Ja Tukiainen avautuu!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Juu juu on Kanervalla hyvä naismaku. :whistle: :LOL:

Musta välillä tuntuu, että Johana Tukiainen elää jossakin haavemaailmassa ja uskoo itte nuo kaikki juttunsa. :|
Eikös se mene niin kun aikansa jotain valetta toistaa niin siihen alkaa itsekin uskoa? :D
Pitäisköhän mun alkaa toistelemaan: "mä olen hoikka, mä olen hoikka, mä olen hoikka..." :LOL: :LOL:
Vaihtelua siihen "mä olen oikeassa, mä olen oikeassa" -hokemaan :)

Mut tosiaan, miten tuon Tuksun päässä on asiat niin sekaisin että se tosiaan itse taitaa ihan oikeasti uskoa olevansa suuri stripparitähti ja kaikista kaunein? Mitä se on ottanut? samaa mullekin, kiitos.
 
vieras
Tuksu:
"Muuhun en ota nyt kantaa. Olen antanut haastatteluni tietyille lehdille ja tottakai tämä jatkuva massiivinen julkisuuteni voi ärsyttää monia ihmisiä. Nyt kuitenkin näyttää siltä, etten ole mikään "tähdenlento" tai 15min julkkis, kuten vuosi sitten arvioitiin. Näyttää siltä, että julkisuuteni on tullut jäädäkseen. "
 
vieras
Mun mielestä Rakelin arvostelu oli vielä hyvin varovaista ja sellaista "johanna ei tällä hetkellä vastaa omaa tasoaan, en tiedä mistä johtuu", minkä luulisi Johannankin itse voivan myöntää. Stripparin vartalolta vaaditaan paljon ja aivan varmasti hän itsekin tietää, että kun painoa on tullut 10-20kg lisää, ei se vartalo enää liiku samalla tavalla tai näytä samalta. Johanna on ollut, ja varmasti voisi vielä ollakin, nätti tanssija, mutta se vaatii aika paljon muutoksia.
 
AnniHelena71harmaana
Säälittää kyllä tuo Tuksu, ei taida ymmärtää että hänen 'massiivinen julkisuutensa' perustuu nykyään siihen, että media haluaa tehdä josta kusta naurunalaisen ei siihen että kansa jotenkin häntä ihailisi. Ihan hyväksikäytettävä ressukka. Eikö joku voisi kertoa sille mitä varmaan lähes 100% kansasta ajattelee sen 'työstä' ja tekemisistä.
 

Yhteistyössä