Jalustallisia kaukaloita?

Meillä ei ole autossa isofixejä, joten onko nämä ainoat vaihtoehdot, kun halutaan jalustallinen kaukalo:

Graco Logico S
Brio Primo
Britax Babysafe Plus

Mitä suosittelet?

Brion taidan hyllyttää sen vuoksi, kun siinä ei ole 5-psitevöitä. Logico taas on vissiin aika painava??

KIITOS!!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Meillä oli 2005 graco autobaby, oli hyvä jalustalla ja ilman! Seuraavalle tulee luultavasti logico s, painavahan siitä tulee, mutta se on turvallinen ja vakaa istuin ilman tuota alustaakin! Helppo kiinnittää siis kyläillessä esim kaverin autoon.
Britaxista ei kokemusta ja brio ei ole miellyttänyt lainkaan.
 
Minä ehdottomasti suosittelen britaxia. Parhain istuin mielestäni mitä olen kantanut. Se on ollu tilavin sisältä ja helpon kantaa, se on myös turvallinen. Britax on saanut tuvallisuus testissä oli tullut 11 plussaa ja 1 miinus (Lapsi näkee huonosti ulos autosta). Gracon istuimessa 12 plussaa ja 2 miinusta (Istuinpäällisen irrottaminen on hankalaa ja pieniä puutteita viimeistelyssä).
 
Meillä toiminut hyvin Maxicosi Capriofix, joka meillä isofixillä. Easyfix alustan saa kiinni myös auton turvavöillä. Alustaa taitaa olla myynnissä myös kokonaan ilman isofix ominaisuutta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpe:
Minä ehdottomasti suosittelen britaxia. Parhain istuin mielestäni mitä olen kantanut. Se on ollu tilavin sisältä ja helpon kantaa, se on myös turvallinen. Britax on saanut tuvallisuus testissä oli tullut 11 plussaa ja 1 miinus (Lapsi näkee huonosti ulos autosta). Gracon istuimessa 12 plussaa ja 2 miinusta (Istuinpäällisen irrottaminen on hankalaa ja pieniä puutteita viimeistelyssä).
Mutta Britax on isofix kiinnitteellä mitä ap:llä ei ole autossaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpe:
joka kiinitetään vöillä. http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?products_id=527&osCsid=3l0lsmj5jq3d2c107fsni81663
Kiitos!! :flower: :flower:

Täytyy käydä Lastentarvikkeessa ja kokeilla kumman jalustan (Logico vai Britax) saa paremmin kiinni. Meillä oli kuopuksella Autobaby ja miedän mielestä sitä ei saanu kunnolla kiristettyä penkkiin kiinni, vaan heilui vähän aina..

Sen perusteella sit varmaan tehdään päätös.
 

Yhteistyössä