Jättäisitkö 2v:n ja 4v:n viideksi päiväksi hoitoon?

  • Viestiketjun aloittaja Kyselen
  • Ensimmäinen viesti
"yyhoo"
Siis miksi en voisi jättää? :O Jos tiedän, että hoitaja pestistään selviää, eikä mene paniikkiin tai osaa hoitaa muuten tilanteen, vaikka sinä aikana sattuisi jotakin yllättävääkin (tapaturma, lapset tulee kipeiksi tmv.).
 
[QUOTE="tiina";27493764]Ja silti olet niin.... suppea ihminen? Yllättävää :/[/QUOTE]

Suppea? :D Minulla on varsin laajakirjo mielipiteitä ja näkökulmia, vaikkakin saatat niitä suppeiksi nimittää silloin, kun ne eivät ole samoja kuin sinun.
 
"hippula"
Meillä oli 2,5 ja 4 v mummolassa viimekesänä kaksi viikkoa. Viikon ennen meidän vanhempien kesäloman alkua ja viikon sen jälkeen. Näin lapset sai olla pois tarhasta 7 viikkoa. Eipä ollut mitään ongelmia tuossa. Kävivät mummon ja papan kanssa huvipuistossa, muumimaassa, eläintarhassa jne jne. Onnellisia lapsia. En siis nää että miksi ei voisi jättää jos tosiaan tuttu hoitaja on.
 
"maami"
Ovatko lapset olleet aiemmin mummulassa yökylässä ilman vanhempia? useamman yön peräkkäin? Jos eivät, niin en jättäisi. Ja muutenkin 2-vuotias on mielestäni liian pieni yökylään jätettäväksi, varsinkin noin moneksi päiväksi. Itse tunnet lapsesi parhaiten. Jos emmit asian kanssa, niin siinä tapauksessa kannaattaa reissua siirtää parin vuoden päähän.
 
"shihtzu"
Jättäisin ja olen jättänytkin, lapset nyt 4v ja 2v. Viime helmikuussa nuorempi oli ekaa kertaa pitempään hoidossa, kun kävin Tallinnassa pe-su, toukokuussa vanhempi oli mun tädillä ja nuorempi vanhempieni luona hoidossa to-ma, kun olin Tanskassa ja elokuussa vanhempi oli isänsä luona ja nuorempi vanhempieni luona to-ti, kun olin Ruotsissa.
Mulla ei ole mitään ongelmaa jättää tuota nuorempaa mun vanhempien hoitoon, kun minä käyn siellä lapsieni kanssa muutenkin monia kertoja viikossa.
 
[QUOTE="vieras";27493564]Minusta tässä isompi ongelma on se, että 5 päivää New Yorkin lomaa varten on *tosi vähän*[/QUOTE]

Tämä tuli itsellenikin mieleen. Ihan turha lähteä ko. kaupunkiin noin lyhyeksi ajaksi, kaksi viikkoa vähintään tuolla kannattaisi olla.

Eikö Euroopan matka olisi parempi, kun on noin lyhyt aika? Pariisi tai Lontoo, Praha tai Budapest?
 

Yhteistyössä