Jalkavaivoja synnytyksen jälkeen?

Onko muilla ollut jalkojen kanssa ongelmia synnytyksen jälkeen? Olen synnyttänyt 4 kk sitten, enkä ole ylipainoinen. Jalat olivat ekat kuukaudet väsyneet ja nyt toinen reisi on koko ajan "levoton". Eli jollen seiso tai liiku sen sisäpintä polveen asti nykii ja tuntuu kuin joku hermo kiristyisi. Tunne on ärsyttävä ja aktivoituu kylmästä ja liikunnasta.
 
Joo, totta, että mulla oli lantio todella kipeä tuonne viikolle 20 asti. Loppuraskaudesta ei enää vaivannut. Varmaan lanneranka saattoi jotenkin "vioittua", mutta muita oireita ei oikeastaan ole. Mahtaako tämä vaiva parantua joskus?
 

Itselläni kanssa ihan kummalisia tuntemuksia jäänyt synnytyksen jälkeen selkään ja jalkoihin. Varmaan tuo liikapaino kuormittaa jotenkin kroppaa, en tiedä. Kiva kun löyty kohtalontovereita :D
 
Juu,tuttua myös minulla.Lantio oli tosi kipeä koko raskauden ajan.Kärsin tosi kovista liitoskivuista.Synnytyksen jälkeen nämä lantion kivut jatkuivat jotain 2kk mut jalkojen kans ongelmia oli paljon pitempään ja välillä vieläkin vaikka synnytyksestä kohta vuosi.
 
mullakin on ollut nykimistä ja levottomuutta jaloissa. On ollut joskus aiemminkin ja raskauden lopppuolella tuli taas. Synnytyksen jälkeen ristiselkä myös helposti kipeytyy ja vasyy ja tosiaan aluksi jalat oli tosi väsyneet ja sarkivät. Imetyksen loputtua on helpottanut, mutta edelleen nykii välillä, vaikka lapsi tulee jo 2v.

Mulla on ollut ahdistuneisuutta ja juuri tuolloin raskauden lopulla se paheni. Olen miettinyt oireiden yhteyttä myös psyykeen..

 

Yhteistyössä