Ja niin päättyi kilttimiehen yliopistokiusaajalta duunit

Tänään olisi pitänyt lähteä Helsinkiin mutta tyyppi saikutti. Eikä edes ensimmäistä kertaa. Oli myös muita juttuja. En itse tehnyt päätöstä mutta kerroin tilanteen eteenpäin ja toivoin ettei tyyppi tulisi enää tänne. Se sitten toteutui ja olen tyytyväinen siihen. Annoin reilun mahdollisuuden siitä huolimatta että tyyppi kiusasi minua yliopistosta ja hän tyri sen pitkälti asennevammansa takia.
 
vierailija
Toivottavasti on muita ja pitäviä juttuja irtisanomiselle, sillä sairasloman takia ei voi irtisanoa.
Se menee syrjinnän puolelle.
Olisi vähän sama homma kun koeajalla menee irtisanomaan raskaana olevan. Pitää toki olla joku. muu peruste irtisanomiselle esim. ei hoida töitään, laiminlyö, rikkoo lakia, ei noudata työaikoja jne. Ei näet taida mennä oikeudessa läpi ihan heppoiset perusteet.
Koeajalla työsuhteen purkaminenkaan ei taida olla nykyisin mikään helppo juttu.
 
Toivottavasti on muita ja pitäviä juttuja irtisanomiselle, sillä sairasloman takia ei voi irtisanoa.
Se menee syrjinnän puolelle.
Olisi vähän sama homma kun koeajalla menee irtisanomaan raskaana olevan. Pitää toki olla joku. muu peruste irtisanomiselle esim. ei hoida töitään, laiminlyö, rikkoo lakia, ei noudata työaikoja jne. Ei näet taida mennä oikeudessa läpi ihan heppoiset perusteet.
Koeajalla työsuhteen purkaminenkaan ei taida olla nykyisin mikään helppo juttu.
Tää oli vielä vuokraduunarina meillä. Hänestä pääsee silloin eroon helposti.
 

Yhteistyössä