jälkivuodosta kysymys

mulla on nyt reilu 4viikkoa synnytyksestä(3 lapsi) ja jälkivuoto oli jo sairaalassa aika niukkaa,mutta silti jatkunut tässä vain koko ajan niin että juuri kun on luullut että nyt taisi vuoto loppua on alkanut taas hieman tulemaan vuotoa...Nyt sitten parin viime päivän aikana vuoto taas lisääntynyt ja muuttunut ihan selvästi verisemmäksi..

onko muilla käynyt näin?en tajunnut eilen soittaa äitiysneuvolaan(jälkitarkastus vasta tulossa) ja nyt pitääkin odottaa sitten maanantaihin.mitään kipuja tai kuumetta ei ole..olisikohan rintatulehdukseen saamani penisilliini-kuuri saattanut vaikuttaa jotenkin asiaan..aiemmilla kahdella kerralla jälkivuoto loppunut aina noin 4 viikon aikana..

hieman siis kummastuttaa...
 
Imetätkö vai saako vauvasi korviketta?

Olen joskus kuullut, että jollakin olisi alkanut jo ensimmäiset kuukautiset heti jälkivuodon loppumisen jälkeen. Olisiko se sinun kohdallasi mahdollista? Pieni tauko vuodossa ainakin voisi viitata siihen.
 
Mä olen tässä yrittänyt muistella, et miten edellisten kohdalla pitkään kesti jälkivuoto, mut en millään muista. Meille syntyi reilu viikko sitten kolmas lapsi ja nyt jo tässä mietin et kauanko tätä rätti "ihanuutta" kestää. Kauanko muilla on kestänyt?
 
Itsellä 13pv synnytyksestä, vuoto muuttui sairaalassa vähäisemmäksi ja ei niin veriseksi, mutta kotona verisempää, väliin tulee pissalla käydessä ihan kirkasta verta pyttyyn enemmänkin ja siteitä saa vaihtaa joka käynnillä. Onko normaalia?
 
Mielestäni vuoto voi muuttua välillä verisemmäksi, mutta selkeitä hyytymiä ei saisi olla. Imetyshän edelleen saa kohdun supistelemaan ja sen vuoksi vuoto voi olla hetkittäin verisempää.

Itselläni nyt viides lapsi 1vk:n ikäinen ja aiemminkin vuoto vaihdellut näin ja ollut aivan normaalia.
 

Yhteistyössä