IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Heippa! Siiryn takas kokonaan tänne. Tänään ultrassa tuomio Tuulimuna :(saa päivittää listaan. 4 alkioo siis vielä pakkasessa, eli seuraavaa sisään toivottavasti heti seuraavista menkoista. On tää kyllä hommaa helvetti! Ei auta! Just vedin noi neljä pillerii emättimeen, ja pian pitäis alkaa tyhjennysvuoto ja kivut. Burana panadol mixit vedin jo valmiiks, ja nyt maaten odottelen. Toivottavasti tyhjenis hyvin ja olis pian ohi.
 
Marrasmai todella pahoillani että tuollaista huolta ja murhetta viellä kaiken jälkeen. Toivotaan että mahdollisimman lievää. Voimia tilanteeseen.
Samoin An1z81 pahoittelut ja tsemppiä..
Toiveikas81 hyviä piinapäiviä, toivottavasti tarraa (y)
Ja kaikille muillekkin tsempit tilanteisiin!
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Amagara82 #-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#2.IVF/1.PAS
Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF 2.PAS
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.Ivf/icsi
Ckk #6/15 #1. #selittämätön #1. IVF
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön# 4.IVF/2.PAS
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

kop kop #3. #siittiöt # 1.ics/3.pas
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI/2.PAS
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Miitta37 #-13# 1. # pco/selit.# 1.IVF (tulossa)
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
mmmoi # 7/17 # 2. # siittiöt # 1.IVF/1.PAS

Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Piikkinen # 12/16 # 2. # matala amh+ikä+endo+perussairaus # 2.IVF

pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 1.IVF
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#5.IVF/1.PAS
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF


Piinailijat: :whistle:
Toiveikas81
2.3 (5pvä/16.2)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammi:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pvä)
joskusvielä 3.IVF PAS(6pvä)
Helmi:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pvä)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pvä)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
@kop kop kovasti voimia odotteluun, toivottavasti kaikki on hyvin <3

@An1z81 voi eikä :cry: toivottavasti tyhjennyt sujuis mahdollisimman kivuttomasti. :( ihan kamalaa.

Mulla ei oo aamusumuttelut oikeen sujunu :D en käsitä miks en herää siihen klo kuuden hälytykseen. Täytyy huomisaamuks virittää useampi hälytys jos sitte heräis :sleep: molempina aamuina vasta puol 8 ekat sumut, toivottavasti ei haittaa vielä näin aikaisessa vaiheessa..:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
-dino- mikä sumu sulla oikein on kun neljätsi päivässä pitää sumuttaa??? Monta suihkausta on kerralla.. mulla on synarella ollut sillon yhdellä pitkällä kaavalla sekä nyt tossa edellisessä pas:issa niin ollut aluks aamulla 2 suihkausta (yks molempiin sieraimiin) ja illalla sama. Eli neljä suihkausta, mutta kaks kertaa päivässä tarvinnut muistaa.. sit kun laskenut kahteen suihkaukseen ni sit aamulla toiseen ja illalla toiseen sieraimeen.. Toki kaikissa lääkkeissä ym. tuntuu niin hirveesti olevan eri käytäntöja eri poleilla.. Ja tuskin se ihan niin tunnilleen on.. Tsemppiä vaan muistamiseen :D
 
-dino- tsemppiä sumutteluihin! Itelläkin aina puhlin täynnä muistutuksia jos lääkkeet pitää ottaa, kiva kuulla ette oo ainut :D ja en usko että siitä nii haittaa on näin aökuun, olet kuitenkin lääkkeet ottanut vaikka vähän myöhässä. Itehän sillon känmäsin tän toisen stimulaation piikkivaiheessa ja otin yhen lääkkeen 3h myöhässä kun täysin unohdin.. :oops:
Mut on sulla kyllä paljon sumuja päivään..:eek:

Jantzu onhan tää lääkkellinen, mut on puhuttu avuatetusta kun ei ole kuin letrot ja sit tulee keltaraushatuki+gonapeptyl jos siirtoon pääsen. Ja jos letrit ei oo toiminu niin sit ei siirrellä vaan tehdään täysin lääkkelliseen siirto :) tsemppiä sulle kasvatteluun ja punktioon! (y)

kop kop toivottavasti siellä nyt kuitenkin kaikki on hyvin! Onks ollu reilusti alle viitearvojen vai ihan reippaamminkin?

An1z81 voi ei! :( pahoittelut! :cry: toivottavasti nyt tyhjenis hyvin ja kunnolla että pääsette eteenpäin

Jeij, enää huominen ja sit on vähän viisaampi! :) ja kaiken lisäsi tän illan lisäksi ke ja to töitä ja sit talvilomaa :geek:

Ps. Käyttääks kui moni puhelimellaan tätä?? Oonko ainut kellä temppuilee tää kirjotuslaatkko?! Aina kun pyyhkii tekstiä se sattaa heittää uudelleen sen kertaalleen kirjotetun sanan siihen perään... (KattokaasKattoka niinku näin) Millään muulla sivustolla näin ei tapahdu o_O onks miu puhelin vaan sekasi? :D:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
Kop kop tuolla raskautuneiden ketjussa Peppermintillähän laahasi arvot pahasti silloin alussa ja muistaakseni oli nt-ultraan asti kokokin laahannut kunnolla jäljessä ultrissa kunnes otti kiinni, mutta silti kaikki hyvin. Jos sulla arvo tuplaantuu normaalisti niin luulisi olevan hyvä kuitenkin! Toivotaan parasta! <3
 
Kiitos tsempeistä kaikille <3 Eilinen hcg oli taas nippanappa viitteessä 1060 (1040-4900). Huomenna h5+3. Pitäis näkyä jo ruskuaispussi, ellei jopa sikiö. Muistaakseni edellinen muksu näkyi 5+2 sykkeineen, kun vuotojen takia kävin. Kunhan ei ole taas kohdunulkoinen, kaiken muun kestän, ku tuulimunastakin on helpompi ja nopeampi päästä eroon, jos tässä pitää positiivisesti koittaa ajatella. Raskausoireita ei edelleenkään. Salaa toivon ihmettä, että normi raskaus, mutta matala hcg.

Liikaa odottelua näissä hoidoissa tosiaan.. menkkoja, lääkkeitä, ultria, ovista, punktioo, tärppiä, oireita, yms. Ja sit jos tärppää ni ootellaan lisää. Syö hermoja.

Kiits @Mandala tiedosta, pitääpä palata teksteihin jahka ehtii.
 
Ckk
@kop kop Hienoa, että oot taas viitteissä! Jospa se siitä nyt alkaa kunnolla kivuta ylös päin :)

Ootteko muuten miettineet jo nimiä muksuille? Meillä on jo nimet valmiina molemmille sukupuolille :LOL: paitsi tytölle ei oo tokaa nimeä, että saa ehdottaa nättejä tavallisia tyttöjen nimiä! Eka nimi on vähän erikoisempi lyhyt nimi, niin tokan pitää olla sit joku suht tavallinen. Vaikka eipä tässä tiedä pääseekö lasta edes ikinä nimeämään, mutta tässä on ollu niiiiin paljon aikaa miettiä, että about kaikki on valmiiks ajateltu.
 
Kiitos kaikille :love: Aattelin eilen vielä etten jaksa vähään aikaan täällä ehkä kirjotella jne. mutta pakko oli taas tulla lueskelee!
Vointi on ollut yllättävän hyvä. Kohtu on tyhjentynyt rytinällä eilis illan ja yön aikana. Nyt on vuoto rauhottunut, ja pääsin jo vähän ulos käppäilee. Jospa se tästä! Raskausoireet hävinneet melkein jo kokonaan, ja olo jotenkin pirteempi, kuin viime aikoina. Outoa kun ei ees itketä (n) Ehkä mä jotenkin sisimmässäni tunsin ettei kaikki ollut kunnossa, niin tulos ei tullut niin järkytyksenä, tai sitten mä tässä joku päivä vasta romahdan kun tajuan. Ja niinku @kop kop sanoit tosta odottelusta, niin onhan tää ihan perseestä! Eikai siinä jos näitä siirtoja vois tehdä vaikka ees parin viikon välein, niin oisko se helpompaa :D mut näillä mennään!

Mitäs muuten nuo sumuttelut tekee? Mulle ei ikinä ole semmosista puhuttu tuolla klinikalla. Toki on eri hoitosuunnitelmia, mutta siis onko niissä sumulääkkeissä sitä progesteronihormonia, vai estrogeeniä, vai mitä? ja onko niiden rinnalla muita lääkkeitä sitten esim. siirron jälkeen?:)

@Domi tsemppiä hoitojen odotteluun! Saako muuten udella, että miksi n. 5 vkon päästä vasta siirto, jos sumuttelut alkaa 9.3? Onkos tuo nyt sitten se pitkä kaava? Minä oon niin tietämätön näistä vielä :unsure: Itselläni vissiin sit vaan tehty aina lyhyellä kaavalla.

Mä oon käyttänyt vaan läppäriä täällä käymiseen. Helppo kun mulla nuo sisäänkirjautumistiedot tossa valmiina, enkä ehkä ees muista mun salasanaa, niin ei oo tullu luurilla kokeiltua :LOL: Tässä ainakin ärsyttävää on se, että jos vaikka tykkään jonkun kommentista, niin sit sivu pomppii sen jälkeen eestaas ylösalas jonku aikaa, ennenkuin pystyn taas tekemään mitään. Meni varmaan 5 minsaa eilenkin illalla, kun peukutin teidän tsemppejä...joka peukun jälkeen piti odottaa että tää sivu palaa takas siihen kohtaan mihin jäin :mad: Paskan möivät!:poop::ROFLMAO:
 
@kop kop Hienoa, että oot taas viitteissä! Jospa se siitä nyt alkaa kunnolla kivuta ylös päin :)

Ootteko muuten miettineet jo nimiä muksuille? Meillä on jo nimet valmiina molemmille sukupuolille :LOL: paitsi tytölle ei oo tokaa nimeä, että saa ehdottaa nättejä tavallisia tyttöjen nimiä! Eka nimi on vähän erikoisempi lyhyt nimi, niin tokan pitää olla sit joku suht tavallinen. Vaikka eipä tässä tiedä pääseekö lasta edes ikinä nimeämään, mutta tässä on ollu niiiiin paljon aikaa miettiä, että about kaikki on valmiiks ajateltu.
Meidän "tulevalla tytöllä" on ollut nimi jo monta vuotta :LOL: Etunimi siis, kans lyhyt nimi, ja toinen pidempi nimi vaihtelee aina välillä, eli sitä ei oo lyöty lukkoon , heh. Mun paras ystävä ja mahdollisen tulevan lapsemme kummi puhuu meidän siirrettävistä alkioista aina sillä nimellä, minkä olen meinannut mahdolliselle tytöllemme laittaa. Toki mieli voi muuttua vielä, jos ikinä vauvaa edes tulee. Saahan sitä haaveilla :love:
 
Meidän "tulevalla tytöllä" on ollut nimi jo monta vuotta :LOL: Etunimi siis, kans lyhyt nimi, ja toinen pidempi nimi vaihtelee aina välillä, eli sitä ei oo lyöty lukkoon , heh. Mun paras ystävä ja mahdollisen tulevan lapsemme kummi puhuu meidän siirrettävistä alkioista aina sillä nimellä, minkä olen meinannut mahdolliselle tytöllemme laittaa. Toki mieli voi muuttua vielä, jos ikinä vauvaa edes tulee. Saahan sitä haaveilla :love:
Niin ja ollaan siis poikien nimiäkin mietitty, mutta jotenkin hankalampi keksiä kivaa nimeä. Se ois nyt ihan sama kumpi sieltä tulis, kunhan tulis ja olisi terve <3 Pakko yrittää uskoa ihmeeseen!
 
Ckk
@An1z81 Hyvä, että on ihan pirteä olo! Ja saa sitä sit itkeekin, jos sellanen olo tulee. Mut turhapa sitä väkisin on tihrustaa, jos ei siltä tunnu :) Ihana tuo sun kaveri kun puhuu alkioista nimellä :LOL: mulla muuttu just mieli tuon tytön nimen suhteen, niin nyt kukaan ei tiedä mitkä nimet on mielessä. Paitsi mies tietty :LOL: ja saahan sitä tosiaan haaveilla :love:
 
Here we go again! :alien: Ensimmäinen shotti vedetty. Jännittää paljon hyvällä sekä valtavasti huonolla tavalla. Kova menkkakipuilu alkoi jo sunnuntaina iltapäivällä ja vuoto maltillisesti maanantaina. Edelleen on kipua, joten ei tunnu kivalta tunkee itseensä aineita, jotka aiheuttaa lisää kipua. Niin ja voi kuinka inhoankaan tuota gonalin hajua :sick:

@An1z81 Pahoittelut sinulle! Toivottavasti kierto palailee nopeasti normaaliin, niin pääsette eteenpäin. Se auttaa henkisen puolenkin käsittelyssä hirmu paljon.

@-dino- Onpa sulla tosi tiheään sumuttelu :eek: Miten noin monesti? Mulla on aina ollut lyhyt kaava, joten pitkä on vähän tuntemattomampi mulle. Onko sulla ultra milloin? Tsemppiä sumuihin! Mulla ei varmasti kestäisi pää sitä hommaa.

Yritin ensin kirjoittaa tabletilla, mutta sivu pomppi ja hyppi niin reippaasti, että piti kaivaa läppäri esille. Rasittavaa!
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81

Yhteistyössä