jälkivuodosta

Kauanko teillä on kestäny jälkivuoto? Onks vuodon määrä vähentynyt piankin synnytyksen jälkeen? Kauanko kestäny ennen ku alapää on suht ennallaan, kun on jouduttu jonkin verran kursimaan kasaan? Kiinnostas tietää ku itselläni ensimmäinen "luonnollinen" synnytys oli 2 viikkoa sitten eikä oo aikasempaa kokemusta.
 
jälkivuto mulla kesti n. 6 vkoa.Mut mulla alapään "toipuminen" kesti kyllä aika pitkään..Oisko melkein menny 4 vkoa ainakin ennenku oli normaali olo siellä.

Lantionpohjanlihasten jumpan oot tietty jo aloittanut!!??Eikö?Kannattaa heti vaan aloittaa..
Seki auttaa siihen normaalimpaan olotilaan
 
Suunnilleen samoissa mennään: meillä muutamaa päivää reilu 2-viikkoinen poika. Kursittiin myös kasaan eli kolmessa kohdassa muutamat tikit tuolla sisäpuolella (pari tikkiä siinä suulla). Jälkivuoto muuttunut sanotaan muutamia päiviä sitten "verestävästä vuodosta" sellaiseksi limavuodoksi, jonka kanssa pärjää pikkuhousun suojilla, mutta muuten olo ei ainakaan vielä ole mitenkään hirveen loistava. Taino, semmonen, että saatan edelleen joutua ottamaan särkylääkkeen päivässä, erityisesti jos olen ollut seisoma-asennossa vähänkin pitempään niin tuntuu tosi häijyltä. Sentään vähän pääsee jo muuten liikkumaan, kävely esim tuntuu ihan ok:lta. Mutta siis se seisominen.. Ei oikein nappaa vielä! Mut eiköhän se tästä. Jäkitarkastus mulla on 30.12. eli 6 viikkoa synnytyksestä. Joskos silloin olisi paikat jo suht kohdillaan. Seksiä en oo vielä edes ajatellut! hui. Jo pelkkä ajatus vessakäyntien yhteydessä PAPERIN käytöstä on mulle vielä vieras. Ehkä uskallan koettaa sitäkin tässä lähipäivinä... ;)
 

Yhteistyössä