IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hei kaikki.. :) ehkä minäkin uskaltaudun työntämään nokkaani tälle puolelle ;)
ensinnäkin kaikille plussainneille suuuuret onnittelut ja niille jotka eivät oo vielä onnistuneet niin isot tsempit! :love:(y)
Oon jo tovin seuraillut tätäkin ketjua ja saanut myös omat mielialat ja toiveet korkeammalle..
Edessä ens kuun aikaan 4:s (vai onko lie 5:s) pas ja blasto ois tarkoitus siirrellä, jos nyt selviää siitä sulatuksesta. :)
 
Ihanaa, plussia :rolleyes:

Me päätettiin lähtee samantien uudelle kierrokselle, eilen piti alkaa menkat mutta tietty ne pirulaiset piilottelee kun kaipais :mad: kaiken lisäks viisaudenhammas tulehtunut ja sain antibiootit, pitää vielä soitella klinikalle että vaikuttaako nuo hoitoon, onko kellään kokemusta?

Itse selvisin punktiosta ihmeen hyvin. Itse toimenpide ei ollut kovin kivulias ja samana iltana siivoilin jo kotona ☺
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Emmiliina tää on yksi niitä harvoja hetkiä kun menkkoja odottaa kun odottelee, et pääsis hoidot alkamaan :rolleyes:

Siis itse toimenpide meni kyl hyvin mullakin. Jossain vaiheessa rupesi koskemaan ja samantien sain kipulääkettä lisää. Nyt illemmalla on alkanut mahaan koskea.

Marrasmai sama klinikka meillä! :) ollaan oltu tyytyväisiä ja kaikki on hoitunut sujuvasti (y) miten teillä on mennyt?
 
Jenifer oliko sulla siis siirto tänään? Ja minkä ikänen? Onnea matkustajasta! :love:
Tervetuloa love- ;) Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään laitas noi..
Pipa84 toivottavasti verikoe yllättää! Teetkö vielä aamulla testin? Ja saatko siis tuloksen vasta ma? Vai jo huomenna?
Adelmiinalle pahoittelut jos ei se viiva sinne jostain löydy.. :(
 
Tervetuloa love- :)

Jenifer Siis asun Ruotsissa. N vuoden asunut nyt.

Oliko teillä miten paljon kipuja punktion jälkeen?
Punktiosta: Mulla jälkikivut kesti päiviä. Pari ekaa päivää lähinnä makoilin, koska levossa ei sattunut. Pissaaminen jonkin verran kivuliasta lähes viikon. Päivä päivältä paremmin kuitenkin. Nyt kun punktiosta tulee huomenna viikko ei kipuja ole, mutta urheilemaan en lähtisi ja lääkäri sen kielsikin. Kova turvotus on myös edelleen.
 
Anteeksi jo etukäteen mutta täältä tulee tällainen keskiyön avautuminen. Olo on tosi turhautunut ja tänään ollu tosi masis päivä ja tuntuu ettei tästä mitään tuu. Hajosin illalla matkalla kauppaan ihan kunnolla ja itkin hyvän aikaa. Tajusin että enpä oikeastaan ole tätä asiaa sen enempää aiemmin kunnolla surrut ja olo helpottui todella paljon. Samalla sai jotenkin fiiliksen kohdalleen jo siihenkin että kun sieltä se nega tulee niin se ei tunnu niin pahalta. Huomenna siis pp 11 ja aion tehdä ekan testin..

Mennee hermo tähän turvotukseen! Työhousut kiristää niin että kohta varmaan lentää nappi.. onneksi ei oo enää ku kaks päivää lutinuksia jäljellä niin sitten olo normalisoituu. Ellei sitten sieltä pärähdä se plussa jota pieni sisäinen optimisti vielä vähän jaksaa toivoa.. :barefoot:
 
kaiken lisäks viisaudenhammas tulehtunut ja sain antibiootit, pitää vielä soitella klinikalle että vaikuttaako nuo hoitoon, onko kellään kokemusta?
Mulle lääkäri sanoi, että kun miehellä oli antibioottikuuri, että se ei haittaa, niin kauan kun mulla ei ole lääkitystä. Että koska mun kehossa kaikki follien kasvattelut ja punktiot tapahtuu, on aina vähän"eri asia".
 
Jooh, ei auttanut taktiikan vaihto. Ajattelin et jos testaan ennen sitä tuhrua, niin jos se ei sit tulis.. mut tikkua vaivaa vitiligo.. joten tuhrua odotellessa.. :(
Voi vissiin alkaa suunnitella sitä vapun viettoa..
 
Täälläkin pc testattu vaan yhdellä viivalla. Mulla ei oo koskaan blastoa ennen siirretty mutta eikö sen pitäis jo näkyä, tänää pp8 ja verikoe maanantaina pp11.
Ärsyttävää vaan ku lääkkeitä ei saa lopettaa, ennenkun hoitaja soittaa keskiviikkona, siihen asti siis mentävä luget reisillä..
 
Domi voi itku :( Hyvä ettei ole vuotoa ja ehtiihän se vielä plussaksi muuttua. Millä pp:llä olet saanut ne aikaisemmat plussat? P.S. söpö Bambi :)

adelmiina, mulla näkyi haamua vasta pp9, joten älä sinäkään heitä kirvestä kaivoon.
 
Niin teoreettisesti varmaan mahdollista nyt siis pp11 ja kaks päivänen siirrettiin. Viimeks sain vasta pp14 (pp13 ei näkynyt) kun oli jo alkanut kunnon vuoto ja edellinen oli pp12 (en ollut testannut aijemmin) kun alko tuhruttaa, mutta en tiiä kannattaako noita kemiallisia paljon tuijotella.. Voi kai yrittää jossitella et oli alla 2h pidätys jne.. mutta varman turhaa..
Adelmiinalle myötä hallit..
 
Onkos kellään ollu Primolut -nimistä lääkettä käytössä? Mitä mieltä? Sivuvaikutuksia tms.?
Tänään pamahti resepti siihen kun soittelin klinikalle että mitä teen kun kp40 eikä vieläkään menkkoja... Samantien sanoi että lääkitys ehdottomasti käynnistämään vuotoa ja hetken päästä soitti takaisin että resepti on apteekissa ja että aloita samantien jos mahdollista. Pelotttavat fiilikset kun en koskaan oo mitään joutunu käyttään, aina ollu säännöllinen kierto. Muutenkin ihan paska fiilis että tosiaan vielä kaiken muun päälle joku tälläinenkin häiriö vielä mitä ei oo aikaisemmin ollu :(
 
Hirmuisesti kiitoksia kaikille tsempeistä! Tosi kiva, ettei yksin joudu näitä käymään läpi. Vielä on toivoa, en luovuta. En käynyt klinikalla, vaan normi työpaikkalääkärissä, joten soitin vain arvosta. Väliä oli se 48 tuntia, joten olisi vähintään pitänyt olla 213, lähellä silti. Viimeksi tm:ssa tuplaantui normaalisti, mutta ehkä tämä on se "real thing".
Toiveikas ja muut, se on jännä tuo kuukautisten odotus, yleensä niitä ei halua. Ihme kyllä viimeksi mun kroppa oli suotuisa ja odotti siihen päivään kun halusin. Taisin stressillä pitää ne pois. Ne on pitkiä päiviä odottaa, mutta nautihan vapusta ja sitten tositoimiin.
Mites Pipan testit? Mulla on taas toinen pidätetty pissa paras testiin, vaikka voin käydä yöllä vessassa. Toivottavasti saat veritestin tuloksen jo tänään.
Tisseistä taas: nännit on arat edelleen ja koko on kuin Pamela Anderssonilla. Kyllä niitä täytyy vähän väliä kokeilla, josko ne on edelleen arat. Välillä tuolla liikenteessäkin, kunhan huomaamattomasti hipaisee. On tämä kyllä huvittavaa. Niin, että mites ne Domin tissit tänä päivänä? :D
Ankkalinna ja Yrittäjä, me niin saadaan kaikki ne tuplat, vaikka ollaankiin niitä arvokkaasti vanhentuneita.
Adelmiina, nuo tunteet kuuluu tähän prosessiin, muttei sano, etteikö se plussa voisi vielä tulla. Odotahan rauhassa testipäivään. Kaikilla ei tule aikaisin viivat.
Yrittäjä, mulla oli vielä PP11 haamu Pregnylistä, 5000 unitista.
Toiveikas, mulla siirrettiin kolmipäiväinen kolme päivää ovulaatiosta (ovis on nolla päivä). En tiedä riippuuko siitä, onko luonnollinen vai lääkkeellä saatu aikaan, mutta uskoisin, että mitä lähempänä todellista ovista, sitä parempi.
Narana, koita jaksaa. Tässä tunteiden vuoristoradassa on järjetöntä olla kyydissä. Jokainen romahtaa välillä ja se on ihan ok. Sitä ei muut ihmiset voi ymmärtää, kuin paljon tämä vaatii henkistä sisua. Turvotus on hyvä asia, toivottavasti turvottaa seuraavat 9 kuukautta :)
Monelle tulossa jännä vappu, täällä jännitän teidän mukana. Toivon sydämestäni kaikille viivoja.
ON: testailen nyt sitten liuskoilla ja katson josko ne haalenee. En ajatellut mennä enää verikokeeseen. Ei tässä muuta voi kuin odottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: narana85 ja Roxanne
Domi vielä toivotaan parasta. Ja Bridge samoin sinun tilanteessasi.

Yrittäjä J minä päivänä aloitit luget? Minulla siis Crinone joka on miellyttävä käyttää mutta järjettömän kallista, kahden viikon satsi melkein 90 euroa. Ei korvattava. Pistin Pregnylin keskiviikkona kun siellä joku follikkelin räähkä kuitenkin ultrassa näkyi. Maanantaina siirto. Minusta tuntuu että minulla tukilääkitys aloitettu aina liian myöhään, limakalvo alkaa jo rapautumaan turhan äkkiä.

Narana tuttuja tunteita. Minä keräilin itseäni täällä palstalla kuukausi sitten. Se on niin raakaa kun on ihan kappaleina, jotenkin vaan kynsii itsensä seuraavaan päivään.

Minulla on kyllä epäusko että joku näillä hoidoilla oikeasti tulee raskaaksi ja saa lapsia. Hei muistatteko, jotkut kuulemma harrastaa vaan seksiä ja tulevat sillä raskaaksi... :D Hah haa, yrittävät vaan huijata että sellainenkin olisi mahdollista.... en usko!

ilo2010 onko tässä näytössä vikaa vai onko tuossa jotain toisen viivan alkua kuitenkin näkyvissä?
 
Tissit, kun nyt kysyit Bridge niin pitääpä kopeloida.. hmm.. eipä mitään, vähän rintalihakset arat kun jumppasin toissa iltana vaan eipä muuta :( Tsemppiä sullekkin sinne jatkuvaan piinaan, toivotaantoivotaan..
Ja joo narana tuttua tuo on. Monesti on päässyt itku yllättämäänkin ei sille aina ole ns. syytä.. iskee vaan täysi epätoivo kun salama kirkkaalta taivaalta.. mutta totta on että se sitten jotenkin keventää.. tsemppiä sinnekkin..
Primolut kuulostaa kauheen tutulta, eli varmaan joskus ollut johonkin, mut en nyt just muista mihin.. tai joo varmaan oli viime kesätauon käytössä että kierto varmasti tasanen.. söin aina kierron tietyt päivät jne..
 
  • Tykkää
Reactions: narana85

Yhteistyössä