IVF-hoidot Naistenklinikalla 2013

Onko kenelläkään vielä tietoa millainen joulutauko naikkarille on tulossa...?

Ja tosiaan Nikita13 kyllä sen 6kk saa jonottaa siitä, kun ivf-jonoon laitetaan, valitettavasti... :/ Teillä tulee varmaan postissa muiden lappujen kanssa sitten se infoaika, meillä ainakin tuli.

Täällä kesäkuussa alettu jonottaa ja marraskuussa infoaika ja sanottiin, että joulukuun kiertoon tarkoitus tehdä hoito, mutta mietityttää juuri nuo pyhät ja ruuhkat...
 
Kiitos vastauksista. Näin ajattelinkin. Eipä auta muu, kun odotella. Kauhistuttaa kyllä ajatus siitä, mitä on edessä. Ei niinkään fyysinen puoli vaan juurikin tuo tietämättömyys hoitojen onnistumisesta, yhteisestä jaksamisesta ja määrittättömästä odotuksesta. Toisaalta suunnaton helpotus, kun jotain konkreettista apua tulossa.
Liityn sitten tuohon "IVF-hoidot Naistenklinikalla 2014" -ryhmään, jos koen sen tarpeelliseksi.
Kiitos ja moi.
 
Hei te jo Naikkarilla hoidossa olleet tai suunnittelussa käyneet!

Haluaisin kuulla kokemuksia lääkäreistä ja palvelusta IVF-hoidoissa. Olimme juuri hiljattain suunnittelukäynnillä ja lääkäri oli todella ala-arvoinen. Lähdimme käynniltä todella pahoilla mielin. Meillä takana vaikea vuosi 1.IVF.n komplikaatioiden vuoksi (tuo eka IVF tehtiin privaatissa) ja nämä kaikki tiedossa Naistenklinikalla, sillä olin osastohoidossa siellä useamman viikon hyperin vuoksi. En odottanut mitään erityiskohtelua tietenkään, mutta asiantuntevaa ja asiallista kohtelua lääkäriltä odotin. Ja petyttiin :( Hoitaja käynnillä oli todella mukava. Olisi mukava kuulla kokemuksia, niitä hyviä nimenomaan, sillä hiukan ristiriitaiset tunteet koko hoitoa kohtaan tällähetkellä.
 
Moi, Olemme myös naistenklinikan asiakkaita. ICSIä suunnitellaan meille, ja punktio olisi maanantaina. Pitkään toki odottelimme myös me, mutta sen kesti kun oli jo tiedossa. Lääkärit ovat myös yllättäneet meidät, lähinnä sillä miten tylyjä ovat. Meillä on ollut 3 tai 4 lääkäriä tässä koko hoitojakson aikana, vain yksi oli oikein mukava. Nyt, kun tietää, että lääkärit vaihtuvat ja siihen osaa varautua, ei enää tule shokkina aina vetästä housuja pois tuntemattoman edessä. Mitä vähemmän kyselee, sen paremmin heidän kanssaan tulee toimeen. Hoitajat ovat sen sijaan kyllä olleet todella ihania, varsinkin piikittämisen opettanut hoitaja.
 
Me ollaan kans hoidoissa Naikkarilla. Pe oli punktio. Lääkärit on ihan ok, on käynyt hyvä tuuri, että melkein joka kerta ollut sama lääkäri. Toki aika vähän kertoo yksityiskohtia, mut sit pitää vaan kysellä. Punktiossa oli tosi mukava lääkäri, siirrossa on kuulemma taas se sama joka on aikaisemminkin ollut.

Mulla yks icsi takana jo tyksissä, ja siellä jo totuin ettei noi lääkärit julkisella kovin mukavia ole. Sen verran kiire ja paljon asiakkaita. Siellä oli yks tosi töykeä, mutta kerran purskahdin itkuun ja sanoin suorat sanat, niin seuraavalla kerralla olikin mukavampi. ;)
 
Itselleni on sattunut punktioon aina se Elina, joka on todella mukava lääkäri ja ystävällinen. Hän on toiminut meillä myös jokaisessa siirrossa. Vain yhteeen vähän ikävämpään lääkäriin olen törmännyt hoitojeni aikana (2 ivf-hoitoa takana). Yleensä ovat lekurit olleet mukavia ja hoitajat varsinkin. Täytyy heille hattua nostaa, ei ole varmasti helppoa työtä ja kiirettä heillä varmasti piisaa. Myös Heli-lääkäristä olen tykännyt. Hieman hiljainen, mutta kyselen itse aina aika paljon.

Huomenna verikoe tästä tuoresiirrosta, joka tehty 8.11.2013, mutta taitaapa taas nega tulla. Sitten olisi vain yksi pakkasessa, joka siirretään varmaan tammi-helmikuussa, kunhan selviäisi vain pakastuksesta. Viime hoidossa vain 3 kpl selvisi 7 alkiosta sulatuksista. Huono säkä :(
 

Yhteistyössä