Jaahas. Se voisi olla sitten vaikka KIRPPIS/TUUNAAMISKETJUN aika. Pitkästä aikaa :)

Ompas teillä hienoja löytöjä ja mä olen niin kateellinen tuolle Bootyn silmälle löytää semmosta jonka voi tuunata uusiks. Tosin ei varmaan pitäs kun kaikki omat tuunaukset on mallia millonkahan meinasit tehdä loppuun asti edes jonkun.

Mä yritän jos saisin kuvia omista löydöistä. Ei niitä hirveästi ole mutta kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi ja chef
Spencer Hastings
Minnillä on ihania vanhahtavia mummolatavaroita. Muistan asuntoketjuista kans :)

Jesjes, kohta kirppikselle. Tarvisin sisäjumppakengät ja vaaleanpunainen villakaulahuivi kelpaisi myös. Sekä mulla on pienimuotoinen kiintymys taas sellaiseen smaragdinvihreään väriin noin yleisesti..
 
  • Tykkää
Reactions: chef ja Minni-hiiri
Ompas teillä hienoja löytöjä ja mä olen niin kateellinen tuolle Bootyn silmälle löytää semmosta jonka voi tuunata uusiks. Tosin ei varmaan pitäs kun kaikki omat tuunaukset on mallia millonkahan meinasit tehdä loppuun asti edes jonkun.

Mä yritän jos saisin kuvia omista löydöistä. Ei niitä hirveästi ole mutta kuitenkin.
Mulla on tuolla kasa samanlaisia kesken jääneitä juttuja. Pitäisi varmaan alkaa valmistaa nekin loppuun...
 
  • Tykkää
Reactions: Taevahan Tosi
Eli noi mun "keskeneräiset"-kassit ja laatikot on ihan normaaleja...hyvä tietää. Kerron tämän faktan miehellenikin ;)
Mä olen kokoajan uskonut että se on tää levoton luontoni miksi kaikki kaapit on täynnä jotain "tärkeää" :) Nyt voin kertoa kans tämän faktan miehelle joka noita kaappeja katselee syvään huokailleen. Se varmasti ilahtuu tiedosta :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi ja chef
Näyttäkäähän miehillenne tämä kuva. Meillä räjähti ja nyt on pakko mennä siivoamaan käytävä ennen kuin teini tulee kotiin. Hänen huoneeseen kun mennään tätä käytävää pitkin :D
No äkkiäkös tuon tuosta raivaa, kun suurin osa tavaroista on näppärästi kasseissa :)

Meillä näyttää vähän samalta, kiitos pikkumiehen. 2 min sitten poika levitti tyttöjen juhlakengät ja 1 min sitten kaikki kauppakassit (joista yhden laittoi päähänsä...?). Saas nähdä, mitä seuraavaksi :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
No äkkiäkös tuon tuosta raivaa, kun suurin osa tavaroista on näppärästi kasseissa :)

Meillä näyttää vähän samalta, kiitos pikkumiehen. 2 min sitten poika levitti tyttöjen juhlakengät ja 1 min sitten kaikki kauppakassit (joista yhden laittoi päähänsä...?). Saas nähdä, mitä seuraavaksi :LOL:
Mä ompelin jo tekonahasta nyssykkäkassin ja kahdesta huivista tein tuubihuivin ja pannan. Nyt leikkasin puuvillatilkuista tuommoiset rusetti pannat.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Pringles-tölkit ovat kyllä maailman monikäyttöisempiä juttuja :D pitää joskus pistellä kuvia, mutta nyt vain vinkkaan että ovat mm. täydellisiä muotteja leikattavien saippuatankojen valamiseen. Niihin mahtuu myös helposti kokonainen luffa-sienipötkö, niin saa kuorivia saippuoita.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi ja chef
Spencer Hastings
Elikkäs kirpputorilta löyty just sitä vihreetä eri sävyissä, kaksi paitaa, hame ja kakkuvati. Lilat verhot, nahkasuikalehousut, mukava musta takki, karvahattukokoelmaan uusi kaveri, olkihattu, huivi ja ne sisäkengät mitä halusinkin. Hyvä päivä.



öö 21e meni.
 
Itse olen keskittynyt vain tuunailuun nyt. Tekisi mieli kyllä lähteä katselemaan hiukan kirppareita mutta tää pitkä jakso sängyssä tekee olon hiukan huteroksi.
Mä olin vissiin lähes kuukaudenpäivät pois kirppiksiltä. Ja sinä aikana sai yhtä, jos toista tuunausta ja puunausta tehtyä. Ja tänäänkin on tarkoitus taas vähän touhuta moisten askareiden parissa. Mullakin on nyt siis meneillään "tuunausvaihe" :)

Mutta se valmiiksi saaminen...se on vaikeaa. Kun sille näyttää nyt olevan NIIN paljon esteitä, joista osa tuntuu olevan ihan mahdoton ylittää. Mutta jos jotain positiivista, niin eilen illalla pääsin suunnitelmien suhteen ihan hurjasti eteenpäin! Ja hyvin tehty suunnitelma vie homma lähes puolella eteenpäin, joten mähän olen jo melkeen valmis! :D No, ei nyt ehkä ihan, mutta nyt siis näyttää siltä, että saan rattaat vihdoinkin pyörimään.

Mies on jäämässä kohta isyyslomalle, jolloin pääsen ihan oikeastikin sorvin ääreen. Nyt, kun jaloissa pyörii kolme pientä (ja yksi vähän isompi) lasta ja mies tekee pitkä päivää ja ylitöitä, ei ole oikein mahdollisuutta tuunata mitään isompaa. Ja kun ongelma on nimenomaan siinä, että ne mun tuunaamiset, jotka pitäis välttämättä saada tehtyä, on nimenomaan niitä "isompia" juttuja.

Mutta kohta...ihan kohta mä pääsen näissä hommissa oikeasti eteenpäin :)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä