Jaksatteko te siivota näillä helteillä?

  • Viestiketjun aloittaja sammakko
  • Ensimmäinen viesti
sammakko
Itse olen onnistuneesti vältellyt perusteellisempaa imurointia ja lattioiden pesua kohta kaksi viikkoa, tänään oli pakko nöyrtyä siivouspuuhiin kun alkoi jo ällöttää nämä roskaiset, pölyiset ja kaikin puolin saastaiset lattiat. Hiukan on onneksi pilvistä, mutta tää kosteus on ihan kamalaa! Kuuluun siihen ihmisryhmään jonka ei näillä keleillä tarvitse kuin paikallaan seistä ja hiki valuu virtanaan.

Nyt on 200m2 imuroitu ja luututtu, juonpa litran vettä ja paneudun tähän lattialle kuolemaan....
 
v
en jaksa siivota. kyllä sitä kerkee siivoon kun on helteet menny ohitte. mielummin nautin nyt! ja näin raskaana ison mahan kanssa varsinkaan ei jaksa. joten viis villakoirista, kyl ne joutaa oottaa! jos esim. jotakuta vierasta häirittee sotku, niin senkun alkaa siivoomaa :) nautihan ap säkin ny vaan äläkä ressaa! :)
 
vieras
Huusholli on pommin jäljiltä. Eipä tätä kuitenkaan muut katsele, kuin itse. Tänään pitäs mennä rippijuhlien rääppiäisiin. Kunnon ihmiset lähtevät ja rupusakki tulee sitten. Oliskohan hyvä antaa pojalle vähäsen rahaa? Hän sai mopon.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huusholli on pommin jäljiltä. Eipä tätä kuitenkaan muut katsele, kuin itse. Tänään pitäs mennä rippijuhlien rääppiäisiin. Kunnon ihmiset lähtevät ja rupusakki tulee sitten. Oliskohan hyvä antaa pojalle vähäsen rahaa? Hän sai mopon.
Vie sen verran rahaa, että saa myös kunnon kypärän ja vähän bensarahaa.
 
miw
Kyllä mä torstaina tein perusteellisen siivouksen. Me ollaan kyllä niin paljon oltu ulkona ja rannalla, ettei koti oli läheskään niin sekainen ja likainen kuin jos olisi satanut nämä viikot.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huusholli on pommin jäljiltä. Eipä tätä kuitenkaan muut katsele, kuin itse. Tänään pitäs mennä rippijuhlien rääppiäisiin. Kunnon ihmiset lähtevät ja rupusakki tulee sitten. Oliskohan hyvä antaa pojalle vähäsen rahaa? Hän sai mopon.
Vie sen verran rahaa, että saa myös kunnon kypärän ja vähän bensarahaa.
Pojalla on jo kunnon varusteet. Ajateltiin ukkelin kanssa sitten vaan vähäsen rahaa antaa hänelle.

 
perfektionisti
Siivoan kyllä aamusta aamuasussa ja sitten suoraan suihkuun. Pakko se on siivota kun en halua olla sekaisessa, pölyisessä. Viimeksi tänä aamuna mutta nythän ei niin kuuma olekaan
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Siivoan kyllä aamusta aamuasussa ja sitten suoraan suihkuun. Pakko se on siivota kun en halua olla sekaisessa, pölyisessä. Viimeksi tänä aamuna mutta nythän ei niin kuuma olekaan
Eipä niin. Ainoastaan 31 astetta.

 
vieras
siivoan kyllä,en pysty olemaan jos kauheen likaset lattiat ja tavaraa joka puolella.. enkä muuten ees laita raskauden piikkiin ettei jaksais,vaikka tuskaa onkin. rv 39 tällä hetkellä,ja kyllä nyt siivota pitää jaksaa :D
 
kyllä jaksaa muutakin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Siivoan kyllä aamusta aamuasussa ja sitten suoraan suihkuun. Pakko se on siivota kun en halua olla sekaisessa, pölyisessä. Viimeksi tänä aamuna mutta nythän ei niin kuuma olekaan
Eipä niin. Ainoastaan 31 astetta.
Itse olin tällä viikolla 33 asteen helteessä 4 päivää heinäpellolla ja hyvin pärjäs kun oli juomaa mukana ja nimen omaan vettä. :)
 
perfektionisti
Täällä on ollut eilen ja tänään viileää, pilvipoutaista 24 astetta, perjantaina kävi ukkonen. Perjantai oli kyllä tuskainen päivä, onneksi illemmasta vähän jyrisi vaikkei sadetta juuri tullutkaan. Hyvin jaksaa nyt. Eilen oli oikein pitsinen villatakki päällä pyöräillessä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sammakko:
Nyt on 200m2 imuroitu ja luututtu, juonpa litran vettä ja paneudun tähän lattialle kuolemaan....
:D :D :D Mutta ainakain hautajaiset voidaan viettää siistissä kodissa! Ei jää kellekään pahaa sanottavaa edesmenneestä emännästä. :)
 

Yhteistyössä