jättäisitkö miehesi jos hän ei pystyisi saamaan lapsia..

  • Viestiketjun aloittaja julia
  • Ensimmäinen viesti
selvä juttu
Alkuperäinen kirjoittaja julia:
ja sinulla ei olisi niitä yhtäkään?
oon lapseton ja sinkku.. jos elämäni rakkauden löydän..en jättäisi, vaikka lapsia ei tulikaan..koska eihän sellaista miestä pysty jättämään jos oikeasti rakastaa toista.

 
vierass
Kyllä olisin jättänyt aikanaan. Tai tää on vähän vaikeaa, kun mulla oli jo esikoinen silloin kun nykyisen mieheni tapasin. Häntä en siis olisi jättänyt, mutta en osaa sanoa, miten asia olisi ollut, josko tosiaan ei olisi ollut yhtäkään... Ymmärsiköhän kukaan mitä selitän?
 
no hyvä tietenkin vastata, kun niitä lapsia jo on, mutta en uskoisi. kai sitä sitten ottaisi sen perinteisen kissan/koiran lapsen virkaa vetämään. tai sitten etsisi elämään muuta sisältöä, kuten matkustelu tms...
 
vieras22
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Kyllä olisin jättänyt aikanaan. Tai tää on vähän vaikeaa, kun mulla oli jo esikoinen silloin kun nykyisen mieheni tapasin. Häntä en siis olisi jättänyt, mutta en osaa sanoa, miten asia olisi ollut, josko tosiaan ei olisi ollut yhtäkään... Ymmärsiköhän kukaan mitä selitän?
EN. Mä en voi ymmärtää et ihmisen jota rakastaa ja jota on luvannut (jos on naimissa) rakastaa niin jättää sen takia,et ei pysty siittään lasta tai sairastuu. En vaan ymmärrä.
 
Vaikea sanoa, kun niitä lapsia jo on.
Luultavasti olisin löytänyt jotain muutakin sisältöä elämään, en varmaan olisi jättänyt miestäni.
 
No, me haluttiin molemmat lapsia ja seurustelun alussa jo puhuttiin ettei biologia ole tässä niin merkityksellinen tekijä eli tarvittaessa luovutetut sukusolut ja adoptio olisivat myös olleet kokeiltavien keinojen listalla.

Muoks. jos noilla ei saisi tulosta niin ainakin olisi yritetty parhaamme. En usko että olisin silloin ollut jättämässä vaan hyväksyisin sitten kohtalomme. Kenties olisi kokeiltu sijaisvanhemmuutta.

Jos taa smies ei olisi noita muita keinoja valmis yrittämään niin ehkä suhde olisi siihen kaatunutkin.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja vieras22:
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Kyllä olisin jättänyt aikanaan. Tai tää on vähän vaikeaa, kun mulla oli jo esikoinen silloin kun nykyisen mieheni tapasin. Häntä en siis olisi jättänyt, mutta en osaa sanoa, miten asia olisi ollut, josko tosiaan ei olisi ollut yhtäkään... Ymmärsiköhän kukaan mitä selitän?
EN. Mä en voi ymmärtää et ihmisen jota rakastaa ja jota on luvannut (jos on naimissa) rakastaa niin jättää sen takia,et ei pysty siittään lasta tai sairastuu. En vaan ymmärrä.
No mut jos rakastaa sitä tulevaa lastaan enemmän?
 

Yhteistyössä