IVF hoito -> milloin plussa?

Hei kaikki IVF-hoidosta plussanneet, olisin kovin kiitollinen jos tähän ketjuun voisitte laittaa plussatietoja, eli milloin plussasit, saitko aikaista haamua, tuliko plussa vasta myöhemmin (esimerkiksi piinapäivien 14 jälkeen), millä testillä...?

Itse kärvistelen täällä piinaillen enkä löytänyt kunnon plussausketjua IVF-hoitoihin liittyen...


Kiitos kaikille jo etukäteen!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Miulla oli 8 pvää siirrosta (siirrettiin kolmen päivän viljelyn jälkeen) herkällä testillä tosi selvä haamuviiva, mut veritesti 3-4 päivää myöhemmin osoitti pelkän hipaisun :'(

Tsemppiä! :heart:
 
Hei!

IVF.n jälkeen ei kannata testata liian aikaisin, koska irroituspiikki saattaa antaa virheellisen tuloksen. Muistaakseni pp 10 jälkeen testatut plussat on niitä ihan oikeita plussia :) Itse plussasin pp 13 aikoinaan, kun en silloin vielä tiennyt, että aiemminkin voisi kokeilla. Tämä ihan tavallisella apteekin testillä. Pakastusalkionsiirron jälkeen alkaa näkymään herkillä testeillä jo pp 8 jälkeen. IVF:ssä pitää olla vähän varovaisempi :)

Onnea matkaan!

N, jolla neljä lasta IVF/ICSI:llä ja pakkasesta sulatettuna
 
Moi!

Pp 10 ei näkynyt mitään, pp 14 plussasin (tosin veritesti oli tehty jo pp 13, eli halusin vain nähdä ne kuuluisat viivat). HCG-arvo oli aika alhainen ja viikon päästä sitten oli lähtenyt laskuun :'(


Itekin mietin joskus tällaista ketjua :) Tsemppiä sinulle!
 
Kiitos tähän mennessä jo tuhannesti kaikille!! Siis pp11 ei VÄLTTÄMÄTTÄ tartte olla huolissaan jos vielä negaa...huomaattekos kun yritän tehdä itsestäni raskaanaolevaa keinolla millä hyvänsä :) ? Pöh, sanon minä koko maailmalle :)
 
pp12 testasin aamupissistä kahdella erimerkkisellä liuskalla, selvät viivat molempiin.
pp14 veritesti ja hcg 866 (kahden alkion tuoresiirto), testit eivät näyttäneet tosi tummia viivoja korkeasta arvosta huolimatta.
 
risupesä Apteekin omalla päiväpissasta tuli haamu pp8 tässä hoidossa.
Edellisessä testasin One step -liuskalla haalean haamun pp8.
Rfsun testistä mulla ei ole mitään kokemuksia, en ole ikinä kokeillut. Ehkä se ei ole kovin herkkä..? :hug:
 
pp9 sairaalassa veritestissä plussa, muistaakseni kuitenkin hcg vain 40 siinä vaiheessa. En tiedä olisko kotitestissä näkynyt vielä mitään. Pissatestin pääsin tekemään kotona vasta viikkoa myöhemmin (pp15), jolloin näkyi selvästi plussa (halusin nähdä viivat). Tuolloin oli jo pp14 mitattu sairaalassa verestä hcg 170.
 
1.IVF/ICSI 2 alkion tuoresiirto > pp12 herkkä kotitesti antoi mielestäni hennon, mutta selvästi nähtävissä olevan viivan ja hcg verestä tuolloin oli jo 211. Alkoi tuplina, mutta toisen osalta kesken rv 5+ ja toisen osalta yllättäen rv 10+4 :'(

1.IVF/ICSI 1.PAS 2 alkion siirrolla > pp10 päiväpissistä tuli herkkään kotitestiin selvä plussa ja pp12 hcg oli 89. Tämä raskaus kuitenkin todettiin rv 7+2 tuulimunaksi :'(

1.IVF/ICSI 2.PAS alkion siirrolla > pp10 aamupissistä testattu herkällä kotitestillä tänään negaa. Tuskin siis tulossa mitään vauvaa meille taaskaan. Ylihuomenna pp12, jolloin kuitenkin otetaan vielä verestä hcg. En tosin käsitä, miten nyt voisin olla raskaana, jos viimeisimmässä PAS:ssa plussa näkyi jo pp10 ja vielä päiväpissasta ja nyt ihan negaa aamusta alkaen...

HUOM! Mulle klinikalla on tosin aina hoettu, että kotitestin saisi tehdä aikaisintaan pp14...Mutta en ole tähän odotteluun pystynyt - toistaiseksi.
 
Itse testasin pp13 apteekin herkällä testillä negatiivisen (ei edes haamua). Kuitenkin seuraavana päivänä sain clear blue digitalilla "raskaana 1-2". Verikoe varmisti raskauden ja hcg-arvo oli normaali. Minulla oli ollut tiputteluvuotoa ja olin jo luopunut toivosta. Mutta toisin kävi :)

Tein testin vielä pp17 apteekin herkällä testillä, jolloin sain selvän plussan, mutta viiva oli edelleen noin puolet haaleampi kuin testiviiva. Eli ilmeisesti ko. testi ei ole kaikin herkin. Toivoa siis on aina viralliseen testipäivään asti.
 
Heippa!

Eka icsin viides pas näyttää onnistuneen minulla. Tuoresiirrosta kkm rv7 ja parista passista kemiallinen raskaus. Nyt menkat 3pvää myöhässä ja apteekin testi pp12 tasavahvat viivat. Mulla hcg nousee nopeasti. Tässä siirrossa noussu kyllä tosi nopeasti. Toivon vain, että tämä saisi jatkua ja syke löytyis kun sen aika koittaa. Onnea teille hirmuisesti, jotka jännäilette ja piinailette vielä plussaa.
 

Yhteistyössä