Ja uus alotus Espoon äitien seuraavasta tapaamisesta :)



Ilmoillaan tähän ketjuun mahdolliset muutokset ja tulijat :).

Niin ja lasten kanssa tarkotus tavata :)

Joo, eli uus suunnitelma maanantaina 8.5. kello 12. Paikkana edelleen omena. Ja kaikki siis tervetulleita, jotka paikalle pääsee.<br><br>
 
minä en pääse :(
aamulla nuorimman tytön neuvola, auton huoltoon vienti, synttärikakun tekeminen illaksi (naapurin isäntä vanhenee ;) ), sit pitäis varmaan väsätä itsellekin kakku :whistle: (tuskin sitä kukaan muukaan tekee.... :/ ) ja jos muistan oikein, niin illalla olis vielä eskarin vanhempainilta.... =)
Eli päivä täynnä täällä.... :eek:
 
moi taas!

juu tosi kivaa oli ja toivottavasti nähdään pian uudestaan!...ja mullehan kävi milloin tahansa,kuten tiedättekin :)

p.s.Kultaköynnös, mä yritin rekkautuu mut ei onnannu ku jotain ongelmii mut yritän huomenna uudestaan


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 20:54 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 20:40 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 20:39 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 20:25 Chantilly kirjoitti:
Minä pääsisin tulemaan. :wave:
Hee :D. Yllättävää :).
:D
Katotaan ketä muita yllättäviä osallistujia ilmaantuu :D.
Minä! :wave: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 22:47 Iso Paha Susi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 20:54 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 20:40 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 20:39 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 20:25 Chantilly kirjoitti:
Minä pääsisin tulemaan. :wave:
Hee :D. Yllättävää :).
:D
Katotaan ketä muita yllättäviä osallistujia ilmaantuu :D.
Minä! :wave: :D
Vitsi et on yllättäviä nää ilmottautumiset :D *reps* :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 07:20 kultaköynnös kirjoitti:
Mua niin harmittaa kun en pääse.... :/
Kyttään silti tätä ketjua... :D B)
Mulle käy kyllä ihan mikä vaan päivä siltä viikolta... Mikäs päivä sulle kävis? Mulle ainakin siis käy, että päivää vaihdettais? :wave:
 
mulle käy siltä viikolta ainostaan 8.päivä, maanantai. On tää kotiäidin elämä kiireellistä :whistle: Toukokuu on aina tällainen, on joka viikko vähintään kahdet synttärit tai juhlat joko meillä, mieheni vanhemmilla tai minun vanhemmilla + sitten on muutaman ystävän synttärit tai heidän lasten... Yhtä juhlaa siis tuleva kuukausi B)
Eikä teidän minun takia tarvi päivää vaihtaa, toivottavasti nähdään kuitenkin vielä :D
Ja meillä saa tulla käymään, jos tuntuu et on seuran tarpeessa... =)
 
riikka-78 taas pihal
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 07:42 kultaköynnös kirjoitti:
mulle käy siltä viikolta ainostaan 8.päivä, maanantai. On tää kotiäidin elämä kiireellistä :whistle: Toukokuu on aina tällainen, on joka viikko vähintään kahdet synttärit tai juhlat joko meillä, mieheni vanhemmilla tai minun vanhemmilla + sitten on muutaman ystävän synttärit tai heidän lasten... Yhtä juhlaa siis tuleva kuukausi B)
Eikä teidän minun takia tarvi päivää vaihtaa, toivottavasti nähdään kuitenkin vielä :D
Ja meillä saa tulla käymään, jos tuntuu et on seuran tarpeessa... =)
Voidaanhan me siirtää maanantaihin ihan hyvin... Vai mitä muut sanoo? Meillä ei ainakaan oo sillä viikolla mitään menoja, et kaikki sopii yhtä hyvin :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 12:39 istumus laiskimus kirjoitti:
Minäkin voisin päästä paikalle =)
Jos nyt saisin sen päivän sitten uudelleen että milloin =) Ja missä?? :whistle:
Joo, eli tuolla ketjun ekassa viestissä aina ajantasaiset tiedot :). Mutta siis maanantaina 8.5. kello 12 isossa omenassa :D.
 
Bad Woman
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 22:11 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 19:20 Bad Woman kirjoitti:
Höh. Harmi.
Mä voisin kyl lähtee joku iltapäivä kävelylle, jos kaipaat lenkkiseuraa. Asun tässä Espoon keskuksen uimahallin vieressä.
Mä olen 16.30-17.00 välillä kotona patsi perjantaina vähän aikasemmin.Mul on lenkkitreffit kultaköynnöksen kanssa huomenna.Mutta toki joku päivä käy. :whistle: Pitäis antaa kyytiä läskeille. :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 17:18 Bad Woman kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 22:11 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 19:20 Bad Woman kirjoitti:
Höh. Harmi.
Mä voisin kyl lähtee joku iltapäivä kävelylle, jos kaipaat lenkkiseuraa. Asun tässä Espoon keskuksen uimahallin vieressä.
Mä olen 16.30-17.00 välillä kotona patsi perjantaina vähän aikasemmin.Mul on lenkkitreffit kultaköynnöksen kanssa huomenna.Mutta toki joku päivä käy. :whistle: Pitäis antaa kyytiä läskeille. :p
Olis ihan kiva. Mä kun olen niin laiska lähtemään yksin... :)
 

Yhteistyössä