Järvenpääläiset auttakaa

Olemme vasta keväällä muuttaneet järvenpäähän ja tutustuminen paikkakuntaan on jäänyt vähäiseksi töiden takia.
Nyt kun jäin äippälomalle kera 5,5 tytön kanssa niin kaipaisin apuja mitä tehdä?
En löydä mistään tietoja avoimista päiväkodeista joissa voisin itsekkin tytön kanssa käydä tai saada jopa ystäviä.
En tunne ketään äitiä joka olisi täällä samassa tilanteessa enkä haluaisi jäädä seinien sisälle vaan etsiä kavereita niin tytölle kuin itsellenikin.

Olen kiitollinen kaikesta tiedosta jonka jaksatte antaa. :flower:
 
tyuru
Siis olet jäänyt äitiyslomalle. JA sulla on myös 5,5v. tyttö?

Tuolla keltasirkussa on vaan se ongelma, että useimmat lapset on aika pieniä...

Missäpäin J.päästä asut? Toinen paikka on Jampassa, sellainen leikkipuisto Maahinen, mut on lähinnä kai ulkoilupaikka.

Itse jään vasta toukokuussa pois opiskeluista+LA toukokuun loppupuolella....... muuten olisin voinnut ruveta vaikka heti seuraksi ;)
 
Jäkeläinen
Seuraapa just esimerkiksi Keltasirkun ja seurakunnan ilmoittelua. MLL Keltasirkku on avoin päiväkoti, esimerkiksi maanantaisin siellä on ollut muskari, ja olen käynyt siellä nelivuotiaani kanssa. Ei sinne tarvitse siis vain aivan pienten kanssa mennä, toki isommat voivat olla mukana. Seurakunta tarjoaa kerhoja. Paljon muutakin harrastustoimintaa löytyy, muskareista monenlaiseen liikuntaan, kuvikseen, jne. Kaikki ei tietenkään ole ilmaista ja avointa. Mistä olet kiinnostunut? Minkä ikäinen lapsesi on?

Vinkkejä menoihin ja toimintaan löydät paikallislehdistä ( Keski-Uusimaa, sekä ilmaiset Viikkouutiset ja Vartti ). Kirjaston ilmoitustaululla on myös monen kerhon tietoja.
 

Yhteistyössä