Jaahas se olis sit tiedossa vapaa vkl

Lapset lähtee vanhempieni luo kahdeksi yöksi. Toinen koira menee myös sinne hoitoon :)
Rietu pääsee poppaliinan luo yökyläilee :D =) Minun vanhemmat ei sitä halua ku se saattaa merkkailla ku joutuu musta eroon :(

Huomenna olis kauan odotettu palstatapaaminen
 
Alkuperäinen kirjoittaja nellynoora:
Uskallatko etukäteen kehua? :eek: meillä piti olla viime viikonloppuna vapaata tosi pitkästä aikaa ja anoppilaan päästiin lasten kanssa niin nuorimmainen alkoi oksentamaan ihan yhtäkkiä :(
Onnea viikonlopppuun
Pakko uskaltaa. Juu meillä on melkein joka kerta lapset tulleet kipeiksi kun ovat yökylään menneet :( No onhan noilla tällä hetkellä yskä ja nuha. Olivat vasta kuumeessa 6pvä ja 3pvä :(
Ja äidilleni kyllä sanoin että en lapsia tuo kun ovat vähän kipeinä, mut äiti ei antanu periksi =) Hoitaa niitä vaikka olisivat kuin kipeinä :eek:
 
mm
Mikä palstatapaaminen??

Järjestättekö ihmiset useinkin palstatapaamisia? Onko ne ihan avoimia kaikille, vai ihan vaan muutamille valituille?

Asun uudella paikkakunnalla, ei ystäviä, ja mietinkin mistä niitä saisi..

Oletteko löytäneet kuinka paljon ystäviä täältä, tapailetteko usein jne??

Ps. hauskaa viikonloppua!
 
Tuolla tapaamispuolella tein joskus aloituksen tapaamisesta. Huomenna menemme täällä Jyväskylässä syömään Jaloon ja siitä sitten jatkoille ne ketkä tahtoo :)
On avoin kaikille ketkä tahtoo =)

*muoks* Tämä on kolmas tapaaminen mihin menen, eikä niitä ole kovin usein ollut..
 
No nyt olis lapset hoidossa ja koirat myös :D Yhden oluen juon, ( miehen :ashamed: ) mies tilas kana- ja kebabrullat :p Vuokrattiin kaksi leffaa ja sit ehkä jotain muuta kivaa vois keksiä :whistle: ;)
Jos olisin fiksu niin menisin vain nukkumaan ja nukkuisin univelat pois, mut en mä nyt niin tylsä voi olla :eek: B)
 
Samat sävelet täälläkin. Mies ja poika starttaa aamulla kohti Savoa, tulevat vasta maanantaina illalla. Toisaalta oon ihan riemuissani omasta rauhasta, toisaalta ikävöin jo valmiiksi... mutta onneksi viikonlopulle on ohjelmaa: ensin palstatapaamiseen :) (JÄNNITTÄÄ!!!), sit kaverin kolmekymppisbileisiin. Su saa toipua rauhassa, ja sit illalla toisiin juhliin.

 

Yhteistyössä