++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++



Jatkolennolla Kolmossaarelta Plussamaahan 18. elokuuta 2008:




Tinttara84................................kp21/25.........yk68.......1.toiveissa
DeviLiah...................................kp5/25..........yk3.........1.toiveissa
maaruska................................TJOT...............yk11.......3.toiveissa
Pantalaimon............................TJOT...............yk9.........1.toiveissa
Mivi..........................................TJOT.............................3.toiveissa


tiigeri taustalla potkii t-k-k:ta persuksiin, ettei varmasti pääse lennolle! Lento on turvattu! :heart:


Testaajat penkkiriveittäin:




Haamuilijat:


kristallilapsi04

PLUSSANNEET


mayah...........................kp32/30-32 tiistaina 15.1.2008
Friesia...........................kp36/30 torstaina 17.1.2008
Feliana..........................kp29/24-25 sunnuntaina 20.1.2008
millimenninkäinen.........kp30/28-30 maanantaina 21.1.2008
Cristiina........................kp30/25-30 lauantaina 26.1.2008
Pickane.........................kp41/28 torstaina 31.1.2008
kenwood1................... kp71/30-32 perjantaina 1.2.2008
Kirsikka83.....................kp29/30 perjantaina 15.2.2008
Julietta..........................kp29/35-40 lauantaina 16.2.2008
Annimaria-72................kp31/24-29 sunnuntaina 17.2.2008
Milarka = ex miilu..........kp31/28-? maanantaina 18.2.2008
HotCoffee......................kp92/38-40 keskiviikkona 5.3.2008
Pamu k..........................kp31/28 perjantaina 21.3.2008
DoB...............................kp28/28 keskiviikkona 26.3.2008
Tuisku-84......................kp31/27-29 torstaina 10.4.2008
Äippä-75.......................kp30/28-32 keskiviikkona 16.4.2008
lentoemo-76.................kp45/30-41 tiistaina 17.6.2008
Jouskari-82 ..................kp31/28-30 tiistaina 12.8.2008



Salamatkustajille turboannokset vauvaliimaa ja sylin täydeltä tarrasukkia

Mutta nyt tuulee sellaiset plussa tuulet että pitäkää hatuistanne kiinni +++++++

Joka toinen päivä on luvassa itkuvirsiä ja joka toinen päivä naurujoogaa, joten tervetuloa hullun hauskalle plussa lennolle, jossa kaikki on mahdollista, myös raskautuminen


Edellisen pinon höpinät;

http://kaksplus.fi/keskustelu/t949391
 
Mivi onpas mukavaa kun miehesi on nyt pidempään kotosalla, toivotaan että se ovis sinne ilmestyy ja kerkeette sen hyödyntää :heart:
DoB ai sulla meni niin pahaksi se iho :eek: Hui, mulla kun on toi atopia, niin toivotaan ettei näistä nyt tule mitään ja jos tulee niin täytyy sit ottaa heti pois! :|
Panzu jos säästät sen ovistikun vertailua varten, niin eikös se muutu siitä ajan kanssa se väri? Mä en kyllä niistä tikuista mitään tiiä kun en ole koskaan niitä "harrastanut" Toivotaan nyt että siellä sun ultrauksessa olis mehevä molluska munasolu! Millonka se sulla nyt sitten oli (en enää muista kerroito siitä jo, meikä on laho pää )
 
Jouskari: Kyllähän se väri kuivuessaan ja vanhetessaan vähän haalistuu. Mutta eipä se toisaalta haittaa, onhan se haaleakin väri jokin vertailukohta. Mulla on se ultra perjantaina iltapäivällä. Jänskättää...

Mulla olisi tänään tentti, johon en ole yhtään, siis yhtään lukenut! :ashamed: On vaan viime päivinä ollut kaikkea muuta ajateltavaa. Nyt pitää kyllä ryhdistäytyä! Tämä tentti meni nyt tässä, onneksi siitä on vielä yksi uusinta. Ensi viikolla aion taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja lukea oikein kunnolla seuraavaan tenttiin.
 
Voih nyt mäkin jännitän sun puolesta Panzu, ei muuta kuin b :D d ja toivotaan että siellä on todella hyviä uutisia sinulle!! :hug:
Ja annetaan anteeksi tuo sinun lukemattomuus, ei sitä aina jaksa ja onhan sulle niin paljon kaikkea tässä sattunut, että on oikeestaan ihan ymmärrettävääkin!
 
Ensinnäkin kiitos joutskis uudesta pinosta, joskos tämä nyt pelittäis paremmin.

Täällä eilen mieli oli jo parempi sen edellis päivän episodin vuoksi. Mutta kyllä välillä ihmetyttää miten jollain on pokkaa :D

Panttikselle ja miehelle paljon onnea uudesta työpaikasta :flower: Onkos sinullakin muutto tännepäin jossain vaiheessa kysessä? Me kun asutaan helsingistä noin 50km päässä, kiva pikku kaupunki, suosittelen B)

Nyt en muista kenelle muulle piti kommentoida, Äippäskällä onko jännät paikat, oviksen suhteen mitenkä mivi onkos oireita??

).( oikeesta surettaa mun kropasta on tullut kamala, olen paisunut aivan muodottomaksi ja kiloja on tullut ainakin 5kg :'( Mitkään vaatteet eivät mene päälle (siis vanhat) ennen koko 34 nyt siis jo 38, kyllä vitutt** suunnattomasti. Annoin vaan itseni jotenkin repsahtaa sen tupakan polton lopettamisen jälkeen, söin ja mätin suuhuni kaikkea mahdollista, ja nyt sen huomaa :'( Ehkä osittain siinä toivossa että raskautuisin ja kilot ei muka haittaisi (vaikka haittaahan ne) :LOL: No mitä tässä itkemään :'( Syy miksi pohdin tätä tilaani on että huomenna lähden kahden päivän koulutukseen ja vaatteita kun ei tahdo löytyä, no nyt kävin jotain ostamassa ettei tarvii alasti lähteä :LOL: Muuten tässä ruhossa odotellaan ovista joka tapahtuu jos tapahtuu ensi viikolla ja tiistaina sitten gynelle. ;)
Koska olen aloittanut terveellisen elämän pari viikkoa sitten, en ole syönyt mitään makeeta en karkkia en pullaan en pippernakkeleita, ja olen käynyt lenkillä joka päivä. Niin nytpä sitten otan nuo koirulit ja tytön ja lähden lenkille. palaillaan B)
 
Moikka kaikille!
maaruska :hug: Sillon pitää valittaa, kun siltä tuntuu. :) Ja parempi, että purkaat pahan mielen pois, kun että pitäisit sisällä.

ON: Minä täällä pidän sormet ja varpaat ristissä, että eilen matkalle lasketut simpat löytäis söpön munasolutypsyn. Mies joutu lähtemään reissuun, niin on yrittämiset jäissä useamman päivän. Ja on ollu niin hulinaa, etten oo ehtiny/muistanu tikuttaa ovista. Pari päivää on ollu kyllä alavatsa kipeä ja vähän "kosteammat oltavat", mut tänään tuli ovistestiin vaan haamu. :| Ikinä en oo aamulämpöjä mittaillu, mutta yritän huomenna muistaa alottaa.
 
äippis sullahan on hyvin pullat uunissa, ei muuta kun odottelemaan :p mula täällä peukut pystyssä d =) b

Mun pitäisi ryhtyä pakkaamaan noita vaatteita tai kaapuja mitä löysin :LOL: Aamulla herätys klo 3.15 :kieh: ja lähtö. Mulle tulee netti taukoakin samalla, mitenköhän selviin?? :whistle:
 
heips..

mut voi listalta ottaa poijes ja laittaa vaik.. ööö.. keksikää mulle joku hyvä nimike tähän teijän lennolle :p

uuden pinon ootte tehny, ny oon ihan pihalla keikasta niiku aina ennenkin :D

no mutta, nuhaisia terveisiä :wave:

aijoo, muistakaa ny lakanat laittaa sotkuun siä sängys ja plussa puhureita jolla ovis on ohitettu ;)
 
äippäskä kaksi on esikoinen poika 12-v heinäkuussa ja 9-vuotias tyttö. Joten esipuberteettia löytyy, mutta ihania sellaisia. Tää kolmannen työstö siis käynnissä, tämä tuntuu jotenkin niin erilaiselta kun ennen :D Johtuen varmaan tästä salamyhkäisyydestä :LOL:

Tiigeri kiva kuulla sinustakin, ja kuullostatkoin jo paremmalta ;) Joo joo muistetaan laitaa lakanat solmuun ja pöllytellä oikeen olan takaa :whistle: Sinähän voisit otaa ohjat käsiin ja käskyttää meitä, ja eri toten muistuttaa missä vaiheessa kiertoa ollaan ja mitä pitää tehdä, helpottais meitä kummansti, kun ei tarttis huolta pitää :LOL: Ja tietysti potkit t-k-k niin maan perusteellisesti persuksiin :kieh:

Mutta nyt tämä tyttö vaikenee ja poistuu paikalta ja palailee lauantaina. Huomenna taidan ja saatanpa kaataa jotain kurkkuuni, pitkästä aikaa, ja toivottavasti sitten tulee oikeen pitkä tauko (alkomahoolista), jos vaikka................ :heart: morjens :wave: :wave:
 
Ha haa maaruskalla taitaa koulutukset mennä kostealle linjalle :D No mutta yleensähän ne menee, ainakin tämän firman koulutukset :D

tiigeri laitoin sinut meidän taustajoukkoihin, pitämään huolen siitä ettei t-k-k yllätä meitä. Toivottavasti sulla on jo tilanne valoisampi :hug: ja tulevaisuudessahan voi tapahtua vaikka mitä jännää. :D Sitä ei tiedä milloin siihen loppuelämän kumppaniin törmää. Ja onhan se sinkkuuskin mukavaa aikaa ;)

(.) mä täällä sekoilen kyllä, nyt juilii alamasua kovasti ihan kuin menkat alkaisi. Kylmä on ja naamaa kuumottaa. Sit mukamas on öklö olo ja janottaa. :headwall: Kaiken muun voin kyllä kuvitella mut tää masu on kyllä ilkeen kipee aina välillä :kieh: Ehkä se tästä! Ensiviikon perjantaina aijon testailla, että tiedän mitä siellä juhlissa ryystään :p
 
maaruskalle hauskaa koulutusreissua! Itsellänikin oli kostea ilta eilen, joka kyllä tuntuu vielä tänäänkin... :ashamed: Olimme kesän ekoilla pussikaljoilla jokirannassa. Oli mahtavan hauskaa! Tulipahan koettua sekin tämän kesän osalta, jos en myöhemmin kesällä pysty (toivottavasti). ;)

Tiigerille vielä tsemppihalit! :hug: Kuulostat tosiaan jo paremmalta ja mistäs sitä tietää, vaikka se elämäsi mies ilmestyisi aivan kulman takaa! :heart:

Jouskarille plussapuhurit! :whistle:

ON: Sain tänään ovistikkuun vähän vahvemman viivan. Jee! Tosin, lämmöt nousivat tänään 37,1:een, mutta en tiedä vaikuttaako toi eilinen lämpöihin jotenkin. Huomenna en ehdi testailla ennen gyneä, mutta sieltä tuleekin sitten se lopullinen tuomio tämän kierron osalta...
 
Mä voisin Jouskari testata sun kanssa perjantaina!! =) Siis jos siihen on aihetta.. :ashamed: Aiemminkin voisin testin tehdä mutta yhdessä on hauskempaa!! :D :hug:

Täällä ei mitään ihmeitä... Oireitä tottakai löytyy jos oikein alkaa itteensä tarkkailla mutta enpä viitti. Liian usein niin tehty ja pahasta kopsahdettu maan pinnalle.. :(

Jos laitan silmät kiinni ja toivon, toivon oikein todella paljon niin jos se plussa sieltä pärähtäisi. :heart:
 
Tuiskis, jee kimppa testaus, en olekaan aijemmin sellaisella ollut :D Jännää, jännää! :p Joo testaillaan yhdessä :saint:

*muoks* ai sä maltat olla noin pitkään testaamatta, no toisaalta mäkin testaisin myöhemmin, mutta kun on juhlta niin haluan nyt tietää mikä on tilanne...
 
Heippa lennon naiset!
Meikä lähtee lauantaina äityliä moikkaamaan, joten la-su ei kuulu musta mitään. Ehkä su-illalla voi kuulua.
Mä täällä päivystän Pantzukkaa, että milloin se tulee kertoon gyne kuulumisia :whistle:

(.) nyt mulla ei ole taas mitään oireita, paitsi rinnat tullu araks hieman ja valkkaria tulee aika reilusti, pyh taas on olo, ettei tässäkään kierrossa tärpännyt. Voih tätä mielialan vaihtelua tästä hommasta :LOL: Noh nyt lopetan bongailut viikonlopuksi, eihän tästä tule muuten mitään!
 
Jokos täällä ollaan kimppatestattu? jännääjännää.... :heart:
Toivottavasti Panttiksella on mukavia uutisia kun palaa gyneltä!!

ON: tänne ei kuulu mitään uutta..... iha tjot -menetelmällä mennään eteenpäin kun nuo kierrot vaan on ihan puollansa, ja mieskin niin usein pois kotoa, että turhauttavaa edes miettiä sitä, kauanko on ollut yritys päällä |O

Nyt lähden viikonlopun viettoon, pippalot tiedossa! B)
 
Pidän lupaukseni! =)

Gynekuulumisia: Pessimisti ei pety...vaan yllättyy iloisesti! :D Ei siellä mitään ihan superisoa rakkulaa näkynyt, mutta sellainen 11,5 mm:n kuitenkin. Ovis voisi olla kp 18. Menen vielä tiistaina uudestaan ultraan (mun gynellä on niiiiin hyvä palvelu!) katsomaan, onko rakkula ehtinyt viikonlopun aikana kasvaa. Eli ei siis tarvitse vielä heittää kirvestä kaivoon tämän kierron suhteen. Jee! Nyt vaan lähetän kaikki positiiviset energiani oikealle munasarjalleni, joka oli muuten ujo ja piileksi tällä kertaa suolenmutkien takana. :LOL: Siksi ei siitä oikein tahdottu saada lukemaa. :LOL:

Vitsit, nyt on kyllä niin hyvä mieli! Tekisi mieli tanssia vaan
, mutta en ehdi. Täytyy kiirehtiä kaupungille. Mutta palailen taas illemmalla!
 

Yhteistyössä