Jaahas tatskaa "rikkaampi" *kuva* =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
mullaki oli vuoden "tauko" ettei inspistä...
Luulenpa et nyt menee pitempi aika seuraavaan,jos koskaan...
Onnex toi ukko osaa mun ohjeista tehä "mun näkösen"
Miltähän mä näyttäisin jos mun mies olisi tatuoija... :whistle:
Mun edellinen kuva tehtiin vappuaattona, olen sitten tyytynyt vain lävistyttämään itseäni sen jälkeen. :D
Mulla ois varmaan jo miljoona kuvaa jos mun mies ois tatskaaja... Aina kun sais jonkun hyvän idean, niin ei muuta ku mies tekemään kuvaa. Ja sit jos se ois vielä niin hyvin koulutettu että suostuis toteuttamaan vaimon vaatimukset. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
Alkuperäinen kirjoittaja juis:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Tuohan on upea.

Aika holmoa muuten kun jotkut haukkuu toisten tatskoja taalla, aivan kuin joku ottais tatskan toisille esiteltavaksi! :LOL: :LOL: Eikohan se oteta ihan itsea varten... :whistle:
eikos han kysynyt mielipidetta? ja minusta tuo on kamala. näin siis käsistin kun pitää sitä mainostaa taalla..
enpäs oo mielipidettä kysynyt,vaan ylpeänä esitellyt uusinta kuvaa =)
No ma kylla vahan ajattelinkin, etta missa sa sita mielipidetta pyysit...Ei se etta kuvan laittaa tanne, tarkoita sita etta mielipiteita haluaa. Jos ottaisin uuden tatskan niin esittelisin sen taalla enka mitaa mielipiteita kaipaisi. Olkoot se tatska sitten vaikka "kirkkovene vaarinpain" niin se on vain ja ainostaan mun tatska ja itteani varten sen ottanut :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
Alkuperäinen kirjoittaja juis:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Tuohan on upea.

Aika holmoa muuten kun jotkut haukkuu toisten tatskoja taalla, aivan kuin joku ottais tatskan toisille esiteltavaksi! :LOL: :LOL: Eikohan se oteta ihan itsea varten... :whistle:
eikos han kysynyt mielipidetta? ja minusta tuo on kamala. näin siis käsistin kun pitää sitä mainostaa taalla..
enpäs oo mielipidettä kysynyt,vaan ylpeänä esitellyt uusinta kuvaa =)
No ma kylla vahan ajattelinkin, etta missa sa sita mielipidetta pyysit...Ei se etta kuvan laittaa tanne, tarkoita sita etta mielipiteita haluaa. Jos ottaisin uuden tatskan niin esittelisin sen taalla enka mitaa mielipiteita kaipaisi. Olkoot se tatska sitten vaikka "kirkkovene vaarinpain" niin se on vain ja ainostaan mun tatska ja itteani varten sen ottanut :LOL: :LOL:
aamen
 
Alkuperäinen kirjoittaja dodii:
juu, on varmaan nätti kun oot 67v mummo =) =)
tarviiko sitä kellekkään sillon näyttää (tai nytkään, en mä ota tatskoja esitelläkseni niitä muille)? omaksi iloksihan ne on, ja mulle varmasti yhtä tärkeitä oli sitten miten ruttusia tahansa... =) =)

ja tiedä miten ne ukit bingossa innostuu jos nostaa sitten mekon helmaa ja tatska joka ennen oli kainalon korkeudella onkin sitten navan vieressä... :whistle: :D
 
dodii
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
Alkuperäinen kirjoittaja dodii:
juu, on varmaan nätti kun oot 67v mummo =) =)
tarviiko sitä kellekkään sillon näyttää (tai nytkään, en mä ota tatskoja esitelläkseni niitä muille)? omaksi iloksihan ne on, ja mulle varmasti yhtä tärkeitä oli sitten miten ruttusia tahansa... =) =)

ja tiedä miten ne ukit bingossa innostuu jos nostaa sitten mekon helmaa ja tatska joka ennen oli kainalon korkeudella onkin sitten navan vieressä... :whistle: :D
okei =) =) piristist päivääni!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
Alkuperäinen kirjoittaja dodii:
juu, on varmaan nätti kun oot 67v mummo =) =)
tarviiko sitä kellekkään sillon näyttää (tai nytkään, en mä ota tatskoja esitelläkseni niitä muille)? omaksi iloksihan ne on, ja mulle varmasti yhtä tärkeitä oli sitten miten ruttusia tahansa... =) =)

ja tiedä miten ne ukit bingossa innostuu jos nostaa sitten mekon helmaa ja tatska joka ennen oli kainalon korkeudella onkin sitten navan vieressä... :whistle: :D
Ihana =)
 
Turkilmas
Mä olen hommannut tatskaa jo vuosia ja aina se vaan siirtyy. Viimeksi piti silloin mennä kun täytin 30. No, kyllä mä vielä kerkeän, ei mulla ole vasta kuin toinen jalka haudassa :) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis okei, makui on yhtä monii niinku ihmisiiki, mut toi ei niinku oikee siis iske muhun siis no way, mun mielest toi ei oo niinku hot. Sellai niinku playboy bunny on must niinku must. ihkuu

Mut jos sä oot niinku häpi, ton kans ni sillo toi on niinku ihku sulle, onnee.

*pi55is*
:LOL: :LOL: :LOL:
Mun päiväni on pelastettu! :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä