Jälkitarkastus

Huomenna tai siis tänään pitäisi varata aika jälkitarkastukseen! :/

Lääkkeellisessä keskeytyksessä olin viimekuun 4. päivä ja toivon, etten enää joutuisi kaavintaan!
Toivoimme niin paljon lasta mieheni kanssa ja nyt sitten on tilanne se, että mieheni juuri sanoa töksäytti, että jos odotettaisiin uuden raskauden alulle panoa loppu vuoteen saakka!!! :'(

Sydäntäni riistää kauheasti se, että mieheni haluaa odottaa vielä niin kauan!!! :'(

Olisin itse valmis uuteen raskauteen, mutta tuntuu siltä, että mieheni ei nyt enää haluakkaan lasta tai, että hän toivoo minun unohtavan koko lapsi asian!!! :'(

Onko kellään muulla samaa kokemusta???

Nytkin taas valvon yötä myöten, kun uni vaan ei tule näitä asioita miettiessä!
Mieheni vaan ei sano mitään järkevää selitystä sille miksi pitäisi odottaa niin kauan!!! :ashamed:

Kiitos kuitenkin jos joku viittii vastata jotain!!!

Voimia kaikille ja :hug:

Terkuin: Sari
 
juups
miehes voi olla niin järkyttynyt keskenmenosta että pelkää toisen pettymyksen tulevan heti perään. ehkä haluaa rauhassa toipua menetyksestä. älä ainakaan itseäsi syyllistä. jaksamisia! :hug:
 
Kiitos vastauksestasi JUUPS! :)

Meillä on takana jo kaksi keskenmenoa...maaliskuulta 2004 ja nyt sitten tämä tammikuinen 2005 ! :'(

Voihan tosiaan olla niin, että mieheni ns. pelkää tulevaa!
Mutta en silti ymmärrä miksi ei sitten voi suoraan sanoa sitä minulle!
Epätietoisuus raastaa!!! :(

Terkuin: Sari
 
muuan
Meillä oli kohdun ulkoinen raskaus keväällä 2004 ja nyt tammikuussa keskenmeno. Mies oli kohdun ulkoisen raskauden jälkeen kauhuissaan, mutta itsekseen asioita mietittyään sitten alkoi puhumaan, josko hakeuduttais lapsettomuushoitoihin ja yritettäis toista lasta. Nyt keskenmenon jälkeen hän ei ole kommentoinut mitenkään siihen, kun olen ilmoittanut haluavani pakastetun alkion siirron heti kun se fyysisesti on mahdollista elikkä kunhan yhdet omat kuukautiset on tulleet. Hän ei ole juurikaan suostunut puhumaan km asiasta mitään. Toivottavasti ei pistä kapuloita rattaisiin kun olen aikanaan taas menossa lääkäriin....
 
juu-u
Mulla vähän sama juttu.Olin kaavinnassa ja huomenna ois jälkitarkistus yksityisellä.Kaavinnan tulokset sain jo ja niistä selvisi että norm.Alkuraskauden keskenmeno oli ja että voisimme yrittää lasta heti.Mieheni ei vain halua.En kanssa tajua..
Mitä ihmeen eroa sillä on et saatas lapsi nyt muutamaa kuukautta myöhempään kun aluksi oli suunnitelmissa.Tää on nii ahdistavaa :(
Tiedän että tää kuumeilu ei lopu ennekuin saan uuden mahdollisuuden tulla raskaaksi \|O
 
Kristiina77
Mun mies oli tota mieltä, kun oltiin yli 3 vuotta lasta toivottu ja ainoa tärppikin oli keskenmeno (vuosi sitten). Mies koki sen niin, ettei hänessä ole edes miestä saamaan naista raskaaksi ja suri asiaa, vaikka mulle ei siitä aiemmin puhunut. Oli vaan tosi masentunut ja puhui siitä että se elämän tarkoitus (lapsi) puuttuu. Nyt onkin sitten onnesta soikeena, kun vihdoinkin olen raskaana!
 

Yhteistyössä