Ja matala verenpaine,mikä voi auttaa?

  • Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti
sama vaiva täällä ollu joka raskaudessa. Salmiakkia ja suolakurkkua pahimpaan hätään, kohtuudella kahviakin, syö SÄÄNNÖLLISESTI. ja lähe liikkeelle varoen. ja lopuksi Onnea ja nauti raskaudesta, matal RR on kuitenkin hyvä homma muuten =)
 
Sama vaiva ollut joka raskaudessa ja en vielä tähän mennessä ole siihen mitään kunnon apukeinoa löytänyt. Kroppa kyllä tottuu siihen ajan kanssa joten ei tuo huimaus koko raskautta ole läsnä. Ainakin salmiakin syöntiä ja runsasta veden juontia olen saanut neuvoksi.
 
jup
Mitkä viikot? Mullakin oli ennen raskautta ja alkupuolella matalat, nyt yli puolivälin jälkeen on kohonnu just sopivasti, ei enää huippaile :) Mutta joo, salmiakki ja suolainen ruokahan sitä nostaa, jos on nostaakseen. Matala hemoglobiinikin voi muuten pahentaa huippailua, eli rauta voi auttaa.
 
kfkfkf
Mullakin oli 90/60
huipppaaaaaaa.... :/

Suolaa ootko koittanu lisätä? Mulla on ton verenpaineen lisäks viel tosi korkee hemoglobiini (170), pistää huippaamaan entisestään.
 
raskaana
Viikkoja on 22 ja alusta alusta asti ollu matalat.Mä käytän suolaa muutenkin todella vähän ja syön hyvin vähäsuolaista ruokaa.
Meillä syödään monipuolisesti,mutta terveellisesti ja vältetään liiallista suolan käyttöä.
 
"vieras"
Ole onnellinen matalista paineista, mulla ekassa raskaudessa samat n. 90/60 paineet, jotka lopussa tuplaantuivat ja sainkin sitten verenpainelääkityksen.
Nyt rv23 ja paineet vielä sen 90/60 ja nautin :)
 

Yhteistyössä