Jaa että sellanen vappu sit tälläkertaa!

Molemmat lapset sai reaktion rokotuksesta: molemmilla sellaset 38,5 astetta kuumetta. Eihän noille mitkään munkit maistunut, vaan jouduin syömään kaikki ite :mad: mua oksettaa :x

Ja kun ei poiskaan raaskinut heittää, kun olen ruoan tuhlausta vastaan, niin olen sitten pari päivää elänyt munkeilla ja simalla. Mitä tästä opimme: Ei enää ikinä munkkeja mulle!
 
"vieras"
Miksi ihmeessä ottaa rokotuksia ennen juhlapyhiä? Itse aina katson sellaisen ajankohdan, ettei mene pilalle mikään juhlapäivä jos jotain rokotteista sattuisi tulemaan.
 
ok
[QUOTE="vieras";28411936]Miksi ihmeessä ottaa rokotuksia ennen juhlapyhiä? Itse aina katson sellaisen ajankohdan, ettei mene pilalle mikään juhlapäivä jos jotain rokotteista sattuisi tulemaan.[/QUOTE]

Tästä tulee mieleen Pieni Tytön Tyllerö (vai mikä se nikki oli) joka vuosi sitten valitti että lapsi joutuu johonkin operaatioon/lääkärille vappuaattona eivätkä pääse vapputorille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28411884:
joo, jouduin :D mut onko noi hyviä enää pakastamisen jälkeen? Pulla on ok, mut kun munkit on rasvassa paistettu, niin epäilyttää. Toki jos jollain on kokemusta munkkien pakastamisesta :)
Mä olen pakastanut ihan sokerisetkin munkit ja pysyivät ihan hyvinä. :)
 
kahvikirahvi
Täällä on kans muksulla vähän lämpöä, ei tosin rokotuksia oo saatu. Ruoka ei olis maistunu millään mutta munkkejahan se olis syöny vaikka kuinka jos olis vaan antanu :D Onneks kävi kahvivieraitakin niin ei tarvinnu kaikkea syyä yksin. Mutta jäi huomisellekin muutamat.
 

Yhteistyössä