Ja nyt meni hermot!!!

On se helppoa tulla ja kirjoittaa mitä sattuu vieraana. *huoh* Ärsyttäviä syytöksiä saarnaamisia, kuten äskenkin, mun polttamisesta..... :kieh:
että anti tulla vain!!!
Uskallatteko omista paheistanne kertoa??
 
En uskalla. Ja jos meidän rouva olisi polttanut raskaana ollessa niin minkäänhän en olisi mahtanut. Mutta jos olisi lapsessa sitten ollut pienintäkään hämminkiä (mikä olisi voinut johtua tupakasta) niin aivan varmasti olisin syyllistänyt tästä vaimoa. Ja sen varmasti tiesikin.
 
mmmhm..
En puolustele polttajia, mutta kummastuttaa vaan tuollanen käytös, että heti vieraat, nimettömät hyökkäävät kimppuun ja alkaavat moraalisaarnaamaan.
Kummallisesti tytöllä ei ole kuin kerran ollut korvatulehdus ja kuumetta koko 2,5v aikana. Poltin kun häntä odotin, tosin vähemmän mitä yleensä.
Voisi melkein jo alkaa luettelee mikä muu tuhoaa/tappaa alkiot/vauvat kuin vain tupakka..
*jumalauta* :kieh:
 
Naurettavaa kuvitella, että jos lapsi on 2-vuotiaana pysynyt terveenä kun mahdolliset vauriot voivat näkyä vasta aikuisiällä. Mutta siinäpähän sitten olette ylpeitä polttamisestanne. Jos on pakko polttaa raskaana, niin häpeäisitte edes ettekä motkottaisi kun joku sanoo asiasta suoraan kuten se on. Nih. nimim. raskauden myötä tupakoinnin lopettanut
 
Keittiönoita
Uskallan kertoa. Kun likka noin 23 vuotta sitten syntyi vammaisena ja sen jälkeen käytiin Hyksin Lastenklinikalla perinnöllisyyslääkärillä, lääkäri sanoi, että likan vamman syy on luultavasti se, että joko söin raskausaikana liian vähän tai liian paljon mansikoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Uskallan kertoa. Kun likka noin 23 vuotta sitten syntyi vammaisena ja sen jälkeen käytiin Hyksin Lastenklinikalla perinnöllisyyslääkärillä, lääkäri sanoi, että likan vamman syy on luultavasti se, että joko söin raskausaikana liian vähän tai liian paljon mansikoita.
Mansikoita :eek: Siis miten toi voi olla mahdollista?
 
..eihän mua kukaan tunne/muista tällä palstalla....on 42-v......ja mulla 2 lasta ..ja molempien aikana oon polttanut ja kummassakaan ei oo mitään vikaaaaaaaa...ensimmäisen ja viimeisen kerran sen täällä ilmotan...KIITOS.... :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Uskallan kertoa. Kun likka noin 23 vuotta sitten syntyi vammaisena ja sen jälkeen käytiin Hyksin Lastenklinikalla perinnöllisyyslääkärillä, lääkäri sanoi, että likan vamman syy on luultavasti se, että joko söin raskausaikana liian vähän tai liian paljon mansikoita.
....tuo nyt EI voi pitää paikkansa...niinkuin itsekkin tiedät----
 
MadMaggie
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Uskallan kertoa. Kun likka noin 23 vuotta sitten syntyi vammaisena ja sen jälkeen käytiin Hyksin Lastenklinikalla perinnöllisyyslääkärillä, lääkäri sanoi, että likan vamman syy on luultavasti se, että joko söin raskausaikana liian vähän tai liian paljon mansikoita.
HEH, teitä amisämmiä taas vedätetään... =D
 
Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Uskallan kertoa. Kun likka noin 23 vuotta sitten syntyi vammaisena ja sen jälkeen käytiin Hyksin Lastenklinikalla perinnöllisyyslääkärillä, lääkäri sanoi, että likan vamman syy on luultavasti se, että joko söin raskausaikana liian vähän tai liian paljon mansikoita.
HEH, teitä amisämmiä taas vedätetään... =D
Ihan sama mulle :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Uskallan kertoa. Kun likka noin 23 vuotta sitten syntyi vammaisena ja sen jälkeen käytiin Hyksin Lastenklinikalla perinnöllisyyslääkärillä, lääkäri sanoi, että likan vamman syy on luultavasti se, että joko söin raskausaikana liian vähän tai liian paljon mansikoita.
HEH, teitä amisämmiä taas vedätetään... =D
...niin ja sinun ikäsi oli....................................... :xmas:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mansikoita :eek: Siis miten toi voi olla mahdollista?
Mulle just ton lääkärin just noi sanat ovat olleet yksi suuri tekijä, mikä mua on kannattanut kaikki nämä vuodet. Tieto siitä, että olisinpa sitten syönyt kilon mansikoita tai jättänyt mansikat syömättä kokonaan, lopputulos olisi kuitenkin ollut sama. Vertauskuvallisesti siis tämä lääkäri kertoi mulle sen, että vaikka mitä olisin tehnyt, lapseni vammaisuus ei ollut tekojeni seurausta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mansikoita :eek: Siis miten toi voi olla mahdollista?
Mulle just ton lääkärin just noi sanat ovat olleet yksi suuri tekijä, mikä mua on kannattanut kaikki nämä vuodet. Tieto siitä, että olisinpa sitten syönyt kilon mansikoita tai jättänyt mansikat syömättä kokonaan, lopputulos olisi kuitenkin ollut sama. Vertauskuvallisesti siis tämä lääkäri kertoi mulle sen, että vaikka mitä olisin tehnyt, lapseni vammaisuus ei ollut tekojeni seurausta.
Niin joo,sama pätee muuhunkin ruokaan =)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sori,etten heti tajunnut,pikkasen ajatusmaailma sekaisin :D
No ei mitään =) Mun pointtini taisi olla oikeastaan se, että aina kaikella ei ole syy-seuraus -yhteyttä. Joku kiskasee raskausaikana naamaansa siiderin tai kaks ja laps on täysin terve. Joku toinen taas saa vammaisen lapsen eikä lääkäritkään osaa päättää, johtuiko lapsen vammaisuus liaan suuresta vai liian vähäisestä mansikoiden määrästä.

 

Yhteistyössä