IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnittelut kyytiläisestä ja hyvästä pakkassaaliista, Toivo2016! Meillä on kans se tilanne, et kukaan lähipiirissä ei varmaan enää odottele vauvauutisia. Olispa vaan ihanaa aiheuttaa niille mojova yllätys! :love:

Marramai, kertoisitko vielä sun virallisen testipäivän, niin saadaan sinutkin piinalistalle? :) Mites Nennaliin ja Vipe1986:n tilanne?
 
Kiitos Roxanne kannustuksesta :)

Toivo2016 onnittelut kyytiläisestä, toivottavasti on hyvät tarrasukat matkassa! Mulla ei katsottu limakalvoa tänään ollenkaan, vaikka kysyin että katsotaanko. Sanoivat vaan että punktiopäivänä näytti hyvältä (9mm).

Fiilis on jo vähän parempi, vaikka kovin vähän plussanneita näyttäisi olevan kaksipäväisillä alkioilla :unsure: Ei puhuttu jatkosuunnitelmista vielä lääkärin kanssa mitään, mutta varmaankin joo lääkkeitä muutetaan seuraavaan että vähän parempi saalis saatais. On se jotenkin aika villi tunne että tuolla on nyt ihan varmasti joku ainakin yrittämässä kasvaa ja kiinnittyä.

Sain vähän tarkempaa tietoa alkiosta klinikalla tosiaan, eli he katsovat alkioiden tilanteen viikonloppuisin aikaisemmin kuin arkisin, jolloin meidän kaveri oli kolmisoluinen. Lääkäri sanoi että voi hyvin olla että jos olisivat tsekanneet samaan aikaan kuin arkisin, olisi jakautuminen näyttänyt normaalilta eivätkä olisi soittaneet. Kun kello kahteen mennessä oli jo kirkastunut ja hyvin jakautunut. Hitto soikoon, tartteeko säikytellä ihmisiä puolikuoliaaksi tollasella! Meinasin sydänkohtauksen saada kun puhelin pärähti soimaan ja näin klinikan numeron näytöllä, olin ihan varma että soittavat että nyt se on kuollut.

Mulle voi päivittää siis että siirretty Toivon päivänä (!!!) 4.6. 2pv alkio. :love:Virallinen testipäivä on vasta 20.6. :eek: Että oottais siihen asti, hahahaaa lollloloolol ihan varmaan! :D
 
Marrasmai, minunkin mielestä teit oikean ratkaisun. Kukaan ei voi tietää, onko alkion kohtalo sama kohdussa vs maljalla, meidän biologit olisivat tuossa tilanteessa myös kannustaneet siirtoon etenkin jos ainoa alkio kyseessä.

Tsemppihalaus Vipelle ja Nennaliille.

Ilo
millä annoksella Progynova menee sulla? Itsellä mennyt passeissa annoksella 2mg×3, ja kyllä on ihan tutun kuuloisia oireita, itsellä tasoittuneet aina kp13 ultraan mennessä.

Täällä odotellaan että päivät etenisi ja siirron tulos selviäisi. En stressaa/jännitä, tosi seesteinen fiilis. Passeja kuitenkin muutama edessä syksyllä jos tästä ei tärppää ja kiva, rentouttava kesä tähän väliin. Aikaisempiin piinailukertoihin on pieniä poikkeuksia, mutta kun ne voi johtua tuosta Pregnyl-tuesta joka on itselle uusi kokemus tällä kertaa. Tyypillisten Lugesteron-oireiden lisäksi muutaman päivän ollut tosi herkästi kovia repäisykipuja kummallakin puolella alavatsaa ja nivusia venytellessä, yöllä kylkeä kääntäessä jne, alavatsalla välillä ihan häiritsevän kova paineen tunne ja kohdun seudulla iltaisin sellaista särkytuikkimista ja alaselkää särkee. Lisäksi vatsaa turvottaa niin että ihan piti eilen miettiä minkä mekon voi lakkiaisjuhlaan laittaa. Ja en mitenkään kyttää oireita aikaisemmista kerroista oppineena ja nyt on muutenkin niin rento fiilis, mutta nämä ovat niin häiritsevän selkeitä että ne huomaa kyllä kun rutiinijuoksulenkitkin on jääneet välistä koko viikonlopun ajan koska en uskoisi tuntuvan miellyttävältä.

Noh, katsellaan. Teen kotitestin la 11.6. jos siihen mennessä ei ole vuoto alkanut, verikoe varmaan vasta ma 13.6. Periaatteessa vuodon pitäisi alkaa huomenna mutta Pregnylin käyttäjät ovat raportoineet että parillä päivällä voi lykkääntyä sen vuoksi. Eli siksi vasta myöhään loppuviikosta testailu, ja tokikin Pregnyl voi ensiviikolla antaa falskia plussaa jota en halua tikusta ihastella.

Siihen, kyselläänkö lapsentekosuunnitelmista: viimeksi juuri eilen lakkiaisissa vanhempi sukulaishenkilö sanoi kun sylittelin ihanaa sukulaisvauvaa, että otapa tuosta nyt mallia ja lopettakaa kuhmailu perheenperustamisen suhteen. Olen aika napakka vastaamaan tällaisiin joten sanoin vain, että kaikki eivät perhettä edes halua, mikäs tässä on ollessa kun sukulaisvauvoja voi sylitellä jos tekee mieli. Eli tämä henkilö ei ehkä kysele toiste. Miehen perhe asuu ulkomailla, ja siinä pikkukylässä kaikki juoruaa kaikesta ja kyllästyin jo 10v sitten siihen että kyselivät koska tulee vauva, joten ilmoitin yhdelle mummelille ettei mulla ole kohtua, meni ehkä 5min niin koko kylä tiesi eikä ole sen jälkeen kyselty. Miehen perhe toki tietää totuuden. Ja jos joskus olisinkin raskaana niin niille muoreille voi vaikka sanoa että Suomessa osataan tehdä kohdunsiirto ja täydestä menisi. ;)
 
Marrasmai, minunkin mielestä teit oikean ratkaisun. Kukaan ei voi tietää, onko alkion kohtalo sama kohdussa vs maljalla, meidän biologit olisivat tuossa tilanteessa myös kannustaneet siirtoon etenkin jos ainoa alkio kyseessä.

Tsemppihalaus Vipelle ja Nennaliille.

Ilo
millä annoksella Progynova menee sulla? Itsellä mennyt passeissa annoksella 2mg×3, ja kyllä on ihan tutun kuuloisia oireita, itsellä tasoittuneet aina kp13 ultraan mennessä.

Täällä odotellaan että päivät etenisi ja siirron tulos selviäisi. En stressaa/jännitä, tosi seesteinen fiilis. Passeja kuitenkin muutama edessä syksyllä jos tästä ei tärppää ja kiva, rentouttava kesä tähän väliin. Aikaisempiin piinailukertoihin on pieniä poikkeuksia, mutta kun ne voi johtua tuosta Pregnyl-tuesta joka on itselle uusi kokemus tällä kertaa. Tyypillisten Lugesteron-oireiden lisäksi muutaman päivän ollut tosi herkästi kovia repäisykipuja kummallakin puolella alavatsaa ja nivusia venytellessä, yöllä kylkeä kääntäessä jne, alavatsalla välillä ihan häiritsevän kova paineen tunne ja kohdun seudulla iltaisin sellaista särkytuikkimista ja alaselkää särkee. Lisäksi vatsaa turvottaa niin että ihan piti eilen miettiä minkä mekon voi lakkiaisjuhlaan laittaa. Ja en mitenkään kyttää oireita aikaisemmista kerroista oppineena ja nyt on muutenkin niin rento fiilis, mutta nämä ovat niin häiritsevän selkeitä että ne huomaa kyllä kun rutiinijuoksulenkitkin on jääneet välistä koko viikonlopun ajan koska en uskoisi tuntuvan miellyttävältä.

Noh, katsellaan. Teen kotitestin la 11.6. jos siihen mennessä ei ole vuoto alkanut, verikoe varmaan vasta ma 13.6. Periaatteessa vuodon pitäisi alkaa huomenna mutta Pregnylin käyttäjät ovat raportoineet että parillä päivällä voi lykkääntyä sen vuoksi. Eli siksi vasta myöhään loppuviikosta testailu, ja tokikin Pregnyl voi ensiviikolla antaa falskia plussaa jota en halua tikusta ihastella.

Siihen, kyselläänkö lapsentekosuunnitelmista: viimeksi juuri eilen lakkiaisissa vanhempi sukulaishenkilö sanoi kun sylittelin ihanaa sukulaisvauvaa, että otapa tuosta nyt mallia ja lopettakaa kuhmailu perheenperustamisen suhteen. Olen aika napakka vastaamaan tällaisiin joten sanoin vain, että kaikki eivät perhettä edes halua, mikäs tässä on ollessa kun sukulaisvauvoja voi sylitellä jos tekee mieli. Eli tämä henkilö ei ehkä kysele toiste. Miehen perhe asuu ulkomailla, ja siinä pikkukylässä kaikki juoruaa kaikesta ja kyllästyin jo 10v sitten siihen että kyselivät koska tulee vauva, joten ilmoitin yhdelle mummelille ettei mulla ole kohtua, meni ehkä 5min niin koko kylä tiesi eikä ole sen jälkeen kyselty. Miehen perhe toki tietää totuuden. Ja jos joskus olisinkin raskaana niin niille muoreille voi vaikka sanoa että Suomessa osataan tehdä kohdunsiirto ja täydestä menisi. ;)
Mulla on 2 tbl/pvä. Ja on kyllä näistä kaikista lääkkeistä mitä tän piiiiitkän monivuotisen taipaleen aikana syönyt niin paskimmat sivuvaikutukset ikinä:sick::sick:
 
Tyylipuhtaan negan taas testasin eilen. Kyllä se nyt tässä alkaa piinailut olemaan. Tuntuu koko ajan että menkat tekee enemmän ja enemmän tuloaan. Pitääköhän mun kuitenkin siihen veristestiin mennä vaikka negan testaan tiistaina? Jotenkin ei millään huvittaisi mutta onko sillä joku merkitys? Mullakin tuli alussa progynovasta huimausta mutta meni muutamassa päivässä ohi ja sit ei ole ollut mitään. Ärsää näitä lääkkeitäkin vielä ottaa mutta en nyt sit vielä uskalla lopettaakaan...
 
Voi Darni kun jaksat olla niin ihanan positiivinen ja kannustava! <3 <3
Meillä on sitten aika sama piinailuaikataulu tässä :)

Vipe ja Nennalii halaukset täältä ja voimia seuraaviin yrityksiin.

Kiitos CherryPie85, rauhoittaa mieltä kovasti jos teidänkin biologit olisivat olleet sitä mieltä että oli kannattavaa tehdä siirto eilen. Jäin vähän pähkäilemään että jospa se kuitenkin olisi parempi kolmipäiväiseksi edes kasvattaa, mutta tehty mikä tehty ja hyvä näin. Lähetän täältä tsemppejä ja tarrasukkia teidän pikkuiselle! :love:

Toiveikas81 eikös sulla oo vielä muutama päivä viralliseen testipäivään? Pidän peukkuja että tärppäisi kuitenkin!

Lääkärien mielestä en itse tietysti voi mitenkään vaikuttaa kiinnittymiseen muuta kuin alkoholia ja nikotiinituotteita välttämällä, mutta kuulisin mielelläni kaikista mahdollisista kikkakolmosista joita teillä on ollut käytössä! Pitäisikö luopua kahvista? Pitäisikö syödä tupla-annos foolihappoa? Erityistä ruokavaliota? Tiettyjä jooga-asentoja? Kaikki vinkit vastaanotetaan! :LOL:
 
Moi kaikille, taas. Voi olla että teen paluun listoille...
Varhaisultra viime keskiviikkona toi huonoja uutisia ja sikiö on auttamattomasti liian pieni viikkoihin nähden (keskiviikkona oli 7+2, alkio vain 3,7 mm), sykekin näkyi vain heikosti. Meillä on huomenna kontrolliultra vielä varmistukseksi, mutta voi olla että mulle tehdään alkuviikosta ns. lääkkeellinen poisto eli käynnistetään keskenmeno, jos ei sikiö olisi ottanut kasvuspurttia. Lääkäri piti sitä kasvuspurttia epätodennäköisenä. Mitään vuotoja ei ole ja oireetkin ovat tallella.

Elämä on epäreilua ja näen pelkkää mustaa just nyt. Toinen keskenmeno, edellinen päivälleen 2 vuotta sitten. Tässä välissä ei yhtäkään plussaa. Pakkasessa 1 blasto ja 1 morula...

Onko kokemuksia Cytotec-lääkkeestä? Ja miten selvitä toistuvista keskenmenoista ja tästä kaikesta? :cry::cry::cry:
 
Sphinx voi harmi, on tää niin väärin. Lämmin halaus sinulle! Tiedän niin tuon tunteen kun kaikki on mustaa ja ilouutisesta tulee suru-uutinen. Mulla keskenmeno alkoi itsestään mutta osastolla mulle annettiin cytotec lääkkeitä 4 kpl peräsuoleen (niitä voidaan ottaa myös suun kautta tai laittaa emättimeen). Ilmeisesti laitettiin vauhdittamaan kohdun supistelua. En siinä tilanteessa sen enempään ajatellut oliko niillä jotain tehoa/tuliko oireita koska synnytys oli alkanut jo ennen niitä ja olin hirveissä kivuissa.

marrasmai kiitos tsempeistä. Joo onhan tässä muutama päivä viralliseen testiin mutta itsellä on jo usko mennyt ja odottelen menkkoja alkavaksi.
 
Pahoittelut negasta ja lämmin halaus Nennalii ja Vipe. Sphinx, voi ei!! :cry: Kunpa pikkuinen ottaisi vielä kasvuspurtin ja huomenna näyttäisi paremmalta - pidän ihan hurjasti peukkuja että kävisi näin.

Toiveikas81, mä mietin aikainaan ihan samaa, että tartteeko sinne veritestiin mennä jos testiviiva on ihan blankko. Se kun vielä maksoikin meidän klinikalla sen 40 euroa! :devil: No, menin sit kuitenkin, lähinnä sillä ajatuksella että jos siellä kuitenkin näkyisi jotain kiinnittymisyritystä tms. Toivotaan että sulla vielä viiva ilmaantuisi!
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF 5.PAS
CherryPie85 # 4/14 # 1.# selittämätön/matala amh # 3.IVF
Darni73
# 9/12 #1. yht # simpat # 4.icsi/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 4.PAS(ei selvinnyt siirtoon)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Hipsunpöpsy
#11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
IirisL.
# 7/13 # 1.# selit.# 1.IVF
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
piipa85 #? #1.#endo/selittämätön# 2.IVF

pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF
Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 3.IVF/ICSI
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
vipe1986 6.6 (3pv/23.5)
piipa85 6.6 (2x5pv/25.5)
CherryPie85 6.6 (2pv/25.5)
Toiveikas81 7.6 (3pv/25.5)
Siukku87 17.6 (3pv/3.6)
Toivo2016 17.6 (3pv/3.6)
marrasmai 20.6 (2pv/4.6)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (5pv)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Voih Sphinx :cry: mut ei kai sitä tyhjennystä kannata alottaa niin kauan kun edes jonkinlainen syke näkyy...? Ei varmaan tee mieli noilla mitoilla toivoo mitään liikoja mut onhan näitäkin tapahtunu, esim. muistaakseni tuolla plussaketjussakin jollain, että ensin jopa todettu tuulimunaks ja sit alkion kasvu ollu paljonkin jäljessä, mut silti kaikki päättyny onnellisesti.. toivotaan jospa sullakin (y)
 
Kiitos myötätunnosta kaikille. Tiedän, että täällä on ihmisiä, jotka tietävät miltä meistä tuntuu. Täällä, jos jossain tiedetään mitä on kun saa pettyä kerta toisensa jälkeen. Halaus teille kaikille :barefoot:Ja anteeksi, että olen ihan omanapainen, vaikea keskittyä muuhun.

Näissä hoitoalkuisissa on niin hyvin selvillä hedelmöittyminen ja muu, että siinä mielessä "väärin laskeminen" on kai harvinaista. Eli toivoa on hyvin vähän. Mutta huomenna nähdään onko vielä sykettä ja olisiko alkio kasvanut.
 
Voi ei Sphinx :cry:
Toivon hartaasti että pikkuinen olisi ollut vain jotenkin oudossa asennossa ja siksi tullut mittavirhe. Jostain toisesta ketjusta näin tovi sitten että jollain epäiltiin jo pahinta kun ei ollut kasvanut yhtään, mutta pari päivää myöhemmin toisessa ultrassa kävi ilmi että ultraajalle oli jostain syystä tullut monen millin mittavirhe ja kaikki olikin hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Sphinx
Sphinx! Olen Lullabyn kanssa samoilla linjoilla, että jos syke näkyy, niin en pillereitä ottaisi! Todellakin tiedän, miltä sinusta tuntuu. Minulla oli varhaisultrassa kaikki hyvin ja alkio vastasi viikkoja, mutta sitte kuitenkin tuli viikolla 10spontaani km. Tunsin kun alkio tuli pois ja oli kooltaan jotain 2-3cm pitkä, eli oli kehittynyt ihan niille viikoille saakka. Miksi lie menehtynyt. Sykkeitä saatiin neuvolassa kuulumaan vielä 4päivää aikaisemmin. Sinulla on vielä toivoa jäljellä, jospa se pikkunen siellä vain hämää ja kaikki olisikin hyvin. Huonoja uutisia on kevään ja alkukesän aikana tullut ihan liikaa, jospa nyt olisi väärä hälytys! Voimia sulle/teille ja onnea tulevaan ultraan!
 
  • Tykkää
Reactions: Sphinx
Mitenkäs se on kun mulla siis lääkkeellinen pas niin pitääkö nämä lääkkeet progynova ja lutinus menkat poissa vai alkaako ne kuitenkin ihan itsestään ilman että lopettaa lääkkeet? Mulla kun ei ole tästä aikaisempaa kokemusta. En oo nyt testaillut ja verikoe on vasta torstaina. Huomenna olis testipäivä mutta taidan jättää testin väliin ja meen suoraan tohon verikokeeseen. Kyllä mä jo tiedän että menkat on tulollaan...
 
Heippa kaikki.
Luin tuosta tiedän keskusteluista kumpi olis parempi lääkkeellinen vai luonnon kierto, kysyin sitä meidän polin lääkäriltä niin hän sanoi että lääkkeellisellä kierrolla alkavia raskauksia on enemmän mutta eivät vissiin kestä niin hyvin loppuun asti kun luonnonkiertoon tehdyt. Mulla on ovulointi ongelmia ja monta vuotta sitten ekasta inssista alkoi raskaus joka meni varhaisessa vaiheessa kesken, nyt kolmas ivf takana ja useita alkion siirtoja ilman tuloksia, alkaa epätoivo nostaa päätään. Alkioita tulee hyvin ja kehittyvät blastoiksi asti mutta eivät vain kiinnity jostain syystä. Olisiko kuitenkin hyvä tinkiä se lääkkeellinen kierto jos nyt tuleva pas ei tuota tulosta???
 
Sphinxille voimia!

Kamala sanoa, mutta keskenmenoihinkim tottuu, kun niitä vuosi vuoden jälkeen eteen langetetaan.. mulla on kaksi tyhjätty lääkkeellisesti ja kaksi spontaania, itsestään ulostautunutta. Ajattelen jo niin kyynisesti, ettö alkanut raskaus =keskenmeno. Itse en iloitse plussasta enää juurikaan, sillä tiedän että siitä seuraa vaan surua. Silti joku vuodesta toiseen kestävä mielenhäiriö saa jatkamaan.
Itse en aloittaisi mitään lääkityksiä keskeyttämiseksi, jos syke vielä näkyisi. Olen lääkkeellisissä keskeytyksissäkim halunnut olla AIVAN varma ettei sykettä ole, ennenkuin olen cytotecit ottanut.

Mä soitin polille just, varasin kesän ajalle lääkkeitä, tyroksiiniä, metforemiä sekä primolutia. Ja ette muuten usko, mulla näytti eilen ovistikut plussaa, ihan luomuna?! Oikeasti, en muista koska viimeksi! Olot olivat sellaiset ja piruuttani testasin ja kyllä, plussahan se. Mies lähti aamuyöstä työmatkalle mutta kertahan riittää (näin ne viisaammat väittää, heh).
 
En voinut vastustaa kiusausta testata että jokos se Ovitrelle kohta olis kropasta poistunut... :whistle:
Tosi haalea viiva tuli, eli eiköhän se parissa päivässä oo häipynyt kokonaan. Tuli vaan aamulla sellainen fiilis että ei taida tärpätä, kun alavatsan iho oli taas muuttunut viileäksi. Jostain syystä olen vakuuttunut että se on varma merkki epäonnistumisesta. Mun hyvin tieteellisen empiirisen tutkimuksen perusteella olen siis tämän päätellyt. :ninja: Tissit myös löpsähtivät tänään aamulla, ja irrotuspiikistä asti ollut kova nännikipu alkaa haipua aika täysin. Eilen oli niin positiivinen fiilis vielä mutta tänään ei niinkään. Kai se myös vaihtelee piinapäivästä toiseen. Huoh..

VoiKukka mulla ei PASeista kokemusta, mutta tsemppiä teille mihin ratkaisuun päädyttekään.
 
Mäkin tänään testasin Ovitrellen näkymistä ja täysin puhtaan valkoinen testi. Pistetty siis viime keskiviikkona. Aikaisemminkin viikossa hävinnyt, kuudentena päivänä näkynyt enää käännellessä ehkä joku viivanpaikka. Olis jo keskiviikko ja sit vielä kun pääsis siirtoon. Aika matelee.
 
Voi ei Sphinx :( voimia ja tsemppiä!

Mulla oli tänään stimulaatioultra. Follikkeleita yhteensä 16 kpl kooltaan 11-16mm ja limis 10. Pitkään lääkäri mietti uskaltaako irrotukseen ottaa pregnylin mutta siihen kuitenkin päädyttiin. Punktio on sitten torstaina ja siirto ensi maanantaina, mikäli hyperiltä vältytään.Nyt otetaan rauhassa ja seuraillaan oloja :)
Kuinka Roxannen ultra meni? (Muoks. Oliko se edes tänään :unsure:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Roxanne ja Darni73

Yhteistyössä