Jaahas, kerrospukeutuminen on muotia kesälläkin :D

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Näin teinilauman ja pääsin heti kesän muotiin kiinni :D Muotia on siis legginsit ja niiden päällä sortsit, selvä :eek: *varsin omituisen näköistä* Mielellään mahdollisimman monta toppia päällekkäin, yhdellä tytöllä näytti olevan 4 eriväristä. *2 miäkin vielä ymmärrän* Eli pukeudun tästä eteenpäinkin epämuodikkaasti ja juntisti, en eläissäni vetäisi tuollaista vaatekertaa päälleni. Miä olen vanha :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Näin teinilauman ja pääsin heti kesän muotiin kiinni :D Muotia on siis legginsit ja niiden päällä sortsit, selvä :eek: *varsin omituisen näköistä* Mielellään mahdollisimman monta toppia päällekkäin, yhdellä tytöllä näytti olevan 4 eriväristä. *2 miäkin vielä ymmärrän* Eli pukeudun tästä eteenpäinkin epämuodikkaasti ja juntisti, en eläissäni vetäisi tuollaista vaatekertaa päälleni. Miä olen vanha :xmas:

toi on ollu muotia jo viime kesästä saakka.... on legginssiä ja shortsia, legginssiä ja hametta...

yleensä noi leggarit mitä pidetään shortsien alla on 40 tai 60den sukkahousumatksuu:D

juu olen vaatekaupas töis jossa on nuortenosasto :LOL:
 
tillikka
Ei tarvitse olla teini pukeutuakseen sortseihin...
Ystäväni asuu Tukholmassa, siellä näin jopa 60 v. naisen, jolla oli legginsit, sortsit siinä päällä sekä t-paita, jonka päällä eri värinen tuubitoppi.
Ei näyttänyt ollenkaan pahalta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
:'( Eli olen ihan ulkona. Tai ilmeisesti en käynyt viime kesänä ulkona ollenkaan kun en noita nähnyt :D
juu viime kesänä se alko.. olin itekki et wtf! mut nyt mullaki on leggarit ja hame.. :D
nyt siihen ei enää kiinnitä mitää huomioo kun se on niin yleistä.
shortseihin meinasin jo sortua:D
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja tillikka:
Ei tarvitse olla teini pukeutuakseen sortseihin...
Ystäväni asuu Tukholmassa, siellä näin jopa 60 v. naisen, jolla oli legginsit, sortsit siinä päällä sekä t-paita, jonka päällä eri värinen tuubitoppi.
Ei näyttänyt ollenkaan pahalta :)
Eihän se pukeutuminen iästä ole kiinni =) Miusta se vaan näytti hassulle. Tosin niin näytän varmasti miäkin ja usein vielä :whistle:
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
juu viime kesänä se alko.. olin itekki et wtf! mut nyt mullaki on leggarit ja hame.. :D
nyt siihen ei enää kiinnitä mitää huomioo kun se on niin yleistä.
shortseihin meinasin jo sortua:D
Miä olen harrastanut pitkä paita ja leggarit yhdistelmää, se on luultavasti aivan out jo :xmas:
 
Leggareita on ihana käyttää, mutta en kyllä ymmärrä kun ne pitää tunkea jopa helteellä jalkaan :eek: Luulis paistuvan.. Toki on hyvännäköistä myös shortsejen kanssa, kunhan kiloja ei ole se sata liikaa. Kun haluaa olla muodikas, täytyy muistaa myös katsoa peiliin ja tietää oma vaatekokonsa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
juu viime kesänä se alko.. olin itekki et wtf! mut nyt mullaki on leggarit ja hame.. :D
nyt siihen ei enää kiinnitä mitää huomioo kun se on niin yleistä.
shortseihin meinasin jo sortua:D
Miä olen harrastanut pitkä paita ja leggarit yhdistelmää, se on luultavasti aivan out jo :xmas:
ei oo out..:D se jatkuu edelleen. kunhan on vaan leggarit jalassa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Leggareita on ihana käyttää, mutta en kyllä ymmärrä kun ne pitää tunkea jopa helteellä jalkaan :eek: Luulis paistuvan.. Toki on hyvännäköistä myös shortsejen kanssa, kunhan kiloja ei ole se sata liikaa. Kun haluaa olla muodikas, täytyy muistaa myös katsoa peiliin ja tietää oma vaatekokonsa.
osta noita 40/60den legginssejä. ei oo kuumat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Leggareita on ihana käyttää, mutta en kyllä ymmärrä kun ne pitää tunkea jopa helteellä jalkaan :eek: Luulis paistuvan.. Toki on hyvännäköistä myös shortsejen kanssa, kunhan kiloja ei ole se sata liikaa. Kun haluaa olla muodikas, täytyy muistaa myös katsoa peiliin ja tietää oma vaatekokonsa.
osta noita 40/60den legginssejä. ei oo kuumat.
Jalat eivät saa aurinkoa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Leggareita on ihana käyttää, mutta en kyllä ymmärrä kun ne pitää tunkea jopa helteellä jalkaan :eek: Luulis paistuvan.. Toki on hyvännäköistä myös shortsejen kanssa, kunhan kiloja ei ole se sata liikaa. Kun haluaa olla muodikas, täytyy muistaa myös katsoa peiliin ja tietää oma vaatekokonsa.
osta noita 40/60den legginssejä. ei oo kuumat.
Jalat eivät saa aurinkoa :D
no se onki sit asia erikseen:D
 

Yhteistyössä