ivf-hoidon kokeneet

Heippa!
Voisittekohan vähän neuvoa mua,,,Mulla on IVF-hoidot alkamassa ens kierrolla ja vähän jäi lääkäriltä kysymättä,,,Eli: Kuinka paljon saa sairaslomaa munasolupunktion jälkeen ja oliko sille tarvetta, eli tuntuiko vatsa kipeältä kauan?
 
muumimamman
:wave: Hei Vimpula!Sulla on edessä ja takana pitkä prosessi mutta toivottavasti jaksat.Meille tehtiin 2 kertaa IVF hoitoa.Ensimmäinen kerta epäonnistui :'( ,mutta malttia ja suomalaista sisua täytyy olla:Toka kerta onnistui!!! :heart: =) Se hetki kun soitin sairaalaan kysyäkseni verikokeen vastausta,eli raskaus tai ei,ja sain kuulla olevani 100 %:sesti raskaana en uskonut korviani.Hoitajan piti toistaa,nauraen,nimeni,syntymäaikani j.n.e ennen kuin uskoin!!SE HETKI EN IKINÄ UNOHDA!Olin,ja olen vieläkin,maailman onnellisin tuleva äiti!! :heart: Nyt raskaus viikkoja 32+3 ja raskaus mennyt todella hyvin ja "normaalisti".No,nyt kysymykseen.Eli munasolun punktion jälkeen sulla on kolme päivää sairaslomaa.Ite olen hoitoalalla töissä niin sain vähän enemmän koska kyllä se vatsassa tuntui että ne oli kännyt siinä "sorkkimassa".Pyydä lisää tarvittaessa vaikka ne ei mielellään halua kirjoittaa niin eihän ne tiedä miltä susta tuntuu.Toivottavasti kaikki menee hyvin ja että saatte jonain päivänä pienen vauvelin syliinne.TSEMPPIÄ ;) TEILLE!(jos haluat niin voit kirjoitta minulle kun tiedät jos olet raskaana,eli noin pari viikkoa punktion jälkeen) :hug:
 
myy harmaana
mulle ois laitettu viikko sairaslomaa. mutta en nyt sinne punktioon asti päässy. Mulla ois ollu edessä mikroinjektio. nenäsumutteet alotin ja pari viikkoa niitä kerkesin käyttääkin, sitten ihmettelin et miks ei menkkoja kuulu. Tein tossa sit viikko sitten testin ja plussaa näytti. "ihme" lapsi nyt tuolla masussa sit asustelee (toivottavasti).
Tänään varasin ajan yksityiselle ultraan, ku haluun saada varmistuksen et siel masus todellkin jotain on.
 
mulle tehtiin punktio keskiviikkona 11.6.03 ja alkion siirto perjantaina 13.6.03 saikulla olin vaan ke-pe ja seuraavalla viikolla töihin takasin... sit juhannuksena sain testata PLUSSAA!!! Ja nyt reilu 1v ihana poika pyyhältää ympäri huushollia :heart:
KOVASTI ONNEA SULLE MATKAAN!!! :hug:
 

Yhteistyössä