Jälkitarkastus

Hei!
Minulla todettiin tuulimunaraskaus rv 13+, minulle tehtiin lääkkeellinen keskeytys kolme viikkoa sitten. Tänään kävin jälkitarkastustuksessa. Lääkäri oli todella töykeä. Ensinnäkin olin saanut huonot ohjeistukset lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen, minulle sanottiin vain että yhdet kuukautiset olisi hyvä jättää väliin ennen uutta yritystä ja että jälkitarkastukseen noin kuukauden kuluttua. Olen kuitenkin kuullut monelta ja lukenut että suoraan on voinut aloittaa yrityksen. No me teimme niin, kun vuoto loppui aloitimme uuden yrityksen. tästä lääkäri totesi että ei pidä paikkansa, raskaus voi helposti mennä kesken koska limakalvot vielä kovin ohuet tai jos kohtuun jäänyt tavaraa ja uusi alkaa kehittyä voi tulla pahat infektiot ja kohta maataan tiputuksessa...TÖRKEETÄ!. Minulta otettiin hcg verestä, pvk ja tulehdusarvot. Nyt olen aivan paniikissa, jos olenkin jo raskautunut ja jotain kamalaa tapahtuu. Kohtu ei ollut vielä kutistunut normaalikokoon. Nyt vain odotellaan vastauksia!Kertokaa ihmiset teidän kokemuksi! Onko muilla kohtu ollut vielä iso jälkitarkastuksessa ja onko tämä aina johtanut kaavintaan? Toivottavasti jaksoitta lukea :)
 

Yhteistyössä