Ja taas vedetään pässiä narussa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mutta jos mies panostaa omaan ulkonäköönsä, niin luulisi naisenkin jotain tekevän ulkonäkönsä suhteen. Ihan jo omaa miestänsä ajatellakseen. Miettikää nyt toisin päin että nainen on kaunis ja meikattu ja mies lähtisi mukaan kulahtaneissa verkkareissa.... luulen kyllä että miestä hävettikin mutta minkäpäs tekee. Ei kyllä osoittanut tunteita naista kohtaan ollenkaan, liekö jo toiset naiset kiikarissa kun tuon naisen rahat ensin vie.
 
Heh, mä seurustelin 2 vuotta miehen kanssa joka ei voinut edes kauppaan lähtee ilman että tukka oli laitettu ja kyllä, minä kulin vasta sängystä nousseen näköisenä, niinku yleensä aina..Mitä sitten?
Ja kylläpähän se on niin että taitaa tuo miun rakas aviomiehenikin näyttää yleensä komeammalta ku minä, mäkun en tosissaa meikkaa tms...
 
mv
Revit nyt ap vähän tyhjästä draamaa, ei pahalla. Ja miten niin saisi kenet tahansa.. olen meikitön, vaalea suominainen, tosin en pullea, mutta en kyllä kelpuuttaisi ulkomaista miestä. En ennakkoluulojen takia vaan tahdon Suomeeen juurtuneen miehen, jolle järvinen mökkimaisema ei ole eksoottinen kokemus vaan päästään jonnekin syvemmälle, vaikkei siitä puhutakaan. Miksi dissaat suomalaista naista??? Yksi tuntemani mies arvosti naisessaan juuri sitä, että tämä voi mennä kauppaan ilman meikkiä ja vaikka pitkissä kalsareissa, jos niikseen tulee.
 
vierasssss
Alkuperäinen kirjoittaja vierasssss:
Olen joskus ihan samanlaisen aloituksen tällä palstalla lukenut, liekö ihan sanasta sanaan sama :)

Tai sitten näen enneunia :LOL:
No ei se nyt ihan sanasta sanaan ollu, vähän eroavaisuuksiakin näkyy olevan, mutta kuitenki :)

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1441345
 
ap
Jaa, saattaahan se sitten olla että tummat, komeat ulkomaalaiset tykkää värittömistä, lihavista suomalaisista. Epäilen mutta en voi tietää. Silti väitän että en usko tuon miehen olleen naisen kanssa rakkaudesta vaan jostain ihan muusta syystä.
 
Dorian
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kun paperiasiat on kunnossa vaimo lentää hevon kuuseen ja haetaan se oikae vaimo sieltä kotimaasta.
*rapsuttaa korvallistaan* jaa-a..voi kuule hilma,manta tai mikä lie taka kirree naapurin irma.
alotetaanko ööstä vai aasta..
kyllä tuo naapurin paristkunta joista toinen on suomalainen nainen ja toinen ulkkis mies niin ovat olleet 15vuotta vai oliko se 17vuotta yhdessä.
Nainen ei oo mikään miss suomi mutta niin näyttää mies vaimonsa kanssa viihtyvän.
Että taitaa se katkeruus sieltä suusta kuulta ku yleistyksiä tulee.

Vai koskeeko tää näitä suomi-nainen ulkkis-mies juttuja?
mites sit toisin päin ku suomalainen mies hakee vaikka kiinasta, taiwanista,keniasta tai italiasta vaimon itelleen? onks nekin luvan perässä?
 
-
Ei ole kyllä mitään yleistyksiä.
15 vuotta piireissä pyörineenä ja kaiken nähneenä ja kuulleena voin kyllä vakuuttaa etteivät ne komeat ulkkarit (ns. kolmansista maista tulevat) todellakaan rakastu mihinkään pyöreisiin ja rumiin naisiin. He etsivät tällaisen naisen oleskeluluvan takaajaksi.
Tällainen nainen on helpompi saada kiikkiin ja pitää otteessa kuin joku kaunis nainen jonka perässä muutkin urokset juoksevat.
 
- - -
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Ja miksi sen näköinen mies yleensä ottaa pullean, meikittömän naisen kun varmasti saisi kauniimmankin?

Mamuthan just tykkää sellaisista pulleistä meikittömistä ja huonon itsetunnon omaavista naisreppanoista.
Ai kaikki mamut? Ruotsalaiset? Britit? Just joo... :D
 
-----
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Ja miksi sen näköinen mies yleensä ottaa pullean, meikittömän naisen kun varmasti saisi kauniimmankin?

Mamuthan just tykkää sellaisista pulleistä meikittömistä ja huonon itsetunnon omaavista naisreppanoista.
Niin ne mamut jotka tarvitsevat oleskeluluvan!

 

Yhteistyössä