Jättimäinen Alma sai mainoksensa Times Squarelle.

  • Viestiketjun aloittaja N34
  • Ensimmäinen viesti
Vierailija111
En ole mitään helvetin videota pyytänyt.
Pyysin vastauksen kysymykseen, mistä pissatukka on tunnettu?
Siihen en vieläkään ole saanut vastausta. Onko jotenkin liian monimutkainen kysymys :confused:
Sulle on ilmeisesti liian monimutkaista laittaa googleen Alma. Ei ole kova homma ja saisit tietosi sieltä. Jos kerran noin kovasti kiinnostaa.

Siinä sulle linkki, että voit vikistä ettet sä jaksa sitä avata ja lukea mitä siellä on.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Alma_(laulaja)
 
Sulle on ilmeisesti liian monimutkaista laittaa googleen Alma. Ei ole kova homma ja saisit tietosi sieltä. Jos kerran noin kovasti kiinnostaa.

Siinä sulle linkki, että voit vikistä ettet sä jaksa sitä avata ja lukea mitä siellä on.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Alma_(laulaja)
Eli et siis osaa sanoa, miksi keltatukka on kuuluisa.
Älä välitä, en minäkään.
Toivottavasti joku sen meille kertoo.
 
Vierailija111
Eli et siis osaa sanoa, miksi keltatukka on kuuluisa.
Älä välitä, en minäkään.
Toivottavasti joku sen meille kertoo.
Alma kilpaili Idolsin seitsemännellä kaudella vuonna 2013. Hän putosi kilpailusta juuri ennen semifinaalia.[3] Hän tutustui kilpailussa tuomarina toimineeseen Sini Sabotageen ja pääsi hänen keikkakokoonpanoonsa tuplaajaksi.[4] Hän oli mukana myös Sabotagen Lue mun huulilta -EP:n kappaleella ”Muuta ku mä”.[4]


Alma solmi ensimmäisen levytyssopimuksensa vuonna 2014 PME Recordsin kanssa.[1] Toukokuussa 2016 hänen kerrottiin allekirjoittaneen maailmanlaajuisen levytyssopimuksen Saksan Universal Musicin kanssa.[5] Tosin hänen levy-yhtiönsä Pohjoismaissa ja Baltiassa on PME Records yhdessä Warner Musicin kanssa.[5] Alma solmi marraskuussa 2015 lauluntekijäsopimuksen saksalaisen musiikkikustantamo Sony/ATV Music Publishingin kanssa.[4]


Nuo löytyy tuolta linkistä jos sen verran viitsii nähdä vaivaa, että avaa sen. Olet kyllä uskomattoman lapsellinen ja typerä kun vänkäät vain vastaan kun voisit vain avata linkin ja lukea sieltä. Mutta kun ei, on paljon kivempaa esittää idioottia ja vängätä vastaan.

Niin mistä Alma on tunnettu. No hänen musiikistaan. Osaatko sanoa jokaisen musiikintekijän uran alkuvaiheet ja mistä ovat ponnistaneet pinnalle? No et osaa.

No niin, vingu lisää että et jaksa lukea tuota mun kopioimaa tekstiä.
 
vierailija
Eli et siis osaa sanoa, miksi keltatukka on kuuluisa.
Älä välitä, en minäkään.
Toivottavasti joku sen meille kertoo.
Et tunne, tiedä tai ole kiinnostunut ko. henkilöstä, mutta kykenet moittimaan ja arvostelemaan todella ikävästi ihmistä. Toivottavasti peilisi on yhtä iso kuin egosi ja yhtä leveä kuin puheesi.

Alma on todella ansainnut menestyksen (y)
 
vierailija
Hei tämä on oikeasti iso juttu! Hyvä Alma!!! Hienoa nähdä lahjakas suomalainen tekemässä jotakin mitä todella osaa. Aivan hitsin hieno nuori nainen, esimerkkinä kaikille. Toivon kaikkea mahdollista hyvää hälle!

T. keski-ikäinen nainen
 
Alma kilpaili Idolsin seitsemännellä kaudella vuonna 2013. Hän putosi kilpailusta juuri ennen semifinaalia.[3] Hän tutustui kilpailussa tuomarina toimineeseen Sini Sabotageen ja pääsi hänen keikkakokoonpanoonsa tuplaajaksi.[4] Hän oli mukana myös Sabotagen Lue mun huulilta -EP:n kappaleella ”Muuta ku mä”.[4]


Alma solmi ensimmäisen levytyssopimuksensa vuonna 2014 PME Recordsin kanssa.[1] Toukokuussa 2016 hänen kerrottiin allekirjoittaneen maailmanlaajuisen levytyssopimuksen Saksan Universal Musicin kanssa.[5] Tosin hänen levy-yhtiönsä Pohjoismaissa ja Baltiassa on PME Records yhdessä Warner Musicin kanssa.[5] Alma solmi marraskuussa 2015 lauluntekijäsopimuksen saksalaisen musiikkikustantamo Sony/ATV Music Publishingin kanssa.[4]


Nuo löytyy tuolta linkistä jos sen verran viitsii nähdä vaivaa, että avaa sen. Olet kyllä uskomattoman lapsellinen ja typerä kun vänkäät vain vastaan kun voisit vain avata linkin ja lukea sieltä. Mutta kun ei, on paljon kivempaa esittää idioottia ja vängätä vastaan.

Niin mistä Alma on tunnettu. No hänen musiikistaan. Osaatko sanoa jokaisen musiikintekijän uran alkuvaiheet ja mistä ovat ponnistaneet pinnalle? No et osaa.

No niin, vingu lisää että et jaksa lukea tuota mun kopioimaa tekstiä.
No olisiko ollut liian vaikeaa tätä heti alkuun kertoa, sen sijaan, että aloit haastamaan riitaa?

Rasittaa tuollaiset tyypit.
 
Et tunne, tiedä tai ole kiinnostunut ko. henkilöstä, mutta kykenet moittimaan ja arvostelemaan todella ikävästi ihmistä. Toivottavasti peilisi on yhtä iso kuin egosi ja yhtä leveä kuin puheesi.

Alma on todella ansainnut menestyksen (y)
Alma on varmasti menestyksensä ansainnut. Onnea hänelle (y)
Ja nimen omaan olin kiinnostunut tietämään, mitä hän on tehnyt. Mutta käsittämättömän vaikeaa sen kertominen näytti olevan. Ja moittimiseni ja arvosteluni ei suuntautunut almaan, vaan typeryksiin, jotka eivät kykene yksinkertaiseen kysymykseen vastamaan, vaan alkavat sen sijaan vittuilemaan.
 
vierailija
Niin tyypillistä. Heti kun joku suomalainen menestyy maailmalla alkaa hirveä haukkuminen ja dissaaminen. Eikö teillä ole minkäänlaista itsekunnioitusta? Yksi idiootti ei osaa googlaa ja kuitenkin haluaa väkisin keskustella asiasta. Mitä ihmettä? Ihankuin seuraisi jotain viisivuotiaiden keskustelua.
 
Niin tyypillistä. Heti kun joku suomalainen menestyy maailmalla alkaa hirveä haukkuminen ja dissaaminen. Eikö teillä ole minkäänlaista itsekunnioitusta? Yksi idiootti ei osaa googlaa ja kuitenkin haluaa väkisin keskustella asiasta. Mitä ihmettä? Ihankuin seuraisi jotain viisivuotiaiden keskustelua.
Valivalivali, jäkäjäkäjäkä.
Sitä varten keskustelupalstat ovat, että voi ihmisiltä kaikkea kysyä.
Hittoako sinäkin täällä roikut, jos et halua kysymyksiin/keskusteluihin vastata. Juttele googlen kanssa jatkossa.
 
vierailija
Hienoa Alma!

Hänen ei ole tarvinnut tehdä itsestään sellaista numeroa kuin vaikka Saara Aalto. Kaikki se työ, mitä Alma on tehnyt ei näy Suomessa juuri millään muotoa. Mutta oikeastihan hänet on noterannut moni, varsin vaikutusvaltainen taho musiikkibisneksessä. Se että lyökö hän läpi isosti jää toki nähtäväksi - ja paljon tekemistä on myös sillä miten hyvän markkinointi koneiston saa taakseen. Mutta ei välttämättä ihan onneton markkinoiniti koneisto kun tuonne screenille pääsi.

Ja oikeasti hienoa sekin että laulajia pääsee pinnalle muullakin kuin itsensä paljastelulla!!! Ne perseen keinutukset on niin nähty ja tissien tyrkytys vään yököttää. Alma on persoonallinen nuori nainen!
 
Vierailija111
No olisiko ollut liian vaikeaa tätä heti alkuun kertoa, sen sijaan, että aloit haastamaan riitaa?

Rasittaa tuollaiset tyypit.
En mä ole haastanut riitaa ja tulin tähän ketjuun kun sä olit jo aloittanut tuon vänkäämisen. Jos viitsit vähä katsoa mun nimimerkkiä, niin huomasin että joku muuten sulle on kirjoittanut ennen mua. Itse tunnut haastavan riitaa kun vänkäät ja intät etkä voi tehdä niin yksinkertaista asiaa kuin kirjoittaa googleen Alma.
 
En mä ole haastanut riitaa ja tulin tähän ketjuun kun sä olit jo aloittanut tuon vänkäämisen. Jos viitsit vähä katsoa mun nimimerkkiä, niin huomasin että joku muuten sulle on kirjoittanut ennen mua. Itse tunnut haastavan riitaa kun vänkäät ja intät etkä voi tehdä niin yksinkertaista asiaa kuin kirjoittaa googleen Alma.
No aika riidanhaluinen se on sinunkin ensimmäinen viestisi: "Alman musiikin on huomioinut myös Elton John. Eikä kyse ole mistään aivottomasta kanasta joksi tämä yksi fossiili Alman ilmeisesti kuvittelee."

En ole kuvitellut almasta yhtään mitään. Enkä kuvittele vieläkään. Ainoa mitä olen almasta kommentoinut, on hiusten väri. Näin ollen on vaikea käsittää, mistä sait mieleesi, että jostain syystä kuvittelisin alman aivottomaksi kanaksi. Sinut saatan tekstiesi perusteella hyvinkin sellaiseksi kuvitella, mutta almasta en edelleenkään ole mitään sen kummempaa mieltä, kun että hyvin tehty.
 
vierailija
Aloittaja on aivan oikeassa, kyllä saatana taas saa hävetä. Kukaan kun New Yorkissa ei ole koskaan ennen nähnyt ihmistä, joilla on erikoinen tukka tai ylipainoa. Poislukien tietenkin presidentti Trump, mutta noin muuten. Ei ne ole valmiita siihen. Ihmisparat, kulkevat siellä kaikki saman näköisinä pitkin pääkatua, normaalilla tukalla varustettuna, näkevät Alman, joutuvat psykoosiin ja tarvitsevat ryhmäterapiaa. Eikö 9/11 riittänyt, tuliko nyt jättikokoinen Alma tuhoamaan loputkin suurkaupungista. Lapset itkevät, naiset kirkuvat, helikopterit pörräävät ja sireenit soivat, kun jättimäinen Alma kylvää tuhoa ympäriinsä.

Että voe voe, nyt on tehty korvaamaton virhe, tästä saa taas Suomen kansa maksaa. Pitääpä kuunnella pari Alman biisiä kun vielä voi.
 
No aika riidanhaluinen se on sinunkin ensimmäinen viestisi: "Alman musiikin on huomioinut myös Elton John. Eikä kyse ole mistään aivottomasta kanasta joksi tämä yksi fossiili Alman ilmeisesti kuvittelee."

En ole kuvitellut almasta yhtään mitään. Enkä kuvittele vieläkään. Ainoa mitä olen almasta kommentoinut, on hiusten väri. Näin ollen on vaikea käsittää, mistä sait mieleesi, että jostain syystä kuvittelisin alman aivottomaksi kanaksi. Sinut saatan tekstiesi perusteella hyvinkin sellaiseksi kuvitella, mutta almasta en edelleenkään ole mitään sen kummempaa mieltä, kun että hyvin tehty.
Onko sun mielestä asiallista sanoa toista pissatukaksi? Ihan itse aloitit veemäisellä asenteella.
 

Yhteistyössä