Ja mä kun oon luullut olevani melko älykäs..

..mutta en saakeli vieköön saa yhtä sähkösaunaa päälle! |O |O |O Kaks vipua. Toinen lämpötila, toinen aika. Ajassa on ylhäällä nro:t1-8, alhaalla 1-4. Ihan sama mitä mä teen tolle aikarullalle, niin ei toi lämpene. Ei millään. Sulakekin oli ihan voimissaan. Mitä helvettiä? Nyt menee päreet ihan justiinsa |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnnestaSoikeana:
meillä on silleen, et nuo isompi numerosarja (1-8) on ajastamiseen, sit siinä toisessa, ku kääntää esim 2-3 kohdalle, niin ne on tunteja, jotka sauna on päällä. En ymmärrä itsekään omaa selitystä.. :/
No mä olen melkein 110% varma että näin on meidänkin kiukaassa. Mut miks saakelissa sit ei tapahdu mitään...? :|
 
päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no onko se saunankiukaan päävirta päällä , yleensä ihan eri paikassa kun kiuas ?
Siis joku kytkin oikein vai? En mä oo semmosta nähnytkään. Toi on johdolla seinässä kiinni.
no niin on johdolla seinässä , pääkytkin on yleensä pesuhuoneen ulkopuolella ...
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no onko se saunankiukaan päävirta päällä , yleensä ihan eri paikassa kun kiuas ?
Siis joku kytkin oikein vai? En mä oo semmosta nähnytkään. Toi on johdolla seinässä kiinni.
no niin on johdolla seinässä , pääkytkin on yleensä pesuhuoneen ulkopuolella ...
Jahas, ja missäköhän? Kai sä nyt sen tiedät... :D Ei vaan. Täällä ei ole muita kytkimiä kuin sulakekaapissa toi ihan pääkytkin. Ei kyllä ole. En minä ainakaan oo havainnut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Voisiko sinulla olla asteet nollassa ja siksi ei lämpeä?? Noin meillä käy, jos pyytää lapsia tai minua laittamaan saunan päälle :D
:D Ei kyllä mä oon koittanut pistää lämmöt jopa ihan maksimiin, mut ei tuolla lämpötila kohoa astettakaan.
Onko teillä vanhanaikaiset sulakkeet, kun nehän voi näyttää ehjiltä vaikka eivät ole??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Voisiko sinulla olla asteet nollassa ja siksi ei lämpeä?? Noin meillä käy, jos pyytää lapsia tai minua laittamaan saunan päälle :D
:D Ei kyllä mä oon koittanut pistää lämmöt jopa ihan maksimiin, mut ei tuolla lämpötila kohoa astettakaan.
Onko teillä vanhanaikaiset sulakkeet, kun nehän voi näyttää ehjiltä vaikka eivät ole??
Varmaan sitten. En mä muutakaan keksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Jos soittasit sille exälle ja kysyisit siltä miten se toimii? :D
En mä, kun se on töissä. Tulee kyllä poikia kattomaan neljän maissa. Ellei sekään saa tota päälle niin nakkaan ton kiukaan pihalle ja soitan huoltoyhtiöön :snotty: Mä haluan saunaan kerran vuodessa, ja sit toi ei toimi. Aivo |O |O |O
 

Yhteistyössä