Jännitän puhallusratsiaa

  • Viestiketjun aloittaja Pelkääjä
  • Ensimmäinen viesti
Pelkääjä
Jännitän aina puhallusratsioita, vaikka tiedän, että tulos on nollaa.. Mutta jännittää!!! Oisko mun paniikkihäiriöllä osuutta?!?.. :/ Eikö kellään muulla ahdista tollaset tilanteet??
 
:/ Mä en ole vielä koskaan päässy puhaltaa, vaikka kortti on ollu useamman vuoden. Jussinakin olin ratissa (selvänä tietty ), ja takas tullessa oli ollu tuossa keskellä kylää puhallusratsia, ja minä ajoin toista kautta määränpäähän!! Pirskatti! :xmas:
 
m
Mä pelkäsin kanssa ennen, kun ajattelin etten ymmärrä niitä punaisia pysäytyshuitimia. Mulla ollu kortti 15v ja viimeviikolla ajoin ekan kerran puhallusratsiaan. En painanut kaasua, vaikka olen joskus ajatellut, että voin sen paniikissa tehdä :D
 
sama juttu
niin jännitän itsekin :D

tos joku aika sitten jouduttiin ratsiaan, mies puhalletuttiin, ja mulle poliisi sanoi naurahtaen että kyllä äidin pitäsi näyttää lapsille hyvää esimerkkiä turvavyön kanssa ;)
oli nähnyt jo kaukaa että aloin niitten auton nähdessä vääntää vyötä kiinni, en ollu kerinny laittaa kun hotellilta lähdettiin ja heti siinä nurkan takana mutkassa olivat :D
 
mulla on ollu viitisen vuotta kortti ja ekan kerran puhalluttivat kun olin ajotunnilla autokoulussa ja sit seuraavan kerran kaks kertaa saman illan aikana ja viimesn kerran lähtivät pillit päällä perrään :whistle: aina jänskättää :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Sama mullakin. Olisit nähnyt sen kerran kun poliisit oikein valot vilkkuen pysäytti mut (ei siis ollut mikään perusratsia). Vielä puolituntia sen jälkeen kädet tärisi.
Miksi ne pysäytti?
En mä tiedä. Hain kaverin vähän rauhattomalta alueelta ja lähtivät kerrostalon pihalta mun perään ja puolen kilsan päässä pistivät valot vilkkumaan. Pyysivät ajokortin ja rekisteriotteen ja sitten puhalluttivat. Kai mun ajotyyli oli vähän arveluttava. :D
 
Saraldo
Mua ei ole koskaan puhallutettu. Ja kortti on ollut olemassa 15 vuotta :D . Mutta ei mua se tulos jännittäisi yhtään. Jos se viisari johonkin siitä liikahtaisi, verikoe todistaisi mut puhtaaksi. Ja tiedän tasan varmasti, ettei veressä ole alkoholia, kun en sitä juokaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mua ei ole koskaan puhallutettu. Ja kortti on ollut olemassa 15 vuotta :D . Mutta ei mua se tulos jännittäisi yhtään. Jos se viisari johonkin siitä liikahtaisi, verikoe todistaisi mut puhtaaksi. Ja tiedän tasan varmasti, ettei veressä ole alkoholia, kun en sitä juokaan.
Mulla on ollut 5 vuotta ja puhallutettu kymmenisen kertaa. Meidän äitillä taas on ollut 30 vuotta ja kerran puhallutettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mua ei ole koskaan puhallutettu. Ja kortti on ollut olemassa 15 vuotta :D . Mutta ei mua se tulos jännittäisi yhtään. Jos se viisari johonkin siitä liikahtaisi, verikoe todistaisi mut puhtaaksi. Ja tiedän tasan varmasti, ettei veressä ole alkoholia, kun en sitä juokaan.
Mulla on ollut 5 vuotta ja puhallutettu kymmenisen kertaa. Meidän äitillä taas on ollut 30 vuotta ja kerran puhallutettu.
:wave: Mulla yhtä kauan kortti, eikä kertaakaan!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Sama mullakin. Olisit nähnyt sen kerran kun poliisit oikein valot vilkkuen pysäytti mut (ei siis ollut mikään perusratsia). Vielä puolituntia sen jälkeen kädet tärisi.
Pakko kertoa blondi vitsi tosi elämästä; poliisit pysäytti ylinoputta ajavan naisen vilkuilla, nainen lisäsi ensin vauhtia kun luuli olevansa hälyytysajossa olevien poliisien tiellä.

...mutta joo kyllä minäkin jännitän jos poliisit pysäyttää, vaikka syyttä, tärkeää työtähän he tienpäällä tekevät.
 
Heh
Mut puhallutetiin tänä talvena ekan kerran Oli muuten sekin :D
Sillon oli just kovat pakkaset joten auton kuskinpuoleinen ovi oli jäätynyt kiinni. Olin punkenut auton kyytiin pelkääjän puolelta. Ja tietysti myös ikkuna oli jäässä. Joten jouduin taiteilemaan itseni pelkääjän ovesta ulos jotta pystyin puhaltamaan. Kyllä poliisi vähän katto, että mitä tuo naikkonen oikein aikoo :)

Ovi saatiin lopulta sulatettua ja auki tutun lämpimässä autotallissa.
 

Yhteistyössä