Jäikö raskaudesta ylim. kiloja

Jäikö teille muille raskaudesta ylimääräisiä kiloja ja onko hyviä vinkkejä (ei mitään ihmediettejä tosi pienillä kaloreilla) millä saisi painoa vähän tippumaan. Laiha en ollut alunalkaenkaan, mutta yli 10 kg lisää oli vähän liikaa.
 
11 kk
Painan saman verran kuin ennen raskauttakin. Olen käytännössä havainnut, että unen määrä vaikuttaa painonkehitykseen. Univaje lihottaa. Liikunta on tärkeätä, mutta aina ei jaksa eikä ole aikaa. Yksi nopea, helppo ja tehokas harrastus on mielestäni AVANTO. Hyinen vesi polttaa ruskeata rasvaa, vähentää stressiä yms. Näin maaliskuussa on ihan mukava käydä avannossa ja saunassa (tai ilman saunaa). Siellä tapaa myös mukavia ihmisiä. Suosittelen lämpimästi!
 
Murtsi
Mulle ei jääny raskauksista yhtään kiloja... Olen onnistunut lihomaan ihan itte syömällä ja syömällä....
Nyt (taas) laihutus menossa painonvartijoitten ohjeilla. Mun mielestä nuo painonvartijat on paras laihutuskeino,ku ei oo mitään hirveessä nälässä kitumista... Melkeen viis kiloo nyt lähteny ja lisää pitäis vielä häivyttää...
 
Minulla on ollut sama paino 52kg (pit 164) ja olen synnyttänyt 3 lasta. Viimeisimmmän sain 42 v. En ole syönyt sokeria, valkeita vehnäjauhoja enkä pitkälle valmistettuja teollisia ruokia 15 vuoteen. Sen sijaan ruista , paljon hedelmiä ja vihanneksia, kalaa, kanaa, riistaa ja soijaa.
 
Suzu
Jäihän nuita. Hävitetään hiljakseen kuten ennenkin.. Muuten olen sitä mieltä, että hienoa jos joku on ennallaan heti synnytyksensä jälkeen, mutta ihmiset ovat erilaisia. Toiselta kestää synnytyksestä toipuminen kuukauden, toiselta vuoden. Itse olen nopeasti jaloillani, mutta entiselläni vasta noin vuoden päästä. Eipä tuo ole haitannut.
 

Yhteistyössä