Ja nyt synnyttämään

Huomenta kaikille.

Nyt mulle koitti päivä, jolloin synnytys on ovella, eli klo 8 sairaalaan ja käynnistykseen.
Osa tietää jo mun tilanteen, että hepatogestoosin takia käynnistetään ja vaavi on tehnyt tuloa maailmaan jo monta päivää, mut ei sitten halunnut normaalisti ulos tulla.

2 käynnistytstä takana, niin olisin tästä toivonut ns normaalin synnytyksen.

Paikat on kyl auki jo niin paljon, että tuskin tarvii kauaa käynnistellä, et suostuu lähtee syntymään, tai ainakin toivossa on hyvä elää.

3 tuntia unta takana, kiitos mun ihanan koiran.

Sain unen päästä muutenkin kiinni puolen yön aikoihin ja sit se herätti mut yhden jälkeen ulos. Ei sil mitään hätää edes ollut. Sit viel 2 kertaa sama juttu peräkkäin ja mä ravaan sen kans ulkona, kun luulin,et jos vaik olis ripska, mut ei. Sit se selvis, et rusakko oli pihalla taas juoksemassa ja kun ajokoira on, niin vietti iski päälle.
Tulin takas himaan ja jätin sen pois kokonaan makkarista, et saan nukuttua, mut sit iski se jännitys päälle, et toivottavasti kaikki menis ihan hyvin.

Kirjoittelen kuulumisia, kun saavun nyytin kanssa kotiin :D
 
Tyttö syntyi 15.10 klo 15.44. Painoa oli 3130g ja pituutta 49,5 cm.
Synnytys meni hyvin. Klo 13.00 alkoi käynnistys supistukset ja klo 14.30 yltyi niin kamaliksi, et alkoi itku tulla ja tuli minuutin välein supistuksia. Siinä vaiheessa oli 3 cm auki ja saliin siirrettiin klo 14.45. Klo 15 sain spinaalin ja klo 15.39 kätilö puhkaisi kalvot, että pääsi ponnistamaan =) Ja ei edes sattunut enään siinä vaiheessa ollenkaan, kun oli kamalat puudutukset päällä...
 
Onnea talluska, olen sivusta seurannut supistelujasi :) Aika nopea oli sinulla loppujen lopuksi tuo synnytys ja mitat oli muuten samat kun meidän esikkotytöllä, vain 15g heitto. :D

Nyt nauti vauvavuodeajasta!
 

Yhteistyössä