IVF Toukokuussa

Meikku: Tuntuipa tutulta lukea tuntemuksiasi... Samoja fiiliksiä elin viikonloppuna.
En halua olla etukäteispelottelija enkä maalata **ruja seinille, mutta mulla nyt ainakin alkoivat ihan rehelliset menkat. KYSissä ohjasivat vaan käymään veritestissä, että varmistetaan asia lopullisesti ja poissuljetaan kohdun ulkoinen raskaus.
Pa***a fiilis ja tosi pettynyt olotila. Mutta kuten aina ennenkin- jaloilleen tipahdan, jokin tuntematon syy on että tämä pitää minun läpikäydä. Asioilla on vain taipumus järjestyä tavalla tai toisella. *snif*

Muille piinailijoille toivotan täydestä sydämestäni Plussa Puhureita jokaiselle *puuh* *puuh*
- Hyviä uutisia odotellessa,
Tikru :heart:
 
Halla :hug: Meikku :hug:
Olen niin pahoillani.. kun mulle taitaa käydä samoin..
paikat on kuivat kuin sahara ja eikö sen pitäs just toisinpäin olla :headwall:
Ja lämmötkin oli ihan normit.
No, jos niin käy niin sitten se on tarkoitettu niin ja
kuten Tikru sanoi, asioilla tapana järjestyä jollain tapaa.

Positiivisempaa mieltä ja ennenkaikkea testejä toivotellen
iitukka pp4 alakulossa :snotty:
 
Tikru: :hug: Käy nyt vielä veritestissä. Mä en ennen sitä poista sua listoilta.

Meikku:Pidetään peukkuja, että olis vaan hyvälaatuista tuhrua. Varmasti koettelee voimia.

Halla: Mä kanssa tiedän, että noi lämmöt on kaikkea muuta kuin luotettava oire mutta tolla jaksaa olla postiivinen taas pari päivää.

Iitukka: Älä Iitukka masennu ei noilla pp päivillä pitäis mitään oireita vielä ollakkaan. Moni sitä paitsi plussaa täysin oireettomasti.
 
Halla ja Tikru Lämmin rutistus teille. Niin toivoin, että te raskautuisitte... :ashamed:

Ja Meikku toivottavasti sinulla tuhnutus on sitä normaalia, mitä alkuraskaudessa voi hyvinkin olla. Jostain luin, että 1/3:lla odottajista voi ilmetä ruskeaa vuotoa.

Iitukka voimia myös sinulle piinailuun. Kyllä se pp-aika tekee tepposet mielelle, vaikka kuinka yrittäisi olla positiivinen, niin fiilikset heittelee äärestä laitaan.

Täällä aletaan olla tolpillaan pettymyksestä. Toki asia tulee mieleen joka päivä ja monta kertaa, mutta kai tämä tästä. Työkaveri sanoi, että vielä ei ollut sen aika tulla. Enpä tiedä, minusta olisi ollut... Nyt yritän sitten päästä kiinni takaisin "normaaliin" arkeen. Tuntuu, että hoitoja odottaessa, niiden aikana ja piinaillessa unohdin elää. Kevät ja kesä ehtivät tulla ja yllättää.. Ensi kerralla olen viisaampi - toivottavasti :) ja yritän pysyä enemmän kiinni niissä pienissä arjen iloissa.

Voimia ja tsemppiä kaikille missä vaiheissa olettekin! :heart:

t. Sitris
 
Moikka! Niinhän siinä kävi että eilen oli testipäivä ja negahan se oli. Se oli sitten viimeinen hoito julkisella puolella. On tosi p...ka olo. en tiiä kuinka tästä selviää. Täytyy katsoa jos syksyllä vielä menis väestöliittoon. Poistun tästä pinosta ja toivon kaikille plussatuulia ja hyvää kesää. T:päivi
 
Meikäläisen saa kans poistaa listoilta. Verinen vuoto alkoi jo lauantaina ja on aina vaan voimistumaan päin, eli se siitä sitten... Seuraava askel on pas, joka luultavasti osuu heinäkuun loppuun.

Paljon plussatuulia vielä piinailemaan jääneille!!!
 
Voi hyvänen aika kun tätä pinoa nyt huonot uutiset vaivaa..

Suuren suuret lohtuhalit teille Päivi ja Joanna :hug: :hug:
Olen niin pahoillani mutta koittakaa nyt nauttia kesästä.

Mitäs kuuluu tänään Tikru ja Meikku?

Kanssapiinailijoille kovasti tsemppiä ja plussatuulia!!
-iitukka pp5-
 
Lohtuhalit Päiville ja Joannalle.
Miten mulle voi aina sattua. Tuli postissa hoitokertomus ja aloin ihmetellä kun siinä lukee ettei lugeja tartte käyttää ollenkaan kun mulla on pistos hoitokin tukena. Kukaan ei vaan mulle muistanu kertoo ettei niitä pallukoita tartte laittaa, nyt oon sit vetässy sekä pistokset ja paketin pallukoita. Jes! ja tästä ilmeisesti johtuu kaikki kivutkin. Eli hoito tais mennä seinille.
 
Voi että tytöt että harmittaa niin paljon teidän kaikkien puolesta joille on tullut huonoja uutisia! :hug: Voimia kaikille!

Melkein tulee huono olla omasta tilanteesta vaikka mikään ei todellakaan ole varmaa mutta olen nyt saannut kaksi (suht selkeetä ) haamuplussaa...eilen ja tänään. En tiedä oisko viivan pitänyt vahvistua tanään eiliseen verrattuna mutta yhtä haalea se oli kuin eilen. Siksi onkin vielä tosi epävarma olo eikä uskalla vielä iloita mutta huomenna testi niin sittenpähän sen näkee!

 
Joanna ja Päivi: :hug: Jaksamista kummallekkin. Mulla on kanssa viimeinen julkisen hoito meneillä eli nyt jos on nega niin joutuun ihan tosissaan miettimään jatkoja.

Maya: :heart: Kuulostaa hyvältä. Mun mielestä sen hormoonin pitäisi tuplaantua joka toinen päivä näin raskauden alussa eli kyllä viivan pitäisi vahvistua ainakin joka toinen päivä. Tosin tohon viivan vahvuuteen vaikuttaa kyllä sekin kuinka "vahva" näyte on. Onko sulla muuten verikoetta määrätty, että näkis tarkan hormoonimäärän?

Ronttuli: Tuskin toi tupla-annostus hoitoja pilaa. Tarraapahan tiivimmin :D

Hui, mähän olen kohta jonossa ylimmäisenä. Nyt taas pelottaa niin pirusti et jos se onkin nega. Mulla on nyt kokoajan ollut tosi vahva tunne onnistumisesta mutta pirustako sitä tietää. :(

 
Siisami Joo, huominen testi on verikoe että sitten kuulee hormoonimäärän....jännittää kyllä niin pirusti!! En tiedä vielä saanko tuloksen huomenna vai torstaina.

Ei sulle negaa tule!!!! Nyt miljoonittain plussatuulia!!! :)
 



Voihan nenä, että oli masentavaa luettavaa!!! Mä en tajua miten tää raskaaksi tulo voi olla näin himpuran vaikeaa meille kaikille...

:attn: Halla, Päivi68, Joanna ja muut pettyneet Toivon teille kaikille jaksamista ja kaikkea hyvää, uskotaan ja toivotaan että elämä kantaa vaikeuksien yli :heart:

Siisami;Mä en ole kertaakaan mitannu tän hoitojakson aikana lämpöjä (mittari tilttas) ja uutta en oo hommannu vielä. Mittaamisesta on nimittäin jonkun verran kokemusta näiden viime vuosien aikana. Mulla on selkeesti ollut lämpöö tunnen sen, progesteroni nostaa lämmöt ja ihanasti unettaa...Minä toivon todella, että positiivisuus toisi sinulle sen odotetun plussan :heart:

Maya;Sulla on täysi oikeus nauttia raskautumisesta, sehän on meidän kaikkien tarkoitus... :heart:

Ronttuli; Älä huoli, en usko että mitään korjaamatonta on päässyt tapahtumaan :heart:

Rakkaat piinailijat onko teillä mitään raskauden oireita :attn:

((.)) Tänään vointi ollut selkeesti parempi, johtunee levosta ja sängyssä lötköttelystä...vuotoa ei enää ole ollut, onneksi :p Rinnat on ihan sika kipeet ja turpeet, perus luge oireita. Kohdussa ei mitään tuntemuksia :headwall: toivoisin hakkujen aiheuttavan nippauksia, painon tunnetta tai edes jotain... :LOL: no mut ei tää piinailu oo mun kohdalla tuottanut ainakaan vielä päänvaivaa, kait mun mieli suojelee mua pettymykseltä....

Rakkain terkuin puoli-enkeli + Timo&Tapio
 
Maya kyllä se haaleakin viiva plussaa tarkoittaa! Ja verikoe sen vaan
vahvistaa. :heart:

Ronttuli en mäkään usko että lugeista mitään haittaa on ollut.

ja omiin oireisiin joita ei siis ole ollenkaan, vieläkään.. :/
Ei ole tissit kipeet, ei nippaile mistään.. ei kertakaikkiaan
mitään. Paitsi että luget kyllä väsyttää ihan kiitettävästi.
Mutta en tiiä että mitä tässä nyt pitäis ajatella.
Ennen hoitojen alkua olin ihan varma että jos munis hedelmöittyy
niin kyllä se sitten kiinnittyykin koska todistetusti limis
toimii erinomaisesti.. mutta en olekkaan siitä enää niin varma..
on pakko alkaa valmistautumaan negaan.
Muuten Maya mitäs oireita sulla nyt onkaan ollut?

-kärvistelevä iitukka pp5-
 
kiitti tytöt! Mä käyttäydyin tänään ku riivattu :LOL:
Ei muakaan muuten riivais mut kun mulla oli hiiva lääkitys just ennen lugeja ni nyt pelkään et se on pölähtäny takas :'( Mitähän lääkitystä sitä sais käyttää hmmm...

koitetaan jaksaa kärvistellä!
 
Kiitos kannustuksista!!

Ette arvaa oikeesti! Kävin tänään verikokeessa ja kun soitin tuloksia niin TYKSIIN oli tullut joku ATK-ongelma eikä ne pystynyt lukemaan vastausta!!! Huomenna vasta saan tuloksen (toivottavasti)! Kuinka just tänään voi tulla joku h....tin tietokonekatkos!! :headwall:
No, mä kun tykkään testailla niin teinpä taas tänään testin joka näytti vahvaa plussaa että kait tätä täytyy pikku hiljaa alkaa uskomaan...
:heart: Haluasi vaan tietää ne hormooniarvot....

Iitukka Nyt ihan viime päivinä mulla on ollut selkeetä painon tunnetta mahassa ja nippailua ja kahvi ei maistu yhtään vaikka yleensä voin juoda 7 kuppia päivässä. Sitten on kyllä ollut hiukan hirvee suolasen himo mutta en tiiä liittyykö se tähän? Ei oikeastaan muuta....
 
Onnea Maya :heart: Vahva plussa on aina hyvä merkki.

Martta ei ole käynyt kertomassa HCG arvojaan. Toivottavasti oli hyvät arvot.

Mulla tipahti nyt pohja piinailulta kun lämmöt romahti 36,7 asteeseen. Taitaa olla täti tulossa vierailulle :'( Ottaa päähän ihan sairaasti. Vaikka kuinka yrittää tolkuttaa itselleen ettei tolla ole merkitystä niin en mä kyllä oikein saa itseäni sitä uskomaan. :( Testiin mä pääsen jo perjantaina kun mun työmeno peruuntui.

No niin, kun ei voi kerrasta uskoa niin piti mitata vielä uudelleen ja nyt se oli 37,0 eli hieman helpotti. Tajusin, kun uudestaan mittaria asettelin, että taisi paita olla välissä kun on tämmöinen tiukka t-paita.
 
  • Tikru-72...............2.ICSI......(vko 22/pitkä kaava)......KYS..........pp14
    • Siisami.................3.ICSI......(vko 22-23/pitkä kaava).Ava..........pp9
      • iitukka.................1.ICSI......(vko 23/lyhyt kaava).......................pp6
        • spectra................1.IVF.......(vko 23)..........................................pp6
          • Finttu..................2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp5
            • puoli-enkeli.........1.IVF........(vko 23/pitkä kaava).julk................pp5
              • ronttuli08............2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp5
                • JEP......................1.IVF........(vko 23/pitkä kaava)..........punktio pe

                Plussanneet:

                :heart: Meikku........(1.IVF...(vko 20/lyhyt kaava).yksityin/plussa 28.5.)
                :heart: Heksamiina.(1.IVF...(vko 20)....................Väestöl/plussa 30.5.)
                :heart: Puppeli.......(2.IVF...(vko 20/pitkä kaava).Väestöl/plussa 30.5.)
                :heart: Martta75.....(1.ICSI..(vko 21)................yksityinen/plussa 4.6.)
                :heart: Maya82.....(1.IVF....(vko 22)..................................plussa 11.6)



                (päivitetty 11.6.)
 
Onpa hiljaisen oloista täällä palstalla...

Siisami;Maltti on valttia :heart: Älä hätäile niitten lämpöjen kanssa, mä lähetän täältä sinulle tuulen mukana annoksen voimaa kestää tämä piinailu++++++ :whistle: Minä pidän edelleen peukkuja ja varpaita pystyssä plussan puolesta.... :wave:

IItukka; Voimia piinailuun :heart:

ronttuli, Fintun ehdottamat niksit ovat varsin toimivat ja luonnon mukaiset hoitokeinot taltuttamaan oireita. Jaksamista piinailuun :heart:

Maya ONNEA PLUSSASTA :heart: Pitkä odotus palkitaan...

Finttu; Onko sulla ollut minkälainen vointi? Tsempitykset piinailuun :heart:

((.)) Vointi on parantunut päivä päivältä, munasarjoja repii enää vain ajoittain ja mahan turvotuskin miltei hävinnyt...Tänään rinnat ei oo niin kipiät kuin eilen, onneksi! Mulla ei oo minkäänlaisia Raskaus tuntemuksia |O Mut mä oon päättänyt että olen raskaana ja se on yhtä varma kun turun sinappi ja sininen lenkki & Timo+Tapio...Mahtaa neuvolan tätit äimistyä kun mä painelen varaamaan ekaa neuvolaa tyhjällä kohdulla :LOL: , sitpähän on ainakin hyvä syy laittaa pyöreeseen huoneeseen latamaan akkuja...Pitkää pinnaa kaikille teille rakkaat kohtalo toverini toivottelee puoli-enkeli :attn: KTT
 
Nyt alkaa helpottaan. Mulla lopetettiin luget ja otan pelkkiä pistoksia vaan kaks kertaa enää. Laitoin ihan perinteisen hiivalääkkeen, se ei kuulemma haittaa mitään. Sanoivat vain ettei mitään asettimia saa käyttää koko aikana.

Täälä ei ole yhtään rasakausoireita eikä oloakaan :headwall:
 
Alkaa ólemaan jo vähän epäuskoinen fiilis mutta harvalla kai tässävaiheessa oikeasti mitään oireita on. Siirrosta seitsemän päivää eli viikko pitäisi kärvistellä? Rinnat on kauhean kokoiset ja hirveän kipeät, nukkua voisin aamusta iltaan. Viime yönäkin vetäisin 11 tuntia ja sitä ennen vielä 2 h päikkärit =) Onko oikeasti niin et luget aiheuttaa väsymystä?
 
Ronttuli; Hienoa et oireet helpottavat, perusteltiinko sulle syytä miksi asettimen käyttöä ei suositella?...sillä ite oon sitä mieltä et jos käyttää asetinta ja huolehtii sen puhtaudesta ja noudattaa käytössä hellävaraisuutta, niin en näkisi sen olevan sen vaarallisempaa kuin sormin laittaminenkaan... :heart: Mä lähettelen sulle hirveesti ++++++++++ :whistle: ja raskausoireita :D

Spectra;Kuulostaa lupaavalta noi sun oireet!!!! Keltarauhashormoni nousu elimistössä aiheuttaa väsymystä, uneliaisuutta ja lämmönnousua, ja sen korvaamaton hormoni raskauden alkamiselle ja jatkumiselle...mulla keltarauhashormoni on aina aiemmin aiheuttanut tosi paljon raskaudenkaltaisia oireita, mut nyt huomattavasti lievemmässä määrin?! Omituista ja nyt kun mä just niitä hirviästi haluaisin :headwall: ++++++++++++ :whistle: ja raskausoireita täältä sullekkin lähettelen....

Finttu;Missäs luuraat, varmaankin lukemassa uusinta kaksplussaa ku ei oo näkyny ;) Meinaan vaan et sut on nähty B) Mä vakoilin tuolla kesäkuun palstalla sua, niin sul oli ollu painontunnetta mahassa, hienoo =) toivotaan et hakut heiluis hyvää vauhtia...+++++++ :whistle: ja raskausoireita :heart:

((.)) Mulla on tänään ollu ala-mahassa tuntemuksia/painontunnetta/repäisyjä. Tosin töissä oli tänään fyysisesti raskas päivä ja toipuminen punktiosta on vielä osittain kesken, tää oli järkiselitystä, mut oikeestihan ne on niitä raskauden oireita :LOL: Jaksamista kaikille toivoo puoli-enkeli
 
Mulla on kunnon ahdistus päällä. Pelottaa aivan järkyttävissä määrin testin tekeminen. Ukko yrittää suostutella mua tekemään sen jo tänään illalla kun on niin hermona. Mä taas mielelläni jatkaisin tässä onnellisessa toiveikkuuden tilassa vielä päivän.

Kuinka helvetissä sitä itsensä taas negan jälkeen kokoaa?

Anteeksi oma-napaisuuteni mutta nyt ei riitä ajatuksia enään muuhun :ashamed:
 
Voi sua Siisami, mä ymmärrän sua oikein hyvin :heart: jos mä olisin sinä niin, keräisin tämän illan voimia ja tekisin testin sit huomen aamuna luottavaisin mielin, oli vastaus sit mikä tahansa...Siisami kyllä sä tulet kestämään tuloksen oli se sit plussa tai nega!!!! Ja Negastahan meill onkin jo ihan kiitettävästi kokemusta vai mitä :heart: Rohkeesti vaan testailemaan...Onko sulla vielä ollu lämpöö? Muita Oireita?
 
Tikru-72...............2.ICSI......(vko 22/pitkä kaava)......KYS..........pp15
  • Siisami.................3.ICSI......(vko 22-23/pitkä kaava).Ava..........pp10
    • iitukka.................1.ICSI......(vko 23/lyhyt kaava).......................pp7
      • spectra................1.IVF.......(vko 23)..........................................pp7
        • Finttu..................2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp6
          • puoli-enkeli.........1.IVF........(vko 23/pitkä kaava).julk................pp6
            • ronttuli08............2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp6
              • JEP......................1.IVF........(vko 23/pitkä kaava)..........punktio pe

              Plussanneet:

              :heart: Meikku........(1.IVF...(vko 20/lyhyt kaava).yksityin/plussa 28.5.)
              :heart: Heksamiina.(1.IVF...(vko 20)....................Väestöl/plussa 30.5.)
              :heart: Puppeli.......(2.IVF...(vko 20/pitkä kaava).Väestöl/plussa 30.5.)
              :heart: Martta75.....(1.ICSI..(vko 21)................yksityinen/plussa 4.6.)
              :heart: Maya82.....(1.IVF....(vko 22)..................................plussa 11.6)



              (päivitetty 12.6.)

              [/quote]
 

Yhteistyössä