IVF-hoitoja syksyllä/talvella 2012 aloittelevat

Löytyisikö täältä halukkaita uuteen pinoon. Edellinen syksy/talvi pino on jo aika pitkä, joten ajattelin kokeilla uutta pinoa. :)

Itse kävin tänään hoidon suunnittelussa ja uusi IVF alkaa heti seuraavasta kierrosta (noin kolmen viikon kuluttua).

Tervetuloa kaikille hoitoihin aikoville!

:) Sebu
 
Moikka kaikille :)
Minä olen enskertalainen näillä sivuilla ja löysinkin minulle ajankohtaisen aiheen " ivf syksyllä/talvella 2012". Olin eilen munasolujen keräyksessä ja kaikki meni hyvin. Kyllähän sitä jännitti ihan kauheasti, kun oli ensimmäinen kerta minulle. Mutta hoitajat oli ihania ja sain aikas hyvät lääkkeet toimenpidettä varten. Pistävää tunnetta tunsin lääkkeistä huolimatta, mutta se oli siedettävää. Sain 3 päivää sairaslomaa ja torstaina olisi alkioiden siirto....mikäli sellaisia on. Munasoluja tuli kuitenkin 8 kpl. Toivon sydämeni pohjasta, että pääsisin siirtoon.
Onko kenelläkään alkion siirrosta kokemusta? Miltä se tuntuu?
Pidän myös peukkuja kaikille, joille tämä on ajankohtaista!
 
Moikka! Onkos tää ketju "elossa"? :)

Mä en tiedä, onko tää sopiva ketju mulle, taidan olla jo "konkari" näissä hoidoissa, ja yksi ivf:llä alkunsa saanut lapsikin on! <3 Mutta alkais olla kova vauvakuume ja pas:iin haluaisin piakkoin päästä :) En ole löytänyt sopivampaakaan ketjua ( enkä rohkaistunut aloittamaan uuttakaan vielä ;) ), joten...

safra79: Alkionsiirto kai normaalisti on kivuton ja melko "huomaamaton" toimenpide. Eli pelko pois, punktion jälkeen pahin on ehdottomasti takana! :) Paitsi tietenkin se sietämätön jännitys siirron jälkeen! Peukkuja sulle kovasti!! Tänään sulla toivottavasti ollut siis siirto! Tuuhan pian kertomaan, miten kävi!! :)
 

Yhteistyössä