ICSI/4.PAS
Yrittäjä J
# 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
pipa84 29.4 (3pv/18.4)
narana85 2.5 (2x3pv/18.4)
Domi 2.5 (2pv/18.4)
Pirunpelto 2.5 (3pv/18.4)
adelmiina_ 2.5 (5pv/21.4)
IirisL. 2.5
ilo2010 4.5 (2pv/22.4)

Plussat 2016: :love:
Helmi:
JONPA77 1.IVF
Orapihlaja 1.IVF
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (3pv)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Kiela 1.ICSI/6PAS (4pv)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (2x3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Toivo2016 osaan niin samaistua tuohon että välillä on vaan vaikea töissä olla ja iloita toisten onnesta kun ite taistelee tän asian kanssa. Mulla kans viimesen parin vuoden aikana jääny useampi työkaveri äitiyslomalle.

Bridgelle sormet ristiin hcgn nousujen kanssa ja Adelmiinalle viivojen vahvistumista! (y)

Omanapailua sen verran että en oo uskaltanu vielä ees yrittää testailla.. pp8. Näistä Lutinuksista on kyllä ihan ilmapallona välillä ja tissit on varmaa tuplannu kokonsa! Ja kipeät on. Joku meinas että ei valuis nii "klimppeinä" ku lutinukset mutta kyllä mulla ainaki melko jähmeää tavaraa välillä tulee. Osa taas sitte iha vetistä o_O

Onko täällä kukaan testaillu ovistesteillä?:oops: niitä ois vähä ylimääräsiä tuolla kaapissa ja jostain luin että saattais joskus näyttää paremminkin kuin raskaustesti?:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Toivo2016
Moikka vaan uusille.. En minäkään Iiris muista monta inseminaatiota tai ovulaatia induktiota meile aluksi tehtiin, nää ivf/icsi:t /pas:it nyt suunnilleen.. minä päivänä teillä oli siirto ja minkä ikänen siirrettiin.
Editoija veteli taas aika rajulla kädellä listalta taas nimiä pois että uudet mahtui, en ole tarkoitus ketään pois potkia/loukata, älähtäkää heti jos olette "linjoilla" ja minä menen teidät poistamaa listasta. kiitos.
Viivavahan siellä adelmiina (y)
Täällä on pms-vanne kiristynyt otsan ympärille!!! Vit*ttaa ja ärsytää!!! Että sillälailla.. muita oireita ei sit olekkaan, vuotoa odotellessa, persestä on tää!!! SOrry..
 
:unsure:
Mahtavaa Bridge! mun kaverille hoitaja sano että liikaa ei pidä arvoja tuijottaa kunhan lähtee hyvin nousuu ja tuplaantuu.
Tsemppiä siirtoon Yrittäjälle! (y)

Tää himotestaaja on taas tuhlannu kaikki pc:n testit, ni piti tehä äsken kaappiin jäänyt one step, aika raju viivanpaikka mun makuun.:unsure:

http://aijaa.com/NpO4OA

Onko kellään progynova käytössä? Mulla viikonlopusta asti olli järkky pääkipu tai jos ei sitä ni sit oksettaa kamalasti, lugeja oon täs vuosien varrella käyttäny vaikka kuin monta lootaa ni niihin en tätä osaa yhistää..
Tän kaiken kestäis jos ois takuuta että 5 pas tois toivotun tuloksen, nyt jo sellanen olo et eipä onnistunu taaskaan..

Kävinpä minäkin hakemassa PC-testipaketin Prismasta. 2h pidätyksellä klo 16.40 ei tullut viivanpaikkaa, vaikka jotain pientä punahtavaa kuvittelin näkeväni kun oikein yritin. :unsure:
Mutta ne hajut. Hajuaisti tuntuu olevan kuin huumekoiralla. Tänään duunipaikan taukohuoneessa tunsin jokaisen ihmisen syömän ruuan hajun. :confused:
Lisäksi B-vitamiinipillerit haisivat mielestäni ihan maksamakkaralle. :sick:

pp 8
 
  • Tykkää
Reactions: Bridge
Domi mulla oli aivan samanlaiset oireet plussakierrossa. Piti oikein täältä luntata mitä olin kirjoittanut. Päällimmäisenä oli kiukku, PMS-oireet ja muutenkin luovuttanut olo. Mutta kuinkas kävikään. Joten älä luovuta!

pipalla on kyllä perinteiset raskausoireet :)
 
Mä muistan kanssa ku pelkäsin aina että selviääkö alkiot sulatuksesta, tää oli kaikkiaan 7 pas siirto mitä mulle tehtiin, ja aina kaikki on selvinny, mutta se edellinen yö on tuskaa ku ei saa nukuttua, sit vihdoin ku siirtoo pääsee ni saa pelätä että vaan yks viiva tulee testiin ja vuoto alkaa.. toisataseks se on jääny siihen yhteen viivaan ja vuotoon.

Niin hartaasti toivon että vielä joskus niin minä kun me muutkin täällä saatais ne kaks viivaa ja oma nyytti kainaloon, mut tällähetkellä omalla kohalla se tuntuu niin kaukaselta.. oli pakko käydä kattomas sit päivällä kustua tikkua, ei siinä oo ku viivanpaikka ei yhtään väriä vaikka kuinka kääntelis ja vääntelis. Lisäks ihan järkyttävät menkkakivut, pari kertaa pitäny käydä jo tarkistamassa että onhan sen vaan lugemössöö mitä valuu. Lisäks koko aika vauvauutisia joka puolella, ja sitä saatanan tyhmää hokemaa, kyllä teki vielä onnistutte, pitää vaa olla positiivisin mielin. Mistä helvetistä kaikkien näitten epäonnistumisien jälkeen revin sen positiivisuuden!?

Anteeks avautuminen, ehkä aika käydä nukkumaan! :sleep:
 
Anteeks Darni, hitto tätä lahoa päätä, huomasin sen kyllä, en vaan kirjottanut ylös muistilappuuni, kun kyllähän sen muista, pidemmät päivitykset vain, aattelin vielä et ekana laitan sen :oops: yllätyys, ens sit näköjään muistanut!!! Koitan muistaa ens kerran :whistle:
Joo, sellanen ketustus toki käis vaan tuskinpa vaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Kiitos toivotuksista kaikille.
Moikka vaan uusille.. En minäkään Iiris muista monta inseminaatiota tai ovulaatia induktiota meile aluksi tehtiin, nää ivf/icsi:t /pas:it nyt suunnilleen.. minä päivänä teillä oli siirto ja minkä ikänen siirrettiin.
Siirrettiin tasan viikko sitten 20.4., punktio 18.pv eli kahden päivän ikäinen itiö. Selkis se pp:kin, vaikka en jotenkin vielä ainakaan tykkää siitä ajatuksesta että tämä olisi jotenkin piinallista, ehkä sitten jos monta kertaa joutuu samaa odottelemaan. Eli olisiko se sitten pp7 tänään.
Tänään ei ole pää enää ollenkaan niin hormonihuuruinen kuin eilen. Eilen ja tänään ollut pistävää kipua välillä oikean munasarjan kohdalla, mitä lienee. Tänään jo vähemmän sitäkin. Tänään on itse asiassa normaalimpi olo kuin viimeiseen kahteen viikkoon kertaakaan. Piti jo miettiä että muistinko laittaa aamulla lugen mutta taisin laittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Toivo2016
Älköö kivittäkö mua jooko? Tehtiin tänään miehen kanssa aamulla testi, ei maltettu odottaa.
Siinä on toinen viiva. Elämäni ensimmöisen kerran näin sen. Ei tarvitse käännellä, ei väännellä. Se ei liukene siitä pois ja mies ei kuulemma piirtänyt sitä vaikka kovasti väitin.
En voi uskoa tätä. Olenko minä nyt se "paskiainen" joka saa ekalla passilla plussan?
Mua pelottaa iloita, että joku veisi tämän pois jos hymyilen tai puhun asiasta. Mua jännittää teidän reaktio.
Laitan kuvan jos jotakuta kiinnostaa.

"Huuli halki pp 9" [URL]http://aijaa.com/mJD8mo[/URL]
 
Nyu
Onnea pirunpelto! Minä en ainakaan täällä olevista plussista mieltäni pahoita. Märy kyllä meinaa tulla jos saa kuulla tämmöisistä "ohops olen raskaana" jutuista.

Yksi tuttuni odottaa viimeisillään neljättä lastaan ja se on nyt kolmas, minkä ehtii synnyttää meidän yritysaikana. Kieltämättä olen vähän katkera. Omalla miehellä on vaikeaa, kun kummallakin veljellä on nyt yllätyslapsi. Ei olekaan omalle puolelle sukuaan halunnut hoidoista kertoa.

2. Ivf aluillaan. Viikolla 21 punktio.
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto

Yhteistyössä