Jahas, tänään pitäis olla aktiivinen.

Pitäis pestä pari koneellista pyykkiä, tiskata ja imuroida ennen puolta yhtä. Pyykkikoneessa on niin tuskasen pitkät ohjelmat :headwall: että toisen koneellisen ripustaminen saattaa jäädä sitten iltaysin jälkeen, kun tuun kotiin.

Tiskissä menee puolen tuntia, ehkä vähän vajaa. Joku on taas keränny tiskipöydän täyteen :whistle: :ashamed:

Ja imurointi on nopsa juttu. Paitti, että mopatakkin vois.

Ja syödäkkin pitäis jossain välissä.

Mutta mistä sitä sitten alottais? No pyykeistä, mutta entäs sitten?
Ja mistä motivaatio?
Potkaskaas mua persiille, että saan kylpytakin vaihdettua vaatteisiin ja aktivoitua itteni ulkosaunalle pyykkien kimppuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:
Ehtiihän sitä pyykätä ja siivota huomannakin tai ylihuomenna. Syödä kannattaa joka päivä
Ei oikein ehdi, töitten jälkeen menoa huomenna. Ei ainakaan pyykätä, oon vältelly sitä taas niin pitkään, että pyykikopat räjähtää hetkenä minä hyvänsä :ashamed: Ja ois se kivempi tulla siistiin kotiin illalla. Syömisestä mä oon kyllä samaa mieltä, mä kyllä silti saatan unohtaa syödä joinain päivinä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
jos ottasit vaan aurinkoa, kun kerranki paistaa B)
Mä en piittaa auringonotosta, nahka palaa aina. Eikä täällä oo niin lämmin, vilponen tuuli käy.
 
Jihuu! Mä sain ne tehtyä! Tunnin raivoominen tiskiharjan, imurin ja mopin kanssa kannatti. Nyt on siistiä. Taputtelen itseäni selkään, avaan kylmän limpparipullon ja jään odottamaan McLeodin tyttärien alkamista lojuen sohvalla.
 

Yhteistyössä