IVF ja ICSI: kustannukset

Meillä perinteinen IVF aika tarkkaan 1500 eur, lääkkeet noin 584 eur eli yhteensä 2084 eur. Hinta ei sisällä lääkäriaseman perustutkimuksia vaan pelkän IVF-seurannan ja -toimenpiteet. Myös Kela-korvaukset poistettu eli todellinen maksettu hinta kyseessä.
 
Meillä oli just ICSI ja kelakorvauksen jälkee maksoi 2230e ja siinä oli joitain verikoita....hiv ja hepatiitti näytteet sekä miehen sperma analyysi.
Lääkkeet vaihtelee riippuen annoksesta ja meillä aika pieneet annokset mut silti hintaa tuli lähelle 600e

"muoks" unohdin sanoa että tossa munkin laskusssa on mukana alkioiden pakastus hinta!
 
Hei!

Meille tuli eilen lasku ekasta IVF:stä (jonka lopputulosta ei vielä tiedä, pp5). Yhteensä 1450 ja lääkkeisiin n. 400,-. Hinta sisälsi 4 alkion pakastuksen ja yhden siirron. Ultrakäyntejä minulla oli 3 + suunnittelukäynti, jolloin myös ultrattiin.

Hintaan vaikuttaa mm. munasolun määrä ja miten monta alkiota pakastetaan.
 
Meillä makso ICSI rapiat päälle 1600e Kela-korvauksen jälkeen, lääkkeet tais olla 400e kieppeillä. Tuo hinta sisältää kaksi ultraa ja 1 alkion pakastuksen. Tietty alkututkimukset ym verikokeet ei sisälly tuohon hintaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
Duffy: aika "halpa" ICSI!? kävin just avan sivuilla ja siä oli muistaakseni n.2000.. vai oliko? *raapii päätään*
Joo VL:lla on kohtuulliset hinnat, mä oon kans käyny kattelemassa yksityisten klinikoiden hintoja ja ovat kyllä melko päätähuimaavia!
 
ai niin. unohdin koko väestöliiton(tre)... :saint: varmaan sen takia unohdin sen, kun me ei saatu kovin hyvää "käsittelyä" siellä kun viime syksynä siä käytiin. :kieh: ja sit taas Avalta(tre) v.2001 saatiin tosi hienoa palvelua ja kohtelua! :)
- toivon nyt vaan ettei meidän tarvi noihin palveluihin turvautua.
 

Yhteistyössä