Ja jumankauta... -.-

Olisiko teidän mielestä ihan ok, jos teidän mies jokaisen riidan jälkeen menisi poraamaan asiasta facebookkiin?!
Kyttäilin äsken miehen profiilia ja joka ikinen riita löytyy päivitettynä viimeisen puolen vuoden aikana sieltä. :headwall:
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Olisiko teidän mielestä ihan ok, jos teidän mies jokaisen riidan jälkeen menisi poraamaan asiasta facebookkiin?!
Kyttäilin äsken miehen profiilia ja joka ikinen riita löytyy päivitettynä viimeisen puolen vuoden aikana sieltä. :headwall:
Niinhän te naisetkin poraatte tällä palstalla riitojanne :headwall: :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Olisiko teidän mielestä ihan ok, jos teidän mies jokaisen riidan jälkeen menisi poraamaan asiasta facebookkiin?!
Kyttäilin äsken miehen profiilia ja joka ikinen riita löytyy päivitettynä viimeisen puolen vuoden aikana sieltä. :headwall:
Niinhän te naisetkin poraatte tällä palstalla riitojanne :headwall: :headwall:
Mutta täälä ei välttämättä tunnisteta :p
 
Rukoilijasirkka
Mun mielestä koskaan mitään tuollaista ei pitäs kirjottaa facebookkiin. Se on tosi noloa ja vaivaannuttavaa myös lukijoille.

Kun on riita, se pitää selvittää, eikä jakaa ulkopuolisille.
 
Pah
Noh itse pidän kaiken paskan aina sisällä kun ei ole kanavaa mistä sitä purkaa. Eipä se pakosti niinkään ole hyvä. Mutta juu ehkä tuo julkisesti fb:hen on hieman liikaa.
 
Ja jätkä täytti just 22, syksyllä tulossa isäksi jne.

Sitten se vielä keskustelee ihmisten kanssa ja kääntää kaiken niin että vaan mussa olis vikaa.
Hävettää. Tottakai kaikki parisuhteessa olevat riitelee mutta kenenkään muun en oo nähny päivittelevän sitä fb:ssä.. Argh!! |O
 
Ooo
No mut 22 mies on ihan teinipoika vielä, älä odota liikoja... Kaikenkaikkiaan tuo facebook on aika yököttävä villitys. Ketä kiinnostaa tietää koska kukakin suurinpiirtein käy vessassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
No mut 22 mies on ihan teinipoika vielä, älä odota liikoja... Kaikenkaikkiaan tuo facebook on aika yököttävä villitys. Ketä kiinnostaa tietää koska kukakin suurinpiirtein käy vessassa?
Kuitenkin olisin vähän toisenlaista käytöstä mieheltä odottanut, kun leikkii niin aikuista ja kaikentietävää, juuri tästä sillon riidellessäkin sanoin, että luulee olevansa maailman napa ja kaikkitietäväinen. Jäi aivan hiljaiseksi kun vähän valotin minkälaista meikäläisen elämä on ollut.

En minäkään mennyt naamakirjaan päivittämään sitä kun minut hakkasi ja uhkasi palotella kännipäissään, ei tullut mieleenkään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Just. onko tuo nyt oikeesti se mies kenen kanssa kannattaa lisääntyä? :|
Ei ollut suunniteltu tapaus tämä vauveli, mutta rakas silti. :)
Yritti painostaa minut toiseen aborttiin, tällä kertaa en suostunut. Se olla myöhäistä nyt kun mytty potkii kovasti ja 5. kuulla oon. :)
Jos ei meidän yhteiselo onnistu ja mies koskeekin pulloon, minä ja lapsi lähdetään, olen jo kierona ja viisaana ihmisenä kaiken valmiiksi miettinyt ja järjestänyt jos tälläin käy.

 

Yhteistyössä