Järvenpää

  • Viestiketjun aloittaja Vekkuli
  • Ensimmäinen viesti
Kannattaako? Olen 3 lapsen äiti myös, ja uusia tuttavuuksia kaipaan. Kerran kävin äiti, lapsi tapaamisessa täällä J.päässä. Ja jäi yhdestä 3 lapsen äidistä tosi kiero ja kaksinaamainen vaikutelma :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2006 klo 20:22 Niina kirjoitti:
Kannattaako? Olen 3 lapsen äiti myös, ja uusia tuttavuuksia kaipaan. Kerran kävin äiti, lapsi tapaamisessa täällä J.päässä. Ja jäi yhdestä 3 lapsen äidistä tosi kiero ja kaksinaamainen vaikutelma :ashamed:
Näitä tuntuu löytyvän joka paikkakunnalta. Itse olen myös järvenpäästä kotoisin. Miten voi olla mahdollista...puhutaanko nyt samasta henkilöstä? Tällä "neidillä" oli kaksi tyttöä ja yksi poika????!!! Nimiä en muista, äiti oli pikkasen päälle parikymppinen. Kovin oli edessäpäin mukava, mutta takanapäin kuulin toista. Eli haukkui minut ja tyttäreni maanrakoon. Sen jälkeen en ole koommin näihin tapaamisiin edes mennyt. Ei ole tarvetta moisille tuttavuuksille! :kieh:
 
te jotka täällä mollaatte ihmistä jota ette edes tunne niin huomaatteko että te teette tällä hetkellä aivan saman asian tälle ihmiselle kuin mistä itse valitatte hänen tekevän. toisin sanoen ette ole sen parempia kuin hänkään. Itse luulen tuntevani kyseisen henkilön ja olen erimieltä teidän kanssa. Ihmistä on vaikea arvioida ja päätellä yhden tapaamisen perusteella. Minua kohtaan hän ainakin on ollut aina mukava ja lapsemme viihtyvät hyvin keskenään niinkuin me äiditkin toistemme seurassa.
Ja yksi minkä kannattaa ottaa huomioon on että kaikki ihmiset eivät voi tulla toimeen keskenään ja muutenkaan ystävystyä. Mutta onneksi minä olen hänestä saanut yhden todella hyvän ystävän. =)
 
mami29
:wave: täällä myös yksi kotiäiti vailla uusia kavereita..laittakaa yv:tä kun mailini ei tekniikan tökkiessä nyt toimi.
Olen 29 vuotias tytöt 3v ja 9.5kk.
Nummenkylässä asustellaan ja bussilla päästään hyvin kulkemaan.

Nyt sitten toimii meikäläisenkin sähköposti..eli jos joku haluaa uuden ystävän niin laita postia tulemaan.
tuula_hautaniemi@elisanet.fi<br><br>
 
vieras 1
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 11:58 vieras kirjoitti:
te jotka täällä mollaatte ihmistä jota ette edes tunne niin huomaatteko että te teette tällä hetkellä aivan saman asian tälle ihmiselle kuin mistä itse valitatte hänen tekevän. toisin sanoen ette ole sen parempia kuin hänkään. Itse luulen tuntevani kyseisen henkilön ja olen erimieltä teidän kanssa. Ihmistä on vaikea arvioida ja päätellä yhden tapaamisen perusteella. Minua kohtaan hän ainakin on ollut aina mukava ja lapsemme viihtyvät hyvin keskenään niinkuin me äiditkin toistemme seurassa.
Ja yksi minkä kannattaa ottaa huomioon on että kaikki ihmiset eivät voi tulla toimeen keskenään ja muutenkaan ystävystyä. Mutta onneksi minä olen hänestä saanut yhden todella hyvän ystävän. =)
Voi tokkonen, ainahan sitä saa itseään puolustaa :saint: :hug: :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 12:18 vieras 1 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 11:58 vieras kirjoitti:
te jotka täällä mollaatte ihmistä jota ette edes tunne niin huomaatteko että te teette tällä hetkellä aivan saman asian tälle ihmiselle kuin mistä itse valitatte hänen tekevän. toisin sanoen ette ole sen parempia kuin hänkään. Itse luulen tuntevani kyseisen henkilön ja olen erimieltä teidän kanssa. Ihmistä on vaikea arvioida ja päätellä yhden tapaamisen perusteella. Minua kohtaan hän ainakin on ollut aina mukava ja lapsemme viihtyvät hyvin keskenään niinkuin me äiditkin toistemme seurassa.
Ja yksi minkä kannattaa ottaa huomioon on että kaikki ihmiset eivät voi tulla toimeen keskenään ja muutenkaan ystävystyä. Mutta onneksi minä olen hänestä saanut yhden todella hyvän ystävän. =)
Voi tokkonen, ainahan sitä saa itseään puolustaa :saint: :hug: :xmas:
Minä voin suoraan kertoa että kirjoittajana olen minä. Uskallan mustanakin vahvistaa mielipiteeni :)
 
Heips!

En jaksa nyt kirjautua mutta täällä äiti -83, poika 07/04 ja tyttö 06/06 vailla uusia kavereita. asumme jampassa, mutta jalathan kuljettaa muuallekin =) ja kiinnostaa uudet ystävät,puistoseura,lenkkeilyseura, ihmiset joiden kautta löytyisi uusia harrastuksia ja tietysti lapsille seuraa... pojalle kelpaa sekä tytöt että pojat kavereiksi ja minulle minkäikäinen tahansa ... laita sähköpostia jos kiinnostaa (toivottavasti edes jotakin) =)

ossu: kisumisu2000@hotmail.com :)
 

Yhteistyössä