++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++



Jatkolennolla Kolmossaarelta Plussamaahan 2. huhtikuuta 2008:




Juibe75..........................kp80/28-30.........yk1........5.toiveissa
tinkiwinki.......................kp54/28...............yk3 .......2.toiveissa
Mivi................................kp27/30-34.........yk?..........3.toiveissa
Tuisku-84.......................kp23/27-29.........yk4.........2.toiveissa
tiigeri.............................kp22/25-30.........yk8.........1.toiveissa
Jouskari-82 ...................kp18-20/28........yk7.........1.toiveissa
Äippä-75........................kp16/28-32........yk9.........2. toiveissa
Pantalaimon..................kp10/26..............yk6.........1.toiveissa
maaruska......................kp7/25-28...........yk6-7......3.toiveissa
lentoemo-76.................kp5/30-41...........yk6.........1.yhteinen
Tinttara84.....................kp4/25...............yk63.......1.toiveissa


Testaajat penkkiriveittäin:




Haamuilijat:





PLUSSANNEET


mayah...........................kp32/30-32 tiistaina 15.1.2008
Friesia...........................kp36/30 torstaina 17.1.2008
Feliana..........................kp29/24-25 sunnuntaina 20.1.2008
millimenninkäinen.........kp30/28-30 maanantaina 21.1.2008
Cristiina........................kp30/25-30 lauantaina 26.1.2008
Pickane.........................kp41/28 torstaina 31.1.2008
kenwood1................... kp71/30-32 perjantaina 1.2.2008
Kirsikka83.....................kp29/30 perjantaina 15.2.2008
Julietta..........................kp29/35-40 lauantaina 16.2.2008
Annimaria-72................kp31/24-29 sunnuntaina 17.2.2008
Milarka = ex miilu..........kp31/28-? maanantaina 18.2.2008
HotCoffee......................kp92/38-40 keskiviikkona 5.3.2008
Pamu k..........................kp31/28 perjantaina 21.3.2008
DoB...............................kp28/28 keskiviikkona 26.3.2008


Salamatkustajille turboannokset vauvaliimaa ja sylin täydeltä tarrasukkia

Mutta nyt tuulee sellaiset plussa tuulet että pitäkää hatuistanne kiinni +++++++

Joka toinen päivä on luvassa itkuvirsiä ja joka toinen päivä naurujoogaa, joten tervetuloa hullun hauskalle plussa lennolle, jossa kaikki on mahdollista, myös raskautuminen
 
no niin joutskari hieno homma :heart: :heart:

Ja tää lentohan on se jossa taistellaan viimeiseen veri pisaraan saakka :LOL: Ja perks ei anneta perkule :D

Kaikki joukolla mukaan tätiä nujertamaan, tätiä nujertamaan :eek:
 
Jouskari-82 naklkaappa tännekin pari pullaa kun valmiiksi saat. Mä taas lojun aivan toimettomana, enkä saa mitään aikaan. Yhdet villasukat saatoin tänään kyllä loppuun. Mutta täytyypä säästää illaksi voimia, kosteudesta päätellen ovis on aikastan likeellä tai sitten ei ? :ashamed:
 
Juu, säästä voimias maaruska vällykärmeen kanssa painimiseen :D

Pitäiskö mun kuitenkin huomenna aamulla testata... Vakaasti päätin, että vasta viikonloppuna, mut lupauksethan on tehty rikottavaksi, eikö? :whistle:
 
HotCoffee on sullakin pitkät kierrot, teet niin kuin itse parhaaksi näet sen testaamisen kanssa =) Jännitän kyllä oikeen kovasti sun puolesta ++++++++++++++++++++++++ :whistle:

jahka tää jälkikasvu joskus nukahtaa yön pimeinä tunteina alkaa armoton paini. Onneksi menevät viimeistään 21 nukkumaan, kun huomenna on koulu aamu :)
 
nonii, nyt on si jatkolento.. :) ja mitään tätejä tänne ei hyväksytä enää sen jälkee ku se on jättäny meijät :LOL:

oon ollu tosi vetämätön tän päivän, nauttinu vaan.. :) kyllä itekki mietin joskos leipois, eipäs sitä ny jaksanukkaa :D
 
maaruska mä nakkaan sulle pullan kunhan tule tuolta uunista. Taikina ainakin maistu sellaselta miltä pitääkin, saas nähdä miltä vaikuttaa lopputulos :whistle: Joo ei se kannata liikoja hommailla, se peittojen heilluttelu on sen verran rankkaa, että hyvä kun otat ihan iisisti ja hei nythän on sunnuntai, virallinen lepopäivä! :D
Huh, sulla kyllä pitkällä vetelee noi päivät HotCoffee ;) Ja tuo siivouspuuska on aika hyvä r-oire :D
 
Jouskari-82 Kiinni otettu, perkule että oli kuumia, mutta hyviä, nam :heart: kiitos kovasti. Oletteko nähneet heinähatun ja vilttitossun, siinähän oli valtavasti pullataikinaa ja tuli kauniita pullia. =) Mistäköhän tuokin tuli :LOL: :LOL:

Huhuu missäs muuta sunnuntai iltaa vietää?? Taitavat olla niin kovin penkkiin köytettynä, että liekö henkikään kulkee :LOL: Pitäkää kiinni vaan mutta muistakaa rakkaat kanssa sisaret hengitää :LOL:
 
Eipä kestä kiitellä maaruska! =) En ole nähny tuota heinähattua ja vilttitossua, mutta oon kuullu että taikina siinä paisuu, onneks ei itellä liian suureksi paisunut ;)
Samaa täällä mietin, että mitä muille kuuluu? Toivotaan että vyöt ei purista liikaa :LOL:
 
Onpas superkiva nimi tällä jatkolennolla! :) Kiva Jouskari,ku jaksoit tehdä näin hianon pinon ja varsinkin listan meille!

Hittolainen,se mun ovis oli ihan varmasti toissapvänä,ku lämmöt on 37!!?? :eek: :headwall: Voi,voi,eikai tää kierto ollu nyt tässä?
Vai siis oliks mulla niinku valemenkat vai siis mitä tää nyt niinku on?! :D Siis ku mua öklöttää,turvottaa,kusettaa ja janottaa ja tissit aika täyteläisen näköset ja sit niinku niit vihlomisii ja puristuksii nii et siis ihan kylkeeki jomottaa.Hedari vaivannu enempi ja vähempi jotakuinkin 2 vkoa?Ja siis ku ne menkat oli vuoto-tuhru-tipaton-vuoto ja tuhru?
Oonks mä vähä niinku jonku pissiksen kuulonen,häh? Emmä jaksa oikeesti,pää tässä levahtaa kohta! :LOL: Hiivatin koiruus ku tärisee ja tutisee ja vinkuu pihalle,vaikka 2 h sitte käytiin!Joku biats varmaa kiimoissaan jossain..

Antakaa anteeks mun höpöhöpö-jutut!
 
Hellou Tinttara84 kiva kun sinustakin kuulee =) Joskos olet kuitenkin raskaana jos ei kunnon vuotoja tullut, oletkos testaillut??Koitahan pitää päästäsi kiinni sitä kuitenkin tarvitsee vielä, vaikka välillä tämä on niin hermoja raastavaa, että luulee palasiksi menevän :kieh:
 
maaruska: En oo testannu,tuskin testaankaan.Oishan se nyt ihan hullua,jos nyt vielä kaikkien pettymyksien päälle menkat tuleeki vaikka oiski raskaana!Mun mummolla oli kyllä menkat 6. kuulle asti kun äitiäni odotti.Jospa se ois periytyvää? :D On kyllä omituinen olo ollu viime kierron lopulta asti,mutta se nyt voi olla mitä vaan.

Huomenna pitäis mennä verikokeisiin,iiikkk!Ihan vaan nämä normaalit maksa-arvot yms. katotaan niinku yleisen jaksaminen takia..
 
Tinttara84 hullultahan tuo ehdotukseni varmaan kuullosti, mutta elämästähän ei koskaan tiedä. Älä sinä turhia jännittele, pieni nippasu ja homma ohi. (lohduttelee ihminen joka työkseen pistää :LOL: )

Mutta joskos ne menkat onkin tosiaan periytyvää?? ;)
 
iltoja taas :wave:

luulin parantuvani, mutta kuume iski.. ei se oo ku 37 ja risat mut oon sillonki jo kuoleman sairas :/

mieki suosittelen kaikille heinähattua ja vilttitossua.. isosisko sano täs jouluna (eikös se sillon tullu tv?)sano et oon ihan kun se vilttitossu ja se on heinähattu :D
 
Tiigeri toivottavasti paranet pian!

Mä päätin sittenkin jättää vielä huomisaamuna testaamatta :saint: . Kävin tuolla perhesuunnittelun sivuilla vähän laskeskelemassa laskurilla ja sain sen verran mielenkiintoista tietoa, ettei ihan vielä kannata testata :D . Se on siitä hyvä laskuri, että se ottaa huomioon tällaiset pitkätkin kierrot.

*muoks* niin ja sen laskurin mukaan tädille sais pedata punkkaa tuossa 27. päivä eli viikon päästä :eek:
 
Vau, mä tuolla vanhassa pinossa jo ehdotin jouskarin valintaa päivittäjäksi, mutta ehdit ennen! :LOL: Loistavaa, paa nyt mutkin tähän uuteen pinoon, vaikka harvemmin täällä kävisinkin... Kun ootte niin hyvää matkaseuraa :heart: :hug:
Korjaus, tai siis taitaa T-K-K tulla vasta huomenna, vaikka lämmöt aamulla jo laskivatkin, niin että ilmoitan sitten, kun on kp1 oikeasti plakkarissa.

Mutta kylläpä oli ihanaa, että saatiin tää jatkolento pystyyn. Varmaan mun on nyt sitten pakko jatkaa kuumeilua, vaikka vannoinkin pysyväni poissa tietskan äärestä. Paitsi nyt töitten vuoksi :LOL:

+++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä