Jääkiekon MM 2013-ketju :)

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
NRO#8
Näin on. Joskus sitä täytyy kuitenkin tehdä "nuorennusleikkausta" Nyt on joukkue täynnä näytönhaluja.
Mikä vitun nuorennusleikkaus? Ton joukkueen keski-ikä on 30v. Ei se oo mikään nuori joukkue. Siellä NHL:ssä ne oo sen vanhempii paitsi Teemu joka onkin sitten päälle 50v. Mutta Teemu pelasti Suomen toisessa maailmansodassa ja ampui ryssiä ilmasta alas 76 kipaletta. HERO se on.
 
mä oon jo kohta 7 tuntia tälle päivälle katsellu MM-kisoja :LOL:


tai, oon mä tehny kaikkee muutakin, mut kokoajan noi kisat on tossa pyöriny..on toi Venäjä vaan hyvä.

saunaan pitää mennä tässä vielä ennen peliä.

jokohan tänään raikuu "ei vettä RAA_AAN_TAA rakkaampaa" oikein kunnolla hallissa?
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28425904:
mä oon jo kohta 7 tuntia tälle päivälle katsellu MM-kisoja :LOL:


tai, oon mä tehny kaikkee muutakin, mut kokoajan noi kisat on tossa pyöriny..on toi Venäjä vaan hyvä.

saunaan pitää mennä tässä vielä ennen peliä.

jokohan tänään raikuu "ei vettä RAA_AAN_TAA rakkaampaa" oikein kunnolla hallissa?
Meil on kans ollu tuossa taustalla pitkin päivää seurattavana pelit :)
 
Vitsit kun ärsyttää kun meillä ei ole tv:etä niin netistä katotaan ja jos haluut maikkarilta kattoo ees ne mitkä tulee tv:eestä ilmaseksi niin joudut maksaan.. :mad: ja minähän en periaatteestakaan maksa... no nyt löyty joku joka ehkä, toivon mukaan näyttää pelin mutta selostus VENÄJÄKS |O No ei se haittaa radisosta selostus ja kuva sieltä.. ja jos joku tietää mistä sen näkis ilmaseks netissä suomen selostuksella niin saa kertoo jos haluaa :D mutta peliä odotellessa :)
 
Vitsit kun ärsyttää kun meillä ei ole tv:etä niin netistä katotaan ja jos haluut maikkarilta kattoo ees ne mitkä tulee tv:eestä ilmaseksi niin joudut maksaan.. :mad: ja minähän en periaatteestakaan maksa... no nyt löyty joku joka ehkä, toivon mukaan näyttää pelin mutta selostus VENÄJÄKS |O No ei se haittaa radisosta selostus ja kuva sieltä.. ja jos joku tietää mistä sen näkis ilmaseks netissä suomen selostuksella niin saa kertoo jos haluaa :D mutta peliä odotellessa :)
varautukaa siihen et selostus ja kuva ei tuu yhtäaikaa..kiva kuunnella ku selostaja on muutaman sekunnin edellä tai jäljessä =)
mut toivotaan et onnistuu
 
IhanaValo
Pikkusen meinaa alkaa jänskättää Leijonien puolesta, vaikka pelkään ettei tuossa nyt paljoa jännäämistä ole.: /

Miks hemmetissä tuonne on muuten päästetty nuo ulisijat? Anteeks mutta mie en ymmärrä tuota taiteenlajia...:ashamed:
 
IhanaValo
Ai kamala mikä erä..Raanta ollu hyvä, toivotaan että jatkaa samaan malliin. Mut slovakitkin on tosi kovia..: /
Tuomari taas jätti viheltämättä pari ihan selvää jäähynpaikkaa slovakeille, Suomen joka hipaisun kyllä puhalsi...(ai miten niin puolueellinen..:whistle: )
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
lehdessä luki et Granlundin pelit loppu..pitäiskö se kutsua kisoihin?

EI EI EI EI EI ja vielä pari kerta EIEI!

tolla joukkueella VOI pärjätä, mut ihan vaan sen takia et kaikilla on mahdollisuus olla sankareita, jos sinne nyt tulis joku stara ni...EIIIIIIIIIIII!!
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28428471:
lehdessä luki et Granlundin pelit loppu..pitäiskö se kutsua kisoihin?

EI EI EI EI EI ja vielä pari kerta EIEI!

tolla joukkueella VOI pärjätä, mut ihan vaan sen takia et kaikilla on mahdollisuus olla sankareita, jos sinne nyt tulis joku stara ni...EIIIIIIIIIIII!!
Itekin mietin just että Suomen nää "nhl-vahvistukset" on kaikki vielä toisaalla kiinni, ja jos sieltä joku kutsuttais niin tottakai ne meinais sen ykkösketjuun laittaa kun se vaan on niin "iso stara" ja miusta ykkösketjua nyt ei varsinkaan kannattais alkaa muuttamaan mitenkään kun se on ollu niin toimiva jo tuollaisenaan. Melkeinpä toivois tässä vaiheessa ettei sieltä niitä vahvistuksia tulis ees.
 
Itekin mietin just että Suomen nää "nhl-vahvistukset" on kaikki vielä toisaalla kiinni, ja jos sieltä joku kutsuttais niin tottakai ne meinais sen ykkösketjuun laittaa kun se vaan on niin "iso stara" ja miusta ykkösketjua nyt ei varsinkaan kannattais alkaa muuttamaan mitenkään kun se on ollu niin toimiva jo tuollaisenaan. Melkeinpä toivois tässä vaiheessa ettei sieltä niitä vahvistuksia tulis ees.
eiainakaanmitäängranlundiataiselännettä :snotty:
 

Yhteistyössä