Jättäisitkö miehen?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
Olette heilastelleet pari kuukautta, ette ns. virallisesti. Syntymäpäiväsi koittaa..mies sanoo tulevansa heti, mutta ilmestyy kuuden tunnin kuluttua tästä.

Hieman myöhemmin tästä, uutenavuotena, teillä on tarkoitus juhlistaa vuoden vaihtumista porukassa. Mies menee käymään kaverilla ennen tuloa sinun luoksesi. Sanot, että mies voi jäädä myös sinne, mutta hän lupaa tulla. Soittelette pitkin iltaa, hän on tulossa "kohta". Tulee neljältä aamuyöllä.

Tästä muutama kuukausi myöhemmin, olette riidelleet. Sinä haluaisit nähdä heti mutta mies tarvitsee aikaa ja sanoo tulevansa huomenna luoksesi. "Huomenna" miestä ei näy. Illalla laitat hänelle viestiä; hän on kaverinsa nimipäiväjuhlissa..


Näistä tapahtumista on jo aikaa, mutta välillä nämä vaivaavat ja mietin, olenko tyhmä, koska olen nämä niellyt. Ja pitäisikö erota nyt, koska nämä vaivaavat vai pitäisikö vain pystyä unohtamaan, kaikkihan tekevät virheitä! Mies on pyytänyt anteeksi, ei oikein osaa sanoa syyksi muuta kuin ajattelemattomuuden ja viimeisen tapauksen osalta oli hänkin ollut hyvin vihainen..
 
??
Siis ootko sä tossa tilanteessa ja ollu siinä jo toista vuotta? Vai meneekö noi aika järjestyksessä kun puhut uudesta vuodesta ja sitte muutamasta kuukaudesta myöhemmin? Onko sama meno jatkunu koko ajan?
 
essi
No valitettavaahan se on, mutta kyllä tuollanen käytös yleensä on aika pysyvää. Eli jos häiritsee, niin vaihtoon vaan.
Ehkä antaisin vikan "ukaasin" vielä, jotta varmasri ukkokin olisi perillä, ett3i ole hyväksyttävää käytöstä.
 
??
Mitä tää tarkoittaa?

Olette heilastelleet pari kuukautta, ette ns. virallisesti.

Ette siis ole pari vai? Mitä velvotteita sillä siis on sinua kohtaan? Jos humalassa sanoo tulen kohta, humalaiselle 5 tunnin päästä on kohta.
En tiedä miehestä mutta jotku naiset osaa olla tosi pikkumaisia ja omistushaluisia...
 
?
Eli siis sepä tässä on, että tuon jälkeen ei ole mitään valittamista. ja on itse todella harmissaan nuista tapahtuneista, haluaisi saada ne poispyyhittyä. Viimeisimmästäkin tapahtuneesta on aikaa n. 8 kuukautta. Muuten on ihana mies mutta nämä nyt on jäänyt minua jotenkin vaivaamaan.. :(

On vaikea ajatella että joku on vain ajattelematon kun itse kyllä huolehtisin etten mokaa, jos olen jostakusta vakavasti kiinnostunut. Toisaalta tuntuisi hölmöltä nyt erota, kun mies kuitenkin on opikseen ottanut.
 
?
Juuri tuota mietinkin, että olenko nyt ottanut sinänsä liian vakavasti! "humalaiselle kohta on 5 tunnin päästä", sitten tuntuu välillä siltä, että enhän nyt pidä itseäni ihan narrina.

En osaa päättää, kuinka "vakavia" asioita nämä on. Itse toimin mielestäni moitteettomasti, siis sikäli että sanoin, että hän voi kyllä jäädä sinne. En vain halunnut juuri tuota tilannetta, että odottaa tuntitolkulla, meni oma juhlinta aika sivu suun..
 
?
Olemme tunteneet puolitoista vuotta, josta virallista seurustelua vuosi. Epävirallista koko aika. Ja uudenvuoden tapahtumat ovat tapahtuneet vuosi sitten ja kevään tapaus viime keväänä.
 

Yhteistyössä