Jee sain heinäkuuksi töitä!

=)

10 hengen palvelukotiin lähihoitajan sijaaseksi. Työt alkaa 28.6, mua perehdytetään 3 päivää ja sitten olen vuorossa yksin. Aamu- ja iltavuoroja sekä viikonloppuja.

Lisäksi on tiedossa, että olen käytettävissä kesäkuussakin. Toivottavasti tulisi sillekin kuulle jotakin töitä jossakin. Baarissa toki teen myös töitä.
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
=)

10 hengen palvelukotiin lähihoitajan sijaaseksi. Työt alkaa 28.6, mua perehdytetään 3 päivää ja sitten olen vuorossa yksin. Aamu- ja iltavuoroja sekä viikonloppuja.

Lisäksi on tiedossa, että olen käytettävissä kesäkuussakin. Toivottavasti tulisi sillekin kuulle jotakin töitä jossakin. Baarissa toki teen myös töitä.
Hieno juttu :)!!
 
Nyt sitten vain pitää miettiä likan hoitojuttuja. Päiväkoti on kiinni heinäkuussa eikä ole varmuutta koska exän loma on. Pitää exän kanssa miettiä mitä tässä tehdään ja minkälaasta varahoitopaikkaa pitääs toivoa.
 
salla
voiko siellä olla epäpätevä yksin vuorossa? meille on tulossa kesällä yksi epäpätevä sijainen, eikä hän saa työskennellä yksin. eli voi tehdä ainoastaan arkiaamua, koska illat viikonloput ja yöt ollaan yksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
voiko siellä olla epäpätevä yksin vuorossa? meille on tulossa kesällä yksi epäpätevä sijainen, eikä hän saa työskennellä yksin. eli voi tehdä ainoastaan arkiaamua, koska illat viikonloput ja yöt ollaan yksin.
Tuolla on kuulemma ollut töissä sellaasiakin jotka ei ole edes hoitoalan koulussa. Tuossa paikassa on kuitenkin aika hyväkuntoosia vanhuksia eikä siellä tule vissiin kuin insuliinin pistämistä. Lääkkeet annostellaan valmiiksi, ruoka tuodaan valmiina, aamupalat yms. pitää tehdä.
 
salla
ok. meillä on aamuvuoroissa inskoja, mutta illat ja yöt ei kyllä ole mitään pistämisiä/lääkkeenjakoja. siis arkena kun on aamussa monta töissä inskapaikat jaetaan päteville, mutta viikonloppuisin ei ole jakajia.
mutta kyse on kuulemma vastuuasioista, jos jotakin sattuis ja töissä olis vaan epäpätevä... kyse on siis kunnallisesta, onko paikkasi yksityisellä?
 

Yhteistyössä