Jaksaako yhden päivän aikana ajaa 1200km?

  • Viestiketjun aloittaja oisko kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti
oisko kokemuksia
eli meiltä helsinkiin 600km, ja ajateltiin saman päivän aikana ajaa myös takaisin. Jaksaakohan sen? :/ On meitä siis 2 kuskia, mutta itse en ainakaan ole kamalan pitkiä matkoja ajanut.
 
ajuri
Kylla sen jaksaa ihan hyvin ,mutta onko se sitten niin jarkevaa ,jos ei oo pakko
Onhan sita tullu ajettua parikin tuhaata kilsaa yhteen soittoon, mutta ei se niin viisasta oo, jos multa kysyt.
 
v
Auton ajo-ominaisuudet vaikuttavat aika tavalla siihen, miten jaksaa ajaa. Jos on auto, joka vipattaa miten sattuu, niin lyhytkin matka voi olla raskas ajettava. Hyvällä autolla ja kahdella kuskilla tuon matkan pärjää hyvin.
 
"vieras"
Sanoisin että riippuu paljon ajokokemuksesta ja siitä miten autoilu muutenki sujuu. Mulle ei esim oo ongelma ajaa 500 km siskon luo kylään. Ja voisin kyllä ajatella et ajaisin takaisinkin samantien. Mutta aika moni kavereista ja mun vanhemmat aina kauhuissaan kun tuonne lähden. Ja vaikka lasten kans menen niin tosi vähillä pysähdyksillä mennään. Yks kaveri on josta voisin ajatella et selviäis tuollaisesta reissusta.
 
aloittaja
auto on ihan hyvä ajettava, mutta tosiaan itse olen ajanut ehkä 100km maksimissaan kerralla :D Ja mieskään ei tollaista matkaa yksin jaksa ehkä ajaa, että pakko minunkin paljon osallistua. Lasten kanssa tuosta matkasta ei kyllä tulisi mitään !! Käytännön syistä olisi tosiaan pakko ajaa kotiinkin illaksi :(
 
aloittaja
[QUOTE="vieras";22176694]Vaihdatteko auton vai haetteko toisen auton?[/QUOTE]

vaihdetaan, eli tämä auto jää sinne helsinkiin ja uudella ajetaan kotiin. On kuitenkin meidän toinen auto, miehen auto jää kotiin :)
 
v
auto on ihan hyvä ajettava, mutta tosiaan itse olen ajanut ehkä 100km maksimissaan kerralla :D Ja mieskään ei tollaista matkaa yksin jaksa ehkä ajaa, että pakko minunkin paljon osallistua. Lasten kanssa tuosta matkasta ei kyllä tulisi mitään !! Käytännön syistä olisi tosiaan pakko ajaa kotiinkin illaksi :(
Ilman lapsia yhteinen ajomatka voi olla ihan virkistävää. Muistakaa pitää taukoja ja käykää välillä syömässä ja kahvilla.
 
kiinant
Muutaman kerran vuodessa ajellaan Saksan läpi Sveitsiin ja toisin päin. Reilut tuhat km ja pari pysähdystä korkeintaan. Yksi kuski ja vieläpä 4 alle kouluikäistä kyydissä.. ei mitään ongelmaa.
 

Yhteistyössä