Jaa,tätä oli jo kyselty? Eli tyttäremme nimeksi tuli*rumpujen pärinää*

Alkuperäinen kirjoittaja Pirjo:
Enpä ensin meinannut kommentoida mitenkään, mutta todellakin olen yksi yhteen samaa mieltä tuosta söpöstelykommentista. Nimi voi olla ihan hyvä ja lapsen persoonaa ilmaiseva ilman noita lähiöprinsessapainotuksiakin.
...ja myös niistä huolimatta, tai nimenomaan sen takia :)

P.S. Lesboystäväni on Yvonne - Pirjot, joita tunnen 4 kpl, ovat tietääkseni heteroita :)
 
Tuosta Elle-nimestä...Se on vanha nimi, ensimmäiset suomalaiset Ellet on saaneet nimensä jo 1800-luvulla, mutta ei vaan oo yleistynyt. Ei kuitenkaan oo mikään hienosteleva ranskalainen trendinimi, niinkuin ensikuulemalta vois ehkä luulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pirjo:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja no minä:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Kiva nimi. Onnea :flower:

Meidän prinsessasta tuli Elli. :)
Elli on hyvä :) Onnea myös toiselle nimen saajalle. Mutta mikä ihme ihmiset ajaa antamaan prinsessanimiä lapsilleen. Sellaisia hattaran hajuisia ja näköisiä. Mua hieman jopa yököttää moinen söpöstely, joka sitten on kivaa kun tytär osoittautuu rekkakuski lesboksi ja ajaa kaljuksi jottei tarvi rekan ratin takaa usein suihkuun loikkia. Anteeksi, kauhea kärjistys. En vain millään tajua noita ylipinkkejäsöpöstelyihanaaihanaapuspus-nimiä. Sori.
Olisko pitänyt antaa sitten nimeksi Pirjo,ihan vaan sen vuoksi jos siitä sattuu tulemaan lesbo :LOL: :D
Enpä ensin meinannut kommentoida mitenkään, mutta todellakin olen yksi yhteen samaa mieltä tuosta söpöstelykommentista. Nimi voi olla ihan hyvä ja lapsen persoonaa ilmaiseva ilman noita lähiöprinsessapainotuksiakin.

Ja kiitos vaan kauniista viitauksesta oman nimeni sukupuolisuussuuntautuneisuuteen. Minun ikäluokassani on monen monta Pirjoa, ja kaappilesboja kaikki taidetaan olla kun kaikilla tuntemillani on ihan normaalisti mies ja lapsia (ja monella meistä mies vielä ihan normaalisti kumppanina mukana elämässä vielä vuosien jälkeenkin).
Miehen täti on nimeltään Pirjo ja on ok tyyppi,ei kannata vetää sitä palkoa nenuun :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierasnainen:
Elle on nyt todella muodissa! Jo kolmas tapaus joka on tullut mua vastaan ihan tässä kesän aikana.
Mulla ei ole hajuakaan Ellestä sen enempää onko se suosittu vai ei.
Vanessa nimeä ei ole ainakaan täällä päin kastetuissa tullut montaa vastaan =)
Saa nähdä monta niitä tulee meidän jälkeen :xmas:
Sattumalta viimeksi kun Jessican nimi oli lehdessä silloin aikoinaan,niin alkohan niitä Jessicoita tulla tänne seudullekin :saint:
 

Yhteistyössä