Ja jumankauta... -.-

jee
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Ja jätkä täytti just 22, syksyllä tulossa isäksi jne.

Sitten se vielä keskustelee ihmisten kanssa ja kääntää kaiken niin että vaan mussa olis vikaa.
Hävettää. Tottakai kaikki parisuhteessa olevat riitelee mutta kenenkään muun en oo nähny päivittelevän sitä fb:ssä.. Argh!! |O
onnea! teitä on sitten kolme pentua yhdessä..
 
edes ehkäisystä ei osata huolehtia
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Just. onko tuo nyt oikeesti se mies kenen kanssa kannattaa lisääntyä? :|
Ei ollut suunniteltu tapaus tämä vauveli, mutta rakas silti. :)
Yritti painostaa minut toiseen aborttiin, tällä kertaa en suostunut. Se olla myöhäistä nyt kun mytty potkii kovasti ja 5. kuulla oon. :)
Jos ei meidän yhteiselo onnistu ja mies koskeekin pulloon, minä ja lapsi lähdetään, olen jo kierona ja viisaana ihmisenä kaiken valmiiksi miettinyt ja järjestänyt jos tälläin käy.
yhteiskunta ja veronmaksajat kiittää kovasti jo etukäteen! ilo maksella idioottien eläminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja edes ehkäisystä ei osata huolehtia:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Just. onko tuo nyt oikeesti se mies kenen kanssa kannattaa lisääntyä? :|
Ei ollut suunniteltu tapaus tämä vauveli, mutta rakas silti. :)
Yritti painostaa minut toiseen aborttiin, tällä kertaa en suostunut. Se olla myöhäistä nyt kun mytty potkii kovasti ja 5. kuulla oon. :)
Jos ei meidän yhteiselo onnistu ja mies koskeekin pulloon, minä ja lapsi lähdetään, olen jo kierona ja viisaana ihmisenä kaiken valmiiksi miettinyt ja järjestänyt jos tälläin käy.
yhteiskunta ja veronmaksajat kiittää kovasti jo etukäteen! ilo maksella idioottien eläminen.
Kiitä Cerazette-pillereitä. :)

 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
No mut 22 mies on ihan teinipoika vielä, älä odota liikoja... Kaikenkaikkiaan tuo facebook on aika yököttävä villitys. Ketä kiinnostaa tietää koska kukakin suurinpiirtein käy vessassa?
Kuitenkin olisin vähän toisenlaista käytöstä mieheltä odottanut, kun leikkii niin aikuista ja kaikentietävää, juuri tästä sillon riidellessäkin sanoin, että luulee olevansa maailman napa ja kaikkitietäväinen. Jäi aivan hiljaiseksi kun vähän valotin minkälaista meikäläisen elämä on ollut.

En minäkään mennyt naamakirjaan päivittämään sitä kun minut hakkasi ja uhkasi palotella kännipäissään, ei tullut mieleenkään.

Mutta piti tänne kuitenkin päästä kuittaamaan ja repiä vanhoja haavoja auki..
Valtataistelulta/kilpailulta kuulostaa ikävän lapselliselta-molemmilta!

 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Olisiko teidän mielestä ihan ok, jos teidän mies jokaisen riidan jälkeen menisi poraamaan asiasta facebookkiin?!
Kyttäilin äsken miehen profiilia ja joka ikinen riita löytyy päivitettynä viimeisen puolen vuoden aikana sieltä. :headwall:
LAitahan esimerkki statuksesta? Tai ei ihan yksyhteen, mutta sinnepäin? Olisi mielenkiintoista tietää sanavalinta. Ja vaikea olisi kuvitella oman mieheni tekevän niin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Mutta piti tänne kuitenkin päästä kuittaamaan ja repiä vanhoja haavoja auki..
Valtataistelulta/kilpailulta kuulostaa ikävän lapselliselta-molemmilta!
Esimerkki se nyt kuitenkin oli, mutta notta ihan sama. :p
Anteeksi, kun olen luullut että keskustelupalstat ovat sellainen paikka, missä saan itseäni purkaa kun ärsyttää ja kiukuttaa, ettei vaikka kaupan kassalle räjähdä kaikesta, jonka panttaa sisällään. Sooriii.. :)

Ja tiedän, että olen nuori, mutta se että minua pidetään täysin kakarana ja tietämättömänä, on harhaa, melkoinen elämänkoulu takana ja nyt se sitten syksyllä jatkuu kun se oma pienokainen syntyy. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
LAitahan esimerkki statuksesta? Tai ei ihan yksyhteen, mutta sinnepäin? Olisi mielenkiintoista tietää sanavalinta. Ja vaikea olisi kuvitella oman mieheni tekevän niin.
"ei vittu mikä pimee ämmä sekoilee tää, vaikka kaupassaki kävin"

Siinä. Ja taustoista sen verran, ettei kertonut minulle edes menevänsä kauppaan ja toi sellaista tavaraa, jota meillä jo oli tai jota minä en ole ikinä edes suuhuni suostunut laittamaan. Kun sitten totesin, että ihan kiva ku kävit, mutta mitään näistä mä en tarvi. Hän alkaa itse huutamaan että miks en sanonu mitä pitää tuoda. Nostin minäkin volyyminappulaa ja huusin takaisin että vaikea on kertoo, kun ei tiedä edes toisen menevän kauppaan.
Lapsellista käytöstä plaaplaaplaa, mutta täytyykö sitä nyt sitten porata naamakirjassa? huoh...

 
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ihan uskomattoman epämiehekästä!
Näin, ellei sen kaverlilistalla sattuu olemaan paljon ymmärtäväisiä tyttökavereita joilta voi lohkea sääliä, jossain muodossa :xmas:
No tää olis ainoa syy mikä mulleki tulis mieleen :snotty:

Noloa puida riidat lärvissä.. en ymmärrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Eiiii??

Eikä oo totta, en ikinä vois kuvitella et itse tai että mies tekisi tuolla tavoilla... Oikeastaan että kukaan yli 17 v tekisi noin :D
mun kaveri tekee niin, ja se on liki 30
kiva sen miehen on niitä juttuja sitten lukea :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Eiiii??

Eikä oo totta, en ikinä vois kuvitella et itse tai että mies tekisi tuolla tavoilla... Oikeastaan että kukaan yli 17 v tekisi noin :D
mun kaveri tekee niin, ja se on liki 30
kiva sen miehen on niitä juttuja sitten lukea :snotty:
Jep, se hävettää. Vaikka ei mitään kiiltokuvaperhettä leikitäkkään. Noloa se silti on..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hakeutukaa hoitoon, molemmat. Toivottavasti parannutte ennen vauvan syntymää.
Kiitoksia, mutta ei kiitos. Perustelisitko kommenttisi? :)
Ukkos hakkaa ja uhkaa paloitella sut -ja sä teet sille lapsen.

Ukkos käy kaupassa, sä valitat ettei oo sulle mitään.

Ette te ihan täysillä käy.
 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Mutta piti tänne kuitenkin päästä kuittaamaan ja repiä vanhoja haavoja auki..
Valtataistelulta/kilpailulta kuulostaa ikävän lapselliselta-molemmilta!
Esimerkki se nyt kuitenkin oli, mutta notta ihan sama. :p
Anteeksi, kun olen luullut että keskustelupalstat ovat sellainen paikka, missä saan itseäni purkaa kun ärsyttää ja kiukuttaa, ettei vaikka kaupan kassalle räjähdä kaikesta, jonka panttaa sisällään. Sooriii.. :)

Ja tiedän, että olen nuori, mutta se että minua pidetään täysin kakarana ja tietämättömänä, on harhaa, melkoinen elämänkoulu takana ja nyt se sitten syksyllä jatkuu kun se oma pienokainen syntyy. :)

Niin noh,eikös se facebook ole myös keskustelua varten.
Yhtä julkista se on kun sä täällä märiset =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hakeutukaa hoitoon, molemmat. Toivottavasti parannutte ennen vauvan syntymää.
Kiitoksia, mutta ei kiitos. Perustelisitko kommenttisi? :)
Ukkos hakkaa ja uhkaa paloitella sut -ja sä teet sille lapsen.

Ukkos käy kaupassa, sä valitat ettei oo sulle mitään.

Ette te ihan täysillä käy.
Ei ole lapsen vika, jos isä on alkoholin vaikutuksen alaisena väkivaltainen hullu. Mies ei juo enää. Tai jos juo, me lähdemme.

Minä en valittanut ettei ole "minulle mitään", en sanonut sitä edes vihaisena. Totesin vain, etten hänen tuomillaan tarpeilla tee sitten yhtikäs mitään.

Onko luetunymmärtämisessäsi vikaa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Mutta piti tänne kuitenkin päästä kuittaamaan ja repiä vanhoja haavoja auki..
Valtataistelulta/kilpailulta kuulostaa ikävän lapselliselta-molemmilta!
Esimerkki se nyt kuitenkin oli, mutta notta ihan sama. :p
Anteeksi, kun olen luullut että keskustelupalstat ovat sellainen paikka, missä saan itseäni purkaa kun ärsyttää ja kiukuttaa, ettei vaikka kaupan kassalle räjähdä kaikesta, jonka panttaa sisällään. Sooriii.. :)

Ja tiedän, että olen nuori, mutta se että minua pidetään täysin kakarana ja tietämättömänä, on harhaa, melkoinen elämänkoulu takana ja nyt se sitten syksyllä jatkuu kun se oma pienokainen syntyy. :)

Niin noh,eikös se facebook ole myös keskustelua varten.
Yhtä julkista se on kun sä täällä märiset =)
Intte ole omalla nimellä tai naamalla, siksi minun mielestäni eri juttu. :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Mun mielestä koskaan mitään tuollaista ei pitäs kirjottaa facebookkiin. Se on tosi noloa ja vaivaannuttavaa myös lukijoille.

Kun on riita, se pitää selvittää, eikä jakaa ulkopuolisille.
Joo, ja sitten nää "just pantiin" päivitykset... :eek: :eek: :eek: :headwall: :headwall: :headwall:
Huhhuh, onneksi ei ole mulla sattunut näitä silmiin kavereiden päivityksissä. Noloa kyllä tommonen. :$
 

Yhteistyössä